AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Det er en altfor tynn mann som bruker plastpose som veske og går i en dongeribukse som er utvasket så det holder. Og så tror han at han har sjanse på classice meg ha ha.. Jeg vil ikke være bekjent av denne mannen. Sjems rett og slett.. Hvordan få han til å forstå at han er langt under min liga?Anonymous poster hash: aae6a...0e9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Dette må jeg se. Hvordan går han med den, sånn under armen? Anonymous poster hash: e8178...1b9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Det er en altfor tynn mann som bruker plastpose som veske og går i en dongeribukse som er utvasket så det holder. Og så tror han at han har sjanse på classice meg ha ha.. Jeg vil ikke være bekjent av denne mannen. Sjems rett og slett.. Hvordan få han til å forstå at han er langt under min liga?Anonymous poster hash: aae6a...0e9 Ignorer, ignorer og ignorer Anonymous poster hash: ec401...656
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Hvordan kan man bruke en plastpose som en veske? Er det bare de her tingene som gjør at du ikke vil gi han en sjanse, eller er det noe mer?
Kontormus Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hvilken pose er det? Rema, Kiwi eller noe skikkelig lavstatus som f.eks Nille? 11
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Han holder i hankene og ser skikkelig Harry ut. Grilldress neste lissom. Det er greit å gå med plastposer når man har shoppet eller handlet mat. Men der går grensen!Anonymous poster hash: aae6a...0e9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Vil heller ha en mann som bærer ting i en plastpose enn en mann med homoveske! Anonymous poster hash: c6587...efe 10
Gjest Faerunpedia Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Er det virkelig så stort problem at en tynn mann med plastikpose er interessert i deg at du må opprette en tråd om det? :D
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Det er poser ala Nille, Kiwi osv. Tenkte fattigdom da jeg så han.. Synes nesten litt synd i han..noen må hjelpe han så han ikke skyver alle fra seg med sin væremåte. Hadde det vært mulig burde han operere inn fett i kroppen. Ligner mest en uteligger og vil ikke ha noen som helst forbindelse med han.. Sjems det er det jeg gjørAnonymous poster hash: aae6a...0e9
Martine-1337 Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Hvilken pose er det? Lurer jeg også på da det kan si mye om personligheten. Kan hende han er en eksentrisk milliardær ellerno. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Vil heller ha en mann som bærer ting i en plastpose enn en mann med homoveske!Anonymous poster hash: c6587...efe Hva er homoveske? Jeg vet hva man purse er og selv en Nille-pose er bedre enn det. Kan du ikke bare si at han er langt under din liga da? Jeg synes nemlig at alle som opererer med ligaer og tallkarakterer i dateverdenen er skikkelig harry lavpanner, så da er det veldig greit å få vite sånt med én gang. Anonymous poster hash: e7b67...e34 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Lurer jeg også på da det kan si mye om personligheten. Kan hende han er en eksentrisk milliardær ellerno. Jeg hørte om en som brukte den samme bæreposen som veske til og fra jobb i sikkert 10 år...Posen var ganske slitt og falmet etterhvert... :fnise: :fnise: :fnise: Anonymous poster hash: ec401...656
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Synes kanskje han høres ut som han er over din liga, jeg. Anonymous poster hash: 161aa...20b 21
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Han holder i hankene og ser skikkelig Harry ut. Grilldress neste lissom. Det er greit å gå med plastposer når man har shoppet eller handlet mat. Men der går grensen!Anonymous poster hash: aae6a...0e9 Jeg tror jeg kjenner til en slik fyr Hvilken by er dette? 1
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Det er poser ala Nille, Kiwi osv. Tenkte fattigdom da jeg så han.. Synes nesten litt synd i han..noen må hjelpe han så han ikke skyver alle fra seg med sin væremåte. Hadde det vært mulig burde han operere inn fett i kroppen. Ligner mest en uteligger og vil ikke ha noen som helst forbindelse med han.. Sjems det er det jeg gjørAnonymous poster hash: aae6a...0e9 Hahaha du trooooollllerrrrr!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 AB, 21:04, hahahaAnonymous poster hash: aae6a...0e9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Oi, det står virkelig dårlig til med selvtilliten dersom man skjemmes av å snakke med en mann med en plastpose. Anonymous poster hash: 04ec8...311 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Det er en altfor tynn mann som bruker plastpose som veske og går i en dongeribukse som er utvasket så det holder. Og så tror han at han har sjanse på classice meg ha ha.. Jeg vil ikke være bekjent av denne mannen. Sjems rett og slett.. Hvordan få han til å forstå at han er langt under min liga?Anonymous poster hash: aae6a...0e9 OMG, tenk å tro at man har sjans på classice deg, lizm! Sjønner gått at du sjems ass! Anonymous poster hash: d7465...a42 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Hva er homoveske? Anonymous poster hash: e7b67...e34 Jeg forestiller meg noe slikt: http://www.thelittlebazaar.com/m/purses/2045-purses-cottonbag.jpg Anonymous poster hash: e8178...1b9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Så ut som en strandveske hi hiAnonymous poster hash: aae6a...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå