Gå til innhold

Play.com... - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt et par DVD'er fra www.play.com

Noen andre som har kjøpt noe herfra, og er fornøyd/misfornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Estrela
Skrevet

Stort sett kjempefornøyd! Har bestilt derfra 8-10 (eller fler :oops: ) ganger... :wink:

Eneste jeg har å si negativt om dem er at jeg to ganger har fått DVD`er uten norsk tekst, der det sto på nettsiden at den hadde norsk tekst.

("Life or something like it" og "Faith")

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte på play.com en Westlife-cd m bonus karaoke-cd, sistnevnte inneholdt ikke d som sto på innholdsfortegnelsen, kun noen av sporene funka.. Tydeligvis en piratkopi! Westlife var ikke engang stavet riktig... :o

Gjest Elenath
Skrevet

Både cder og pc-spill har vært piratkopier når jeg har bestilt derfra :evil:

DVDer går alltid helt greit.

Skrevet

Har ikke prøvd de. Men jeg er kjempefornøyd med www.dvdstrax.com så de kan jeg anbefale.

Gjest lmari
Skrevet

Har bestilt tre-fire ganger fra play.com - alltid dvd-filmer, og det har alltid funket superbra!!

Skrevet

Har kjøpt filmer og PC-spill fra play.com. Aldri noen problemer i det hele tatt. Supert sted.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bare gode erfaringer med Play.com :) Har bestilt endel derfra selv, og en venn av meg har bestilt mange titalls dvder. Fort, enkelt og billig :-)

Skrevet

jeg har også bare gode erfaringer.. herlig billig og varene havner raskt i postkassen..

Skrevet

Har handlet både dvd, spill og musikk derfra. Og jeg er meget godt fornøyd.

Har aldri hørt om at folk har fått piratkopier derfra, og mange av mine venner kjøper alt av film, musikk og spill derfra.

Gjest Myumi
Skrevet

Bruker Play.com en hel del og har aldri hørt om folk som har fått piratkopier derfra, det finner jeg faktisk lite trolig. Noe jeg finner mer trolig er at enkelte andre nettselskaper som driver med dvd salg har satt ut rykter om Play fordi de er svært konkurransedyktige på både pris og leveringstid.

Gjest Elenath
Skrevet

Både jeg og en kompis av sambo har fått piratkopierte spill. (jeg fikk making magic - the sims) Tro hva dere vil, hva slags nytte skulle jeg ha av å lyve :o

DVDer har jeg alltid fått det jeg skal så vi kjøper fortsatt det derfra. Spill kjøper vi fra Amazoon hvis vi skulle trenge det igjen.

Skrevet

Har bestilt både CDer og DVDer fra Play, rask levering og absolutt til å anbefale. Billige CDer har de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...