Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en altfor tynn mann som bruker plastpose som veske og går i en dongeribukse som er utvasket så det holder. Og så tror han at han har sjanse på classice meg ha ha.. Jeg vil ikke være bekjent av denne mannen. Sjems rett og slett.. Hvordan få han til å forstå at han er langt under min liga?

Anonymous poster hash: aae6a...0e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jeg se. Hvordan går han med den, sånn under armen?

Anonymous poster hash: e8178...1b9
AnonymBruker
Skrevet

Det er en altfor tynn mann som bruker plastpose som veske og går i en dongeribukse som er utvasket så det holder. Og så tror han at han har sjanse på classice meg ha ha.. Jeg vil ikke være bekjent av denne mannen. Sjems rett og slett.. Hvordan få han til å forstå at han er langt under min liga?

Ignorer, ignorer og ignorer :)

Anonymous poster hash: ec401...656

Skrevet

Hvordan kan man bruke en plastpose som en veske? :klo:

Er det bare de her tingene som gjør at du ikke vil gi han en sjanse, eller er det noe mer?

Skrevet

Hvilken pose er det? Rema, Kiwi eller noe skikkelig lavstatus som f.eks Nille?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han holder i hankene og ser skikkelig Harry ut. Grilldress neste lissom. Det er greit å gå med plastposer når man har shoppet eller handlet mat. Men der går grensen!

AnonymBruker
Skrevet

Vil heller ha en mann som bærer ting i en plastpose enn en mann med homoveske!

Anonymous poster hash: c6587...efe

• Liker 10
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er det virkelig så stort problem at en tynn mann med plastikpose er interessert i deg at du må opprette en tråd om det? :D

AnonymBruker
Skrevet

Det er poser ala Nille, Kiwi osv. Tenkte fattigdom da jeg så han.. Synes nesten litt synd i han..noen må hjelpe han så han ikke skyver alle fra seg med sin væremåte. Hadde det vært mulig burde han operere inn fett i kroppen. Ligner mest en uteligger og vil ikke ha noen som helst forbindelse med han.. Sjems det er det jeg gjør

Skrevet

Hvilken pose er det?

Lurer jeg også på da det kan si mye om personligheten.

Kan hende han er en eksentrisk milliardær ellerno. :smoke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil heller ha en mann som bærer ting i en plastpose enn en mann med homoveske!

Anonymous poster hash: c6587...efe

Hva er homoveske? Jeg vet hva man purse er og selv en Nille-pose er bedre enn det.

Kan du ikke bare si at han er langt under din liga da? Jeg synes nemlig at alle som opererer med ligaer og tallkarakterer i dateverdenen er skikkelig harry lavpanner, så da er det veldig greit å få vite sånt med én gang.

Anonymous poster hash: e7b67...e34

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på da det kan si mye om personligheten.

Kan hende han er en eksentrisk milliardær ellerno. :smoke:

Jeg hørte om en som brukte den samme bæreposen som veske til og fra jobb i sikkert 10 år...Posen var ganske slitt og falmet etterhvert... :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: ec401...656

AnonymBruker
Skrevet

Synes kanskje han høres ut som han er over din liga, jeg. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 161aa...20b
  • Liker 21
Skrevet

Han holder i hankene og ser skikkelig Harry ut. Grilldress neste lissom. Det er greit å gå med plastposer når man har shoppet eller handlet mat. Men der går grensen!

Jeg tror jeg kjenner til en slik fyr :fnise: Hvilken by er dette?

• Liker 1
Skrevet

Det er poser ala Nille, Kiwi osv. Tenkte fattigdom da jeg så han.. Synes nesten litt synd i han..noen må hjelpe han så han ikke skyver alle fra seg med sin væremåte. Hadde det vært mulig burde han operere inn fett i kroppen. Ligner mest en uteligger og vil ikke ha noen som helst forbindelse med han.. Sjems det er det jeg gjør

Hahaha du trooooollllerrrrr! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

AB, 21:04,

hahaha

AnonymBruker
Skrevet

Oi, det står virkelig dårlig til med selvtilliten dersom man skjemmes av å snakke med en mann med en plastpose.

Anonymous poster hash: 04ec8...311

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

OMG, tenk å tro at man har sjans på classice deg, lizm! Sjønner gått at du sjems ass! :danse:

Anonymous poster hash: d7465...a42

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så ut som en strandveske hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...