AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er sol og kjempevarmt her i byen for tiden, og i dag var samboer og jeg på en badeplass hvor det er en stor brygge og en strand, med masse folk. Og jeg følte meg så sykt lite attraktiv når jeg så alle de pene og tynne damene som lå rundt der og solte seg.. Har noen kg for mye selv (prøver å gå ned) og blir ikke brun, og er ikke hun dama som menn ser på. Rett ved sida av oss lå 3 jenter, alle superslanke og brune og pene, i små bikinier.. Kunne jo ikke la være å legge merke til at samboer kikket litt diskre.. :/ Følte meg bleikfeit og udigg i forhold. Huff, husker hvorfor jeg ikke liker sommeren SÅ godt. Flere som føler det sånn? Anonymous poster hash: 0d83d...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Frekt av han å se på de foran deg. Hadde sagt i fra. Anonymous poster hash: 070f3...71e 4
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Hvem er han på stranda sammen med ? Hvem er han kjæreste med ? Hvem går han til sengs med ? - Deg, deg, deg. Det betyr vel at han ønsker å være samme med akkurat deg på samme måte som du ønsker å være sammen med ham ? Men for all del, jeg forstår følelsen. Plutselig kommer sommeren og man har "glemt" å komme i så god form som man tenkte i fjor på samme tid. Synd at du lar dette handle om at du ikke er god nok. Synd at du skal måle din verdi opp mot kroppen til andre. Mål din egen verdi opp mot deg selv. Forbedre deg mentalt og fysisk for din egen del, ikke andres. Da vinner du.
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Frekt av han å se på de foran deg. Hadde sagt i fra. Anonymous poster hash: 070f3...71e Det er vel umulig å ikke se på andre, det gjør man bare uten at man mener så mye med det. Hva dersom han tenkte: " Dama mi ser mye bedre ut enn dem der...."
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Det er vel umulig å ikke se på andre, det gjør man bare uten at man mener så mye med det. Hva dersom han tenkte: " Dama mi ser mye bedre ut enn dem der...." Man ser ikke på andre halvnakne damer/menn foran kjæresten. Det er respektløst Anonymous poster hash: 070f3...71e 8
super-s Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Vel, det er ganske vanskelig å unngå det på en badeplass. Men jeg forstår hvordan du føler det, er en grunn til at jeg holder meg unna stranda! 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Åherregud. Skal dere holde dere unna stranda bare pga det er andre halvnakne kvinner der? Jeg har kjæreste, og jeg kommer til å bade/sole meg så mye jeg vil. Selv om han plutselig ser en dame som soler seg, så betyr det jo ikke at han vil slå opp med meg. Det er jo meg han er sammen med. Anonymous poster hash: abb05...d0d 26
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Man ser ikke på andre halvnakne damer/menn foran kjæresten. Det er respektløst Anonymous poster hash: 070f3...71e Helt enig. Jeg sa ikke at det ikke er respektløst. Men som andre over sa, det er vanskelig å unngå. Og så blir det større enn det det egentlig er når det er følsomt for den som opplever det.
Gjest Ennasus Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Hvem er han på stranda sammen med ? Hvem er han kjæreste med ? Hvem går han til sengs med ? - Deg, deg, deg. Det betyr vel at han ønsker å være samme med akkurat deg på samme måte som du ønsker å være sammen med ham ? Men for all del, jeg forstår følelsen. Plutselig kommer sommeren og man har "glemt" å komme i så god form som man tenkte i fjor på samme tid. Synd at du lar dette handle om at du ikke er god nok. Synd at du skal måle din verdi opp mot kroppen til andre. Mål din egen verdi opp mot deg selv. Forbedre deg mentalt og fysisk for din egen del, ikke andres. Da vinner du.
