AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har arvet et gammel naust som sannsynligvis må rives.Det skal fylles opp en moderne småbåthavn der det nå står. Naustet er omlag 70 år gammelt og måler ca 2,5 x 4 m. Det er i høvelig god teknisk stand. Jeg vurderer å flytte det opp til boligtomta som ligger ca 200 m fra sjøen. Tomta mi er på 1,6 mål, så jeg har god plass. Noen ideer på hva jeg skal bruke det til? Kanskje innrede det til en sommerbolig for gjester? Anonymous poster hash: 8c1a8...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. juni 2014 #2 Del Skrevet 9. juni 2014 Spennende prosjekt! Selv ville jeg innredet det til gjesterom i maritim stil. Brukt gamle krabbeteiner i tre til kaffebord, nattbord etc. Tatt bilder av tang og tare, forstørret og hengt opp på veggen. Og gjerne tatt bilder av sjøhuset slik det står idag. Det er utrolig mye man kan gjøre, bare ikke ha gamle fiskenett i taket. Det er ikke fint i mine øyne. Men spør noen som har peiling og interesse av interiør om tips og ideer hvis du er i tvil. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asso Skrevet 9. juni 2014 #3 Del Skrevet 9. juni 2014 Søsteren min har innredet et lignende naust til et koselig lite uterom =) Der har hun ordnet med sofa og bord. Gamle ting som garn, sildetønner og drivved er perfekt innredning =) Hun har også satt inn litt hyller og sånt hvor det er spill og småting =) Et perfekt sted å samle seg om sommeren =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Del Skrevet 10. juni 2014 Fant mange fine bilder på nett, mener er litt i tvil om det ser merkelig ut å innrede det maritimt når det flyttes langt oppå land. Blir liksom mer et uthus enn et naust. Anonymous poster hash: 8c1a8...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. juni 2014 #5 Del Skrevet 10. juni 2014 Men dere bor ved sjøen? Vanskelig å si hva som passer når man ikke ser det fysisk. Ville det passet bedre å innrede det i "skogstil"? Uansett ville jeg prøvd å velge et tema som er aktuelt i området, kanskje dere dyrker epler der feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Del Skrevet 10. juni 2014 Men dere bor ved sjøen? Vanskelig å si hva som passer når man ikke ser det fysisk. Ville det passet bedre å innrede det i "skogstil"? Uansett ville jeg prøvd å velge et tema som er aktuelt i området, kanskje dere dyrker epler der feks. I luftlinje ligger tomta vår ca 200 m fra sjøen. Fra tomta har vi god utsikt mot sjøen, men fra der naustet evt. blir plassert vil man bare delvis kunne se sjøen. Jeg må gruble litt på dette! Takk for svar! Anonymous poster hash: 8c1a8...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Del Skrevet 10. juni 2014 Legg ut bilde av naustet Er lettere å komme med ideer da. Anonymous poster hash: b9ada...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 10. juni 2014 #8 Del Skrevet 10. juni 2014 Garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå