Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Viser han føleleser overfor deg. Åpner seg opp til deg og prater om det han tenker og føler om diverse. Viser han omsorg og omtanke for deg, og kjærtegner han deg? Jeg mener om han f.eks. kommer bort og holder rundt deg, kysser på deg i hverdagen uten at det er en seksuell situasjon eller at en av dere skal dra, og gjør han andre sånne små søte ting for deg?

Eller er han mer inneslutta, stille, og ikke så "romantisk" i hverdagen? Hva syns og mener du om det? Har du noen ganger vurdert å gå fra han pga. det, eller godtar du at han er sånn?

Anonymous poster hash: 9e906...ccc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke menn er så veldig flinke til å fortelle hva de føler, men de fleste viser det vel på sin egen måte :) eksen viste slikt ved å gjøre hverdagen enklere, f.eks lage litt mat, ta med ekstra godsaker fra butikken og bidra med litt penger om det var noe på ønskelisten. Jeg vet om mange som ikke viser så mye, og andre som er rene kjærlighetspoetene. Det varierer nok fra mann til mann, og det synes jeg er greit :)

Anonymous poster hash: 9f0eb...a3b
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er heldigvis ikke en sånn som skal snakke om følelser og kjærlighet i tide og utide. Ikke driver han på og skal holde ømt og kjærlig rundt meg og se meg dypt inn i øynene heller. Men han viser med all tydelighet at han elsker meg. Jeg har ikke behov for å høre det til stadighet. Så vi er en god match.

Anonymous poster hash: 6c9c8...776
Skrevet

Ja, det gjør han. Jeg er også veldig kjærlig, s for meg passer det fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :) Og det passer meg perfekt, da jeg er slik selv :D

Anonymous poster hash: a0812...c51
AnonymBruker
Skrevet

Jepp :) Og det passer meg perfekt, da jeg er slik selv :D

kjærlig altså :P

Skrevet

Jepp han er sånn. For min del blir det ofte for mye da jeg ikke er sånn selv. Har aldri vært noe glad i å "kose", han vil hele tiden :P Det er i hvertfall bedre at han er sånn enn totalt kjølig som xn min var :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid like flink,men flink nok...

Anonymous poster hash: 7905c...3f0
Skrevet

Han viser kjærlighet på mange måter, men skulle ønske han var mer øm med små kjærtegn og kos som å bare holde rundt meg.

Skrevet (endret)

Ja, vi koser hele tiden :rodmer: Han er ikke sånn kjempeåpen om følelsene sine, men vi kan snakke om det uten problemer. Hvis han ikke hadde vært sånn hadde vi nok ikke vært sammen :)

Endret av Apocalypse
Skrevet

Han viser det både i ord, kjærtegn og handlinger :) <3

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå er jeg ikke i et forhold, men om jeg tenker bakover på partnere som har vært så er svaret nei for dem alle. Noe som alltid var et savn da jeg selv er veldig glad i fysisk nærhet og kjærtegn. Kyss, klemmer, kjærlige berøringer og blikk. Det er det eneste som kunne fått med til å revurdere singellivet.

Skrevet

Han er veldig kjærlig, både i ord, blikk og handling. Føler avogtil jeg ikke strekker til, men sammenlignet med tidligere forhold er jeg blitt mye bedre. Er ikke i tvil om hva han føler for meg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som kan komme etter hvert i forholdet som man blir mer og mer kjent med hverandre, og vant til hverandre? Eller er det som regel til stede fra starten av?

Skrevet (endret)

Ja til alt i første paragrafen. Men ikke hele tiden og for mye, akkurat passelig. Tror vi er noe like på det området. Jeg har hele tiden følt meg trygg på at han elsker meg fordi jeg ser det i ord og handlinger. Han er nok noe flinkere enn meg på det området.

Ellers har vi en åpen kommunikasjon. Da er jeg trygg på at han ikke vil gå rundt med negative følelser som jeg ikke er klar over. Noe som er bra da jeg ikke alltid fanger opp subtile endringer i humør.

Har stort sett vært slik fra begynnelsen av. (Bare at man kan bytte ut ordet "elske" med like"). Å dele ting mer åpent kom litt etter hvert som vi ble mer trygge på hverandre.

Endret av ord deling
AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som kan komme etter hvert i forholdet som man blir mer og mer kjent med hverandre, og vant til hverandre? Eller er det som regel til stede fra starten av?

Hos oss så har det vært sånn helt fra starten :)

Skrevet

Hos hos var det til stede fra starten av. Vi hadde sex andre gangen vi møttes og da holdt han rundt meg og koste hele natten. :rodmer:

Skrevet

Mannen min er typisk mann. Ikke mye følelser som snakkes om og ikke særlig mye kosing/kyssing uten at jeg spør om det. Likevel viser han at han elsker meg, på en merkelig måte ja, men jeg trenger ikke noe mer. Han gjør små ting som viser det, f.eks. plukker han med noe av det godiset jeg liker (som han hater) når han kjøper seg godis, han ber meg alltid om å sende melding når jeg er fremme et sted om jeg skal ut å kjøre osv. Dessuten holder han ut med alle de irriterende sidene mine og det viser at han virkelig elsker meg. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja min er det. Liker å "passe" på meg liksom, det liker jeg.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, han er veldig kjærlig. Får ofte kos og kyss i hverdagen :) Om jeg står og lager mat, pusse tennene på badet eller bare sitter i sofaen, så kommer han bort og koser :) Tar rundt meg og sier han elsker meg, at jeg er så deilig, fin og snill og god. Han er superflink på å gi meg komplimenter og kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...