Gå til innhold

Kjøpe sykkel på XXL eller G Max - må man skru sykkelen sammen selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med kjøp av sykler på XXL eller G Max? Har de ferdig monterte sykler i butikkene, eller får man dem "flatpakket" hvis man kjøper sykkel der?

Anonymous poster hash: ae5a9...114
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at du kan få den montert om du ber om det. De tilbyr jo sykkelreparasjon, så det bør jo ikke være en umulig oppgave for de å montere heller.

Anonymous poster hash: 0cb08...578
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Hvis man kjøper på nett, så må man jo naturligvis montere den selv. Ble bare usikker på om dette også gjelder i fysisk butikk.

Anonymous poster hash: ae5a9...114
AnonymBruker
Skrevet

Skrudde sykler i sportsbutikk i årevis da jeg hadde deltidsjobb der. Vi kunne alltids selge dem flatpakket om folk ønsket det, men normalen var at vi skrudde dem sammen også. Det tok ikke lange tiden med rett redskap, og det var en del av jobben til oss i sykkelavdelingen.

Anonymous poster hash: 3339a...37c
AnonymBruker
Skrevet

har kjøpt på xxl i oslo sentrum, og fått god hjelp der! flatpakket sykkel hadde vært uaktuelt!

Anonymous poster hash: 90b05...d95
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som skrev at jeg skrudde sykler over her, og jeg jobbet i G-Sport. Jeg tror jeg solgte en flatpakket sykkel en gang, men da var det fordi kunden ba om det. Ellers monterte vi alle sykler, det var aldri noe tema i det hele tatt. Det falt oss ikke inn å selge dem flatpakket.

Anonymous poster hash: 3339a...37c
Skrevet

Da jeg selv jobber i Gresvig kan jeg med sikkerhet si at alle sykler blir skrudd sammen og gått over, justert osv før den havner i kundens hender. Dette er ikke bare en ekstra service, men også for sikkerheten. Det er jo ikke helt sikkerhet om man som "uvitende" skrur og justerer en sykkel selv, det kan fort være at bremsene ikke er justert bra nok osv som kan ende i fatale konsekvenser. Jeg selv jobber ikke i sykkelavdeling og jeg skrur aldri opp sykler pga manglende kompetanse der, akkurat som at sykkelgutta ikke er i min avdeling (jeg er avdelingsleder) da de ikke har full kompetanse på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...