AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Ah, jeg trenger å lufte litt! Jeg er plutselig blitt veldig tiltrukket av en kollega. Det gir ingen mening! Han er mye eldre enn meg (15 år), han har samboer og tre barn. Eldstemann er bare 7 år yngre enn meg og minstemann rundt 10... Jeg er også i et langvarig forhold og ekstremt glad i kjæresten min. Kan ikke tenke meg å finne på å gjøre noe som kan såre han. Det er ikke noen fare for det! Han er min store kjærlighet i livet, det vet jeg, men selve sommerfuglmagen har jo gått over til en annen form for trygg og god kjærlighet. Men så plutselig for et par uker siden drømte jeg om kollegaen.. husker ikke helt hva, men det var en fin drøm. Og siden har det blitt til sommerfugler i magen og alt det der. Gleder meg ekstra til å gå på jobb, og syntes nesten det var litt surt med fridag i dag. Tenker på han hele tiden og har gått gjennom alt av bilder på facebook. Sitter hele tiden å lurer på hva han gjør... Han er ikke veldig attraktiv, ganske lite og grått hår og litt overvektig, men han er så herlig! Morsom og samfunnsengasjert familiemann Jeg veit jo dette bare er et lite crush men det er så uutholdelig akkurat nå. Jeg trenger å høre om noen lignende erfaringer, eller kanskje en pekefinger vil hjelpe Når går dette over?? Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Ingen som har lignende erfaringer? Håper og tror egentlig at dette er ganske vanlig, å bli betatt av noen man ikke kan få... Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jupp, her er jeg. Har samboer og et lite barn. Kollegaen min er riktignok singel og noen år yngre enn meg, men ellers er det vel omtrent som hos deg. Det kiler i magen når jeg treffer ham på jobb - spesielt når jeg ikke visste at han skulle være der... Går et par lange uker i møte nå - han er bortreist og jeg savner ham allerede. Bytte ut samboeren er ikke et alternativ, ei heller å gjøre noe bak hans rygg... Men du verden så deilig det er med litt sommerfugler! Anonymous poster hash: 81a4b...6f0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Ja herlig med sommerfugler! Må bare passe på å holde det på et akseptabelt nivå... Sånn som nå kom han på facebook og jeg merker jeg blir litt boblende bare av det.. Kan se for meg hva han driver med liksom.. Herregud, jeg oppfører meg som en fjortis! Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Oj, såpass.. Jeg tenker liksom at dette går over av seg selv etter hvert jeg... Spesielt siden vi har så forskjellige liv at det aldri kunne bli noe uansett. Blitt stemor til voksne barn når jeg selv er under 30 liksom, neitakk! Håper det går over om noen mnd kanskje? Hmm.. Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Jeg satser også på at det skal gå over etter hvert. Så får jeg heller vurdere drastiske tiltak hvis det ikke går over av seg selv Anonymous poster hash: 81a4b...6f0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Men hvor ille er det egentlig å flørte litt når man er i et forhold? Kun flørting... Kan ikke det være litt "sunt" for det forholdet man er i, eller har jeg "sommerfuglbrillene" på nå? Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 I min bok er det litt på kanten. Til tross for at det nok blir litt ubevisst flørting fra min side. Pokker heller, han er jo så nydelig både inni og utenpå! Anonymous poster hash: 81a4b...6f0
-Missi- Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Høres ikke helt bra ut. Forstår godt det kan være vanskelig
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 TS her igjen Tror kanskje det gikk litt over ved å skrive dette her på KG. Ikke helt da, men litt mindre intenst.. Vi satt ved siden av hverandre i lunsjen i går, og det var litt spenning der merket jeg. Kan være bare fra min side da.. Vi lever så ekstremt forskjellige liv! Jeg veit jo reint logisk at dette bare er et teit lite crush. Men AH! Anonymous poster hash: 4d9a6...440
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er også tiltrukket av en kollega. Han er 16 år yngre enn meg, så det er jo helt fånyttes, men det er lov å fantasere litt... Vi er begge single, så sånn sett er det greit, men en roter seg ikke bort i kolleger, uansett, mener jeg. Blir bare krøll av det. Og når de i tillegg er opptatt, er det bare å la det bli med tanken. Anonymous poster hash: 6f9e5...af5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Ja det er sånn jeg også tenker på det, det må være lov å fantasere litt Gjør ikke alle det fra tid til annen? Anonymous poster hash: 4d9a6...440
Kyrre Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Ja det er sånn jeg også tenker på det, det må være lov å fantasere litt Gjør ikke alle det fra tid til annen? Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Nei... Ikke jeg 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Ja det er sånn jeg også tenker på det, det må være lov å fantasere litt Gjør ikke alle det fra tid til annen? Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Jepp, og i alle fall når gubben oppfører seg som en gedigen tosk, som han fra tid til annen gjør. Og så tenker jeg at det som foregår i hodet mitt skader i alle fall ingen. Anonymous poster hash: 81a4b...6f0
Tba Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Vet ikke helt om det er så uskyldig når dere pleier cruchen så mye. Det høres like gjerne ut som starten på et sidesprang. Det tipper over på hva som er uskyldig når dere bruker så mye energi på å sjekke hva han gjør på Facebook, søker ekstra kontakt med personen påj jobb, syns det er surt med fridager fordi da ser dere han ikke, og fordi da er man stuck med partneren sin, som en av dere omtaler som en av dere omtaler som en gedigen tosk. En sommerfest eller et seminar med noe alkohol og en "fortrolig " samtale med cruchen så kan det fort utvikle seg til noe mer, dessverre. Endret 12. juni 2014 av Tba 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Åh stønn! Jeg er så lei ensidig moralpreken...da kan man spørre seg hva man forventer av et forhold og av et liv. Skal man slutte å bli begeistret, betatt, inspirert så fort man er "etablert"? Nei, etter min mening. Da blir det fryktelig lett å ende med skilsmisse, hvis man baserer forhold på regler og høy moral. Jeg tror man må øve opp romslighet overfor hverandre for å få et godt liv. Jeg unner mannen min å bli betatt og inspirert av andre. Noe annet ville vært kverken på forholdet, for vår del. Det ville vært total stagnering og dødt for oss i det lange løp. Men, når det er sagt: til TS. Hvis du vil ha kontroll på følelsene dine, så start med å ikke dyrke dem. Ikke lete opp situasjoner der du sitter og drømmer og tenker for mye på han. Å sjekke facebook er uskyldig, etter min mening. Men om du gjør det hele tiden for å opprettholde den kriblende følelsen, så vær hverfall bevisst på det. Forelskelse er som dop for kroppen. Og man vil gjerne ha mer av den gode følelsen. Vær litt obs på det. Det handler egentlig om at det gir en deilig følelse, og kanskje ikke så mye om den personen du er betatt av. Du er kanskje i en periode der du trenger litt ekstra spenning. Hvis du klarer å være litt nøktern og reflektert, så går dette sikkert veldig bra Anonymous poster hash: e2700...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Det er forskjell på å være en gedigen tosk og å oppføre seg som en gedigen tosk. Og det finnes mennesker som er i stand til å beholde buksa på, selv etter et par pils. Det finnes til og med mennesker som er i stand til å tilpasse alkoholinntaket til et nivå der de ikke totalt mister vettet.Anonymous poster hash: 81a4b...6f0 3
Millimani Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Jeg valgte å bytte jobb. Oj, såpass.. Jeg tenker liksom at dette går over av seg selv etter hvert jeg... Spesielt siden vi har så forskjellige liv at det aldri kunne bli noe uansett. Blitt stemor til voksne barn når jeg selv er under 30 liksom, neitakk! Håper det går over om noen mnd kanskje? Hmm.. Anonymous poster hash: 4d9a6...440 At Yulia valgte å bytte jobb er ikke noe å bli sjokkert over. Får du ikke kontroll på de følelsene dine så vil jeg anbefale deg også å gjøre som henne. Et sted går det en "grense", og når du merker at du havner i den situasjonen du er i nå så må du jobbe med det. Det kan kanskje gå over "av seg selv", men det virker som du selv trenger å jobbe med det for å få det til å gå over. Men hvor ille er det egentlig å flørte litt når man er i et forhold? Kun flørting... Kan ikke det være litt "sunt" for det forholdet man er i, eller har jeg "sommerfuglbrillene" på nå? Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Hvorfor skulle det være sunt? Du vet han er i et forhold, og du er selv i et forhold. Fungerer ikke forholdet ditt, så er det like mye det du må jobbe med, - ikke å kaste øynene på en gift mann som er 15 år eldre enn deg. TS her igjen Tror kanskje det gikk litt over ved å skrive dette her på KG. Ikke helt da, men litt mindre intenst.. Vi satt ved siden av hverandre i lunsjen i går, og det var litt spenning der merket jeg. Kan være bare fra min side da.. Vi lever så ekstremt forskjellige liv! Jeg veit jo reint logisk at dette bare er et teit lite crush. Men AH! Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Ja det er sånn jeg også tenker på det, det må være lov å fantasere litt Gjør ikke alle det fra tid til annen? Anonymous poster hash: 4d9a6...440 Nei. Alle fantaserer ikke fra tid til annen, iallfall ikke når de allerede er i et forhold. Legg tankene vekk, du må jo klare å skjønne at det ikke går an! Du må bare skjerpe deg. Du vet at det er bare et teit lite crush, så la være!!! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Ts her Ser jeg får både og her, og det er jo å forvente Må bare si at det er ikke sånn at jeg sitter å stalker han på face for å se når han logger på, men når jeg er på og ser han også er det så kribler det litt. I tillegg til at jeg har sjekka ut bildene hans. Jeg har det helt fortreffelig med min kjære, vi har vært sammen lenge og jeg vet at jeg ikke skal finne på noe tull. Aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre! Jeg har jo noen grunnleggende verdier jeg lever etter, og det er faktisk ikke så vanskelig. Jeg bare nyter dette crushet akkurat nå, og vet det kommer til å gå over Anonymous poster hash: 4d9a6...440 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå