AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har time i morgen og fikk selvfølgelig mensen i dag. Typisk. Er forsent å avlyse nå. Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: 5e80c...066
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Avlys. Det er innmarig ekkelt for de som utfører dette om du har tampong i. Har ei venninne som jobber med voksing som har opplevd å revet ut tampongen til en av kundene med et uhell, var veldig pinlig for begge parter. Hun tar ikke lenger imot kunder med mensen for å si det sånn.Anonymous poster hash: 79aa8...8e7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Avlys. Det er innmarig ekkelt for de som utfører dette om du har tampong i. Har ei venninne som jobber med voksing som har opplevd å revet ut tampongen til en av kundene med et uhell, var veldig pinlig for begge parter. Hun tar ikke lenger imot kunder med mensen for å si det sånn.Anonymous poster hash: 79aa8...8e7 Jeg kan ikke avlyse. Har allerede gjort det en gang tidligere og det er kjempedyrt å avlyse. Nå skal hun ikke røske noen vei fordi det er laser. Jeg skal også ta laser veldig mange andre steder (stort sett hele kroppen) så jeg får bare si til henne at jeg har klart å få mensen og at vi får ta alle andre steder uten om brasiliansk. Hun kan jo for eksempel ta venusberget og rumpa. Anonymous poster hash: 5e80c...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå