Gå til innhold

Hunder på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min hadde med seg hunden sin på stranda i dag, noe jeg synes er helt naturlig på en sommerdag som denne. Vi kapret et tre i skyggen og koste oss stort, da en mann kom bort til oss og sa at nå fikk hunden se til å slutte å bjeffe for barna hans skulle sove! Bikkja boffet ved et par anledninger pga andre hunder som kom forbi, men lagde overhodet ikke noe leven utover det.. Hvis unger skal ha ro og sove er kanskje ikke en offentlig Strand det beste stedet? Søsteren min ble helt satt ut og dro hjem m hunden mens vi andre satt dagen ut, mens denne mannen og ungene hans strålte og bråket resten av dagen! Hva synes dere om dette, bør ikke hunder være med på stranden? ( bånd og skygge er en selvfølge)

Anonymous poster hash: 46235...58e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en dust. Offentlig strand er offentlig strand. Skal jeg kjefte på ungene på kjøpesenteret, som hyler og maser, fordi min ungen skal sove?

Anonymous poster hash: d1c55...456

• Liker 9
Skrevet

Når man er utendørs må man påregne lyd og litt støy. At hans unger skulle sove stopper ikke verden. Sovner ikke ungene i litt støy på stranda får man dra hjem med ungene.

Makan til sur type!

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vel simpelt sagt (etter at jeg hadde vært hjemme med hunden) om at ungene må skjerpe seg og være stille, for andre prøver å sove.

Du ser det blir litt rart når han skal kommentere på at hunden bjeffer, mens ungene sitter selv å skriker for full hals mens de leker og bråker?

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha tråkket i hunde-bæsj på stranda for under en uke siden, så er kanskje ikke jeg den rette til å svare, men jeg mener: folk som skal ha med seg hunden sin burde sette seg litt unna de andre slik at hunden ikke sitter midt oppi smørja på stranden (selv om det er i skygge).

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Det rareste med dette var at søsteren din faktisk dro hjem med hunden. Man må tåle litt støy på stranda. Må ungen ha det helt stille når den skal sove så får de dra hjem.

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Tåler vi mindre og mindre her i landet eller? Synes jeg hører stadig oftere om grinebitere som mener at de er verdens navle og at alle andre skal ta hensyn til, og innrette seg etter deres dagsform.

Synd hun dro hjem, håper hun ikke gjør det neste gang.

Makan til tullemann!

AnonymBruker
Skrevet

For en kronidiot. Dere skulle definitivt ha kjeftet på fyren så snart ungene hans laget en lyd. Enkelte ser ut til å tro at de er verdens navle.

Anonymous poster hash: 9fdbf...6ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og sånn generelt synes jeg hunder kan få være med på stranda så lenge de har tilgang til skygge og vann, og de ikke er til mer bry enn alle andre på stranda. Folk og unger sitter jo ikke musestille hele tiden, så et boff i ny og ne fra en hund bør ikke være til noe mer bry.

Anonymous poster hash: 9fdbf...6ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her... Søsteren min ble så satt ut tror jeg , at hun dro hjem på terrassen i stedet! Vi som satt igjen synes jo at det var fyren med ungene som skulle dratt hjem om det ble for mye støy for dem! Jeg har ikke hund selv, men har da aldri blitt irritert over bikkjer som bjeffer, hverken på strender eller i nabolag- de snakker jo bare , akkurat som oss! Legger meg heller ikke til på en Strand for å sove og forventer å være i fred for støy! Synes dette var leit, vi hadde planlagt denne dagen og avsluttet med grilling og kos, men manglet liksom min søster og hunden. Ble ihvertfall irritert når derivater seg at dette ikke var en rolig familie på strandtur

Anonymous poster hash: 46235...58e

Gjest Pheel
Skrevet

Offentlige steder må man tåle litt støy og sånn er det bare. Han som kjeftet skulle selv satt seg på terrassen sin!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søsteren din er kanskje litt nærtagende? Mannen oppførte seg som en dust og hun burde ignorert han. Når jeg drar på stranda har jeg høy terskel for barneskrik, motordur fra båt, hundebjeff, folk som hviner når de stuper osv osv. At noen krever det skal være stille på stranda er da bare tull.

Anonymous poster hash: 29fd4...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...