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Eneste jeg tenker er "stakkars de jentene,som ikke får kjæresten min!;)" Du må snu om på det. De jentene du så er ikke de "peneste i verden". De har sikkert lav selvtitt sammenlignet med noen andre, akkurat som noen føler seg stygg sammen med deg. Det handler ikke om å være mest mulig tynn og brun vel? 4
Lila Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skjønner hvordan du har det, men husk nå på at det er du som er kjæresten hans Er ikke alltid jeg klarer å unngå å glo på flotte mannfolk, og jeg vet jo at kjæresten min kikker på andre damer i blandt. Er ikke alltid det er til å unngå. Så lenge det ikke går utover forholdet på noen måte, så er det ikke noe å bry seg om i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Helt enig. Jeg sa ikke at det ikke er respektløst. Men som andre over sa, det er vanskelig å unngå. Og så blir det større enn det det egentlig er når det er følsomt for den som opplever det. Ja, dersom en ser på andre fordi at en ønsker å "nyte" synet av dem ved siden av kjæresten blir det respektløst, men ikke hvis det er en annen grunn! Anonymous poster hash: 070f3...71e 1
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Man ser ikke på andre halvnakne damer/menn foran kjæresten. Det er respektløst Anonymous poster hash: 070f3...71e Eh,jo,på stranden gjør man jo det? Skal han gå med blind for øynene? det er respektløs og glane,sikle og kommentere, men å se på andre mennesker er ikke til å unngå! Ts så jo bort på damene sikkert flere ganger, og da ble jo sikkert typen nysgjerrig og. Det er faktisk vanlig menneskelig reaksjon at hvis du ser på noen,og den personen ser vekk på noe annet, i dette tilfelle damene, så ser du jo dit du og. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Eh,jo,på stranden gjør man jo det? Skal han gå med blind for øynene? det er respektløs og glane,sikle og kommentere, men å se på andre mennesker er ikke til å unngå! Ts så jo bort på damene sikkert flere ganger, og da ble jo sikkert typen nysgjerrig og. Det er faktisk vanlig menneskelig reaksjon at hvis du ser på noen,og den personen ser vekk på noe annet, i dette tilfelle damene, så ser du jo dit du og. Les det jeg skrev i kommentaren rett over Anonymous poster hash: 070f3...71e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Man ser ikke på andre halvnakne damer/menn foran kjæresten. Det er respektløst Anonymous poster hash: 070f3...71e Du vet man ofte ikke kan noe for at man ser? Det er sånn vi mennesker er laget? Hvis Channing Tatum hadde stått foran deg på stranda, så hadde du ikke sett på han? Det er forskjell på et par blikk, og langvarig gloing. Driver man med sistnevnte er man jo sosialt tilbakestående. Anonymous poster hash: 3cdda...a82 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Du vet man ofte ikke kan noe for at man ser? Det er sånn vi mennesker er laget? Hvis Channing Tatum hadde stått foran deg på stranda, så hadde du ikke sett på han? Det er forskjell på et par blikk, og langvarig gloing. Driver man med sistnevnte er man jo sosialt tilbakestående. Anonymous poster hash: 3cdda...a82 Så flink du er til å vri om på ting da! Anonymous poster hash: 070f3...71e 2
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Så flink du er til å vri om på ting da! Anonymous poster hash: 070f3...71e Så flink du er til å bruke smilefjes da
Odin-Den-Enøyde Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Det er vanskelig å unngå å se på andre når man er på ei strand. Jeg ser på alle, tynne som tykke, brune som bleike. Ikke for å stirre eller sikle, men fordi jeg rett og slett syns det er fasinerende at folk er så forskjellige Samboeren min tar seg heller ikke nær av det, selv om hun ikke er den slankeste eller mest solbrune på stranda, hun vet jeg elsker henne Tenker det må være lov å se på andre, men dersom det er åpenlys stirring og nærmest sikling, da er det selvfølgelig lov å reagere. Man skal tross alt respektere den man er sammen med. Dersom du ikke syns det er greit at typen ser på andre, bør han selvfølgelig la være. Men som andre har nevnt, det er jo DEG han er sammen med, det må da vel bety litt 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Så flink du er til å bruke smilefjes da Prøvde du å være spydig nå? Hold deg til diskusjonen, usaklige argumenter er så trist å lese. Anonymous poster hash: 070f3...71e 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Vel, han prøvde i alle fall å gjøre det diskret, og han sa ingenting til deg om det. Min kan helt fint finne på lire av seg en lavmælt kommentar om "den flotte utsikten" ... Hver gang blir jeg usikker på om jeg bare skal himle med øynene og flire av slik en enkel sjel, eller om jeg skal si meg enig og gi et par eksempler på hvilke mannlige overkropper jeg finner eksepsjonelt godt egnet som visuelt snop ... Jeg også er i stand til å se på andre, det er bare sjeldent jeg finner dem interessante lenger. Anonymous poster hash: b0de5...1c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå