Kontormus Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Se her småtroll, nå er det ikke lenger sikkert en kan sitte i fred og ro med tastaturet og være tøffe i trynet. Dette må jeg se... http://www.dagbladet.no/2014/06/09/kultur/netthets/nettroll/trusler/robert_ashberg/33689959/ 1
Gjest chisandra Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Så disse programmene etterhvert som de ble lagt ut på tv3 i Sverige. Absolutt verdt en titt, ja. Mange som tror de er mer anonyme enn de faktisk er.
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Altså hvem bryr seg om troll og hatere? Hvem tar negative uttalelser seriøst på nettet? Få litt tykkere hud.
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Altså hvem bryr seg om troll og hatere? Hvem tar negative uttalelser seriøst på nettet? Få litt tykkere hud. Mennesker som sitter på den andre siden av skjermen, la oss ikke glemme menneskene. 6
Kontormus Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2014 Altså hvem bryr seg om troll og hatere? Hvem tar negative uttalelser seriøst på nettet? Få litt tykkere hud. Bryr meg egentlig ikke. Men er litt nysgjerrig på hva faen som rører seg i hodet på slike mennesker. Og jeg er også fasinert av fenomenet at enkelte har behov for å krenke fremtredende kvinner seksuelt når de ikke er enig i det de står for. 2
Adhara Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Er vel like greit å lære seg først som sist at det man ikke tør si i det virkelige liv, bør man ikke si på nettet heller. 6
Gjest Steamboat Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Kvalm gapestokkmentalitet og har de funnet navnene lovlig? Vet jo også at svenskene har et spesielt syn på hva som kan oppfattes som rasisme. Endret 9. juni 2014 av Steamboat 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Stilig. Håper de avslører alle de fanatiske mannehaterne der ute, feks tilhengere av Ottar.. Anonymous poster hash: 501f2...591
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Bryr meg egentlig ikke. Men er litt nysgjerrig på hva faen som rører seg i hodet på slike mennesker. Og jeg er også fasinert av fenomenet at enkelte har behov for å krenke fremtredende kvinner seksuelt når de ikke er enig i det de står for. Tror ikke det rører seg så allverdens mye. Resonneringsevnene blant nettroll strekker seg som regel så lang at det finnes en syndebukk for alt som er galt. Endret 9. juni 2014 av Blondie65
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Altså hvem bryr seg om troll og hatere? Hvem tar negative uttalelser seriøst på nettet? Få litt tykkere hud. Er du klar over at du nå faktisk legaliserer legitimerer vold,mobbing og netthets med en slik uttalelse? Endret 9. juni 2014 av Evel 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Hadde vært morsomt om han viet en episode til "dere kvinner"-trådene eller dotrådtrollene på kg, men jeg tviler. Anonymous poster hash: 2e5d9...2c2 1
Gjest Pheel Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Hvor stygge kommentarer måtte man ha lagt ut for at de tok opp jakten? Spør av nysgjerrighet, er ikke selv redd for det.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Er du klar over at du nå faktisk legaliserer vold,mobbing og netthets med en slik uttalelse? Du mener vel legitimerer. Trollkarlen kan ikke legalisere noe som helst. Anonymous poster hash: bb7f6...390
Gjest Eurodice Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Stilig. Håper de avslører alle de fanatiske mannehaterne der ute, feks tilhengere av Ottar.. Anonymous poster hash: 501f2...591 Hvilken Ottar?
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Du mener vel legitimerer. Trollkarlen kan ikke legalisere noe som helst. Anonymous poster hash: bb7f6...390 Hm, kan godt hende jeg brukte feil ord ja.. Takk for opplysningen!
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Er du klar over at du nå faktisk legaliserer vold,mobbing og netthets med en slik uttalelse? Vold? Det har ingenting med nettet å gjøre. Mobbing over nett og netthets er strengt tatt bare tull. Det er noe man enkelt kan ignorere, noe annet er ikke rasjonelt.
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Vold? Det har ingenting med nettet å gjøre. Mobbing over nett og netthets er strengt tatt bare tull. Det er noe man enkelt kan ignorere, noe annet er ikke rasjonelt. Det er mange advokater og politi helt uenig med deg om...
Gjest Peanut Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Altså hvem bryr seg om troll og hatere? Hvem tar negative uttalelser seriøst på nettet? Få litt tykkere hud. Mobbing over nett og netthets er strengt tatt bare tull. Det er noe man enkelt kan ignorere, noe annet er ikke rasjonelt. Det har vært mange unge som har tatt livet av seg grunnet mobbing og netthets. Veldig enkelt å sitte bak et tastatur og si at det bare er å ignorere. <_< Ellers så mener jeg at noen er så stygge i munnen at de burde ha blitt sperret fra å være online. :3
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Det er mange advokater og politi helt uenig med deg om... De kan være uenig i alt mulig rart, forandrer ikke at du bare lager et problem ut av ingenting av å være så følsom at anonyme på internett kommer under huden på deg. Det har vært mange unge som har tatt livet av seg grunnet mobbing og netthets. Veldig enkelt å sitte bak et tastatur og si at det bare er å ignorere. <_< Og de livene kunne ha vært spart om de hadde blitt lært at anonyme uttalelser på nett har 0 vekt eller verdi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå