Gå til innhold

Hva er det med kvinner og mannlige "kompiser" om det å sove sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kvinne er i et forhold med en mann, men synes ikke at det gjør noe at en en kompis sover sammen med henne i senga (hun har ikke flyttet sammen med typen enda). Hva er greia? Er det "Jeg bestemmer over min egen kropp" greie?

Eller generelt at det å ha mannlige venner i samme seng ikke er så ille. Hva synes menn og kvinner om slik?

Anonymous poster hash: c1d6f...9ae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. En kompis er en kompis.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis jeg hadde vært den andre i dette forholdet så hadde jeg gitt klar beskjed om at det å ha venner av motsatt kjønn sovende ved siden av seg i samme sengikke var akseptabelt.

På den andre siden så skulle jeg gjerne se at dette var vanligere blant venner som var single. Men, at det vil fungere i lengden er nok en utopi. Vårt samfunn har ikke i særlig grad rom for ikke-seksuell nærhet.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er uproblematisk, men andre folk har andre grenser.

For meg virker det bare tåpelig å be noen ligge på sofaen når halve senga er ledig. Dessuten er det hyggelig å sove sammen med folk man liker, også venner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et svar vi ikke ville sett om det var en mann som lå i samme seng som en kvinnelig kompis.......

Lenge leve dobbel moralen.

Anonymous poster hash: 140f0...fa1

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Sengen min deler jeg bare med mannen min, uaktuelt å ha andre menn der, selv om de er bare venner. Han deler heller ikke seng med venninner.

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Et svar vi ikke ville sett om det var en mann som lå i samme seng som en kvinnelig kompis.......

Kan du ikke bare ta svaret hennes for det det er, istedet for å prøve å ta henne på noe hun overhodet ikke har skrevet.

• Liker 7
Skrevet

Eh. Vis meg gjerne hvor jeg har sagt det. Du bør vel gjerne ha noe håndfast før du anklager andre for dobbeltmoral?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det og jeg ville ikke synes det var ok om en mann jeg var med hadde gjort det. Alle jeg har datet tenker likedan heldigvis, de har heller ikke hatt slike "kompiser" siden de var 10 og hadde overnattingsbursdag. Og selv om man selv ikke tenker seksuelt på et annet menneske betyr det ikke at de ikke tenker slik om deg.

Jeg har en sofa og den er behagelig, som de fleste sofaer.

Anonymous poster hash: e82cb...dc7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er mann, hadde ikke likt at kjæresten sov i seng med kompiser og hadde ikke sovet i seng med venninner.

Det trenger ikke skje noe for at den andre skal synes situasjonen er kjip.

Anonymous poster hash: 9a631...b37
  • Liker 5
Skrevet

Jeg deler ikke seng med kompiser, og kjæresten min deler ikke seng med venninner heller. Hadde nok ikke delt seng med en kompis hvis jeg hadde vært singel heller, med mindre det lå i kortene at vi skulle ha sex.

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Ja men fint å ha noen grenser uansett

Skrevet

Det er noe jeg ikke syns er greit. Jeg sover kun med en kjæreste. Kompiser og venninner får en annen seng å sove i.

• Liker 1
Skrevet

Ja men fint å ha noen grenser uansett

Man har da grenser. Men kanskje ikke mine er de samme som dine.

Skrevet (endret)

Er mann, hadde ikke likt at kjæresten sov i seng med kompiser og hadde ikke sovet i seng med venninner. Det trenger ikke skje noe for at den andre skal synes situasjonen er kjip. Anonymous poster hash: 9a631...b37

Signerer.

Edit: bare at jeg er dame da ;)

Endret av Crobern
  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Man har da grenser. Men kanskje ikke mine er de samme som dine.

greit nok, men man bør uansett forhøre seg med om det er ok for kjæresten først

Skrevet

Ja? Jeg har da ikke sagt noe annet heller.

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Ja? Jeg har da ikke sagt noe annet heller.

veit d

Gjest lurven
Skrevet

Har kun sovet i seng med en vennine et par ganger uten å ha sex.

men vi hadde sex senere da

AnonymBruker
Skrevet

Forhøre seg? Kanskje er jeg litt gammeldags, men både en mann og kvinne bør vel vite om potensielle "relationship breakers", og derfor unnlate å skape unødvendig furore?

Vel, såfremt ikke relasjonen er åpen da.

Anonymous poster hash: a482c...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...