Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt seg på Øya i år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Jepp, tar med meg jentungen på 8. Man kan aldri begynne for tidilig å digge rock!

Skrevet
Jepp' date=' tar med meg jentungen på 8. Man kan aldri begynne for tidilig å digge rock![/quote']

Helt enig, pappa tok meg med på Quarten da jeg var 10..

Skrevet
Jepp' date=' tar med meg jentungen på 8. Man kan aldri begynne for tidilig å digge rock![/quote']

Korrekt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen somkan forklare hva det går ut på. Gikk inn på hjemmesiden,men sa meg ikke stort. Går mna rundt på ulike steder i byen og hører på band? Velvet revolver skal jo være der, og det er vel ikke ledige billetter nå, vil jeg tro..

Skal jobbe på ettermidagene, har jeg noen sjanse til å høre på god musikk på dagtid?

Skrevet

Hei!

Jeg skal på øyafestivalen.

Konsertene foregår i Middelalderparken i Oslo torsdag, fredag og lørdag. På onsdagskvelden er det "Klubbkveld" og da er det konserter på diverse utesteder i byen.

Dette er en veldig fin festival, og det som er så bra er at det er midt i byen og du kan dra hjem i din egen seng om kvelden. Alle konserter slutter rundt midnatt.

Det er 3 scener i parken, og kort vei mellom de, uten at det går utover lyden. Alt mulig slags folk ikke bare rockere i sorte klær.... I år er det veldig mye bra musikk som Jim Star, tungtvann, maria solheim, minor majority, velvet revolver(gamle gunsnroses-gutta), Air, savoy, glucifer, silver, euroboys....etc etc.

Vær obs på litt streng "medbrakt mat og drikke"-policy....ihvertfall har det vært det før om årene. Innenfor portene selger de sofistikert junk-food til blodpriser.

bør vel snu deg rundt å kjøpe billetter så snart som mulig!! var utsolgt en måned før festivalstart i fjor.

festivalen anbefales på det sterkeste!! 8) 8)

husk solbriller, solkrem og teppe til å sitte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...