AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Hei! Tar denne som AB, har gruet meg til å skrive denne tråden, men NÅ må kommer den. Jeg har alltid vært lite feminin, jeg prøver, men føler at det ikke er meg Jeg føler at jeg kan kle meg bra de dagene jeg ønsker.. Feks en lørdag når jeg går ut døren 0600 for å gå på jobb, da blir valget Nike sko og joggebukse. Håret i hestehale... Etter militæret og jobb i helsevesenet blir håret veldig rutinemessig satt i stram hestehale.. De andre damene kommer på jobb i Christian Lou(...) sko, trange jeans, skinnjakke og veske Haha jeg tar en rema pose på sykkelstyret Jeg er 181 og 90 kg. Jeg føler at jeg kan jukse meg til en "god figur"; highwaist jeans, en rett og lang topp, som ikke viser valkene Det er jeg egentlig ikke så usikker på, klesstilen har blitt bedre de siste årene:) Jeg har alltid hatt langt, ganske mørkt hår. Et par ganger har jeg alltid latt det vokse ut igjen, for det blir for uvant. Jeg har derfor bare hatt det opp i hestehale og ikke gjort noe med det. Nå ønsker og gjøre en skikkelig forandring på håret. Jeg vil faktisk bli ganske blond! Jeg har mørkt blondt hår, men velger å farge det mørke brunt. Noen her inne som har gått fra brunt til blond? Passer det meg? Angrer jeg? Får finne en frisør som har en mening om sånt BILDER: HER HER Er det ikke sånn at hvis man er overvektig er det best med kort hår? :/ Til daglig er jeg veldig dårlig med sminke, jeg bruker fuktighetskrem + maskara.. Jeg har en del røde arr etter kviser og hudormer, men har nå vært på apotek for å finne noen produkter. Er 22 år. På forhånd takk! Anonymous poster hash: bfece...ce7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 FF sin nye frisyre var også veldig fin! http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/03/10006959_784745208220541_1879676861_n-1.jpg Anonymous poster hash: bfece...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå