AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Etter at Snapchat oppdaterte seg sist så har den ikke fungert som den skal på min mobil. Sender jeg et bilde uten tekst så fungerer alt som normalt, da kan jeg endre antall sekunder bildet skal vies, lagre det og tegne på bildet. Men skriver jeg en tekst så funker ingenting, kan ikke trykke meg videre for å sende bildet heller. Foretrekker å skrive en kommentar på bildet. Har avinstallert programmet, slått mobilen av og på, og installert igjen. Hjalp ikke. Jeg er vel ikke den eneste med dette problemet? Anonymous poster hash: 3d86e...2fb
Purple Basil Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Du er ikke den eneste nei. Jeg har hatt det sånn i dag jeg og -.- Aner ikke hvorfor det er slik, jeg bare gav opp til slutt
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Samme herAnonymous poster hash: decc9...45d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Bra det ikke bare er meg fordi da fikser de det sikkert. Takk for svar! Har glemt å sjekke hvordan det er på ipaden siden jeg knapt bruker snapchat med paden. Må sjekke det.Anonymous poster hash: 3d86e...2fb
Sylvari Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Her kan du forresten følge med på hvor mange som sliter med samme problem: http://downdetector.com/status/snapchat om det er flere, så er det som regel feil på systemet og ikke på deg lokalt.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Her kan du forresten følge med på hvor mange som sliter med samme problem: http://downdetector.com/status/snapchat om det er flere, så er det som regel feil på systemet og ikke på deg lokalt. takk! Skjønner om det er feil på flere så er det ikke meg det er feil hos. Bruker Androidmobil jeg og. Anonymous poster hash: 3d86e...2fb
Odin-Den-Enøyde Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har også det problemet når jeg skriver, men på for meg funker det å "slide" slik at jeg bytter side på en måte, det kommer opp at jeg kan bytte filter. Uten at jeg bytter noe, bare slider jeg tilbake til bildet og kan da trykke send uten mer problemer MEn jeg har android telefon, om det har noe å si.
apekatt Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har også det problemet når jeg skriver, men på for meg funker det å "slide" slik at jeg bytter side på en måte, det kommer opp at jeg kan bytte filter. Uten at jeg bytter noe, bare slider jeg tilbake til bildet og kan da trykke send uten mer problemer MEn jeg har android telefon, om det har noe å si. Takk for tips ♡ Det funket her! 1
Gjest Jørild Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Hos meg fungerer ikke den der slide-tingen. Hva gjør jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har også det problemet når jeg skriver, men på for meg funker det å "slide" slik at jeg bytter side på en måte, det kommer opp at jeg kan bytte filter. Uten at jeg bytter noe, bare slider jeg tilbake til bildet og kan da trykke send uten mer problemer MEn jeg har android telefon, om det har noe å si. Funker ikke på meg, har andriodmobil TS Anonymous poster hash: 3d86e...2fb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Hos meg fungerer ikke den der slide-tingen. Hva gjør jeg feil? Du er ikke smooooth nok, hehe neida jeg vet ikke. Vet at noen andre har andre problemer. Som noen som ikke kan se videoer. Anonymous poster hash: 3d86e...2fb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Samme problem her de siste to dagene. Må ta filter av og på for å få sendt... Anonymous poster hash: 430b8...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå