kosepuus Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg går fra det på bildet under, nærmest min nåværende hårfarge. Til denne hårfargen: Håper det noen flinke frisører eller andre som har peiling eller erfaring med hår her som kan hjelpe meg Setter stor pris på svar og tips!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Du ønsker grått år? Det kommer med tiden! Anonymous poster hash: 9c6cd...19a 9
kosepuus Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2014 Du ønsker grått år? Det kommer med tiden!Anonymous poster hash: 9c6cd...19a Jeg lurte på hvordan jeg kan FARGE håret mitt slik som på bildet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Farge det grått? Anonymous poster hash: 3ed63...90b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg går fra det på bildet under, nærmest min nåværende hårfarge. Til denne hårfargen: Håper det noen flinke frisører eller andre som har peiling eller erfaring med hår her som kan hjelpe meg Setter stor pris på svar og tips! Jeg har ikke erfaring med hjemmefarging, men ville selv gått til frisør og tatt med bildet for å beskrive hvordan jeg ville ha håret. Jeg synes at det er for risikabelt å eksperimentere med farger da det sliter veldig på håret dersom fargen ikke blir som forventet og du deretter må gjennom nye fargeprosesser. Anonymous poster hash: cbe94...256
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg går fra det på bildet under, nærmest min nåværende hårfarge. Til denne hårfargen: Håper det noen flinke frisører eller andre som har peiling eller erfaring med hår her som kan hjelpe meg Setter stor pris på svar og tips! Kanskje du finner svar her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/s%C3%B8lvfarget-hvitt-h%C3%A5r-hvordan.22719/ I tråden er det nevnt bleiking og div farger og shampoo med farge for å få sølvfarget/ hvitt/ og platinablondt hår Anonymous poster hash: cbe94...256
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Er vel best å gå til frisøren med dette. Anonymous poster hash: 57afa...9cd
Kontormus Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Pent er det ikke!! Men ikke prøv på dette hjemme, det kommer til å ende med noe som er enda styggere! 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 1. Du bleiker håret ditt hvitt. Velg den pakken med sterkest/lyseste bleiking. 2. Du farger håret grått med en grå eller lilla minicolor 3. Fargen vedlikeholdes enten med minicolor eller glansvask i grå eller lilla. Lykke til. Ikke vanskelig Anonymous poster hash: c293e...8fa 1
Beach Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Silver shampoo. La det sitte i noen få min, og er du ikke fornøyd, gjenta det. Da vil du få et gråskjær i håret. Det er sjelden kledelig, dessverre, men bildet du viste til var veldig pent. 2
Trønderberte Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Kjøp deg skikkelig sølv/blå shampoo hos frisør (200-300kr) å bruk den:-) funka på meg!
Yzma Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 aah, så kult. Vet ikke hvordan man gjør det, men det blir sikkert dritkult. Som Daenerys i Game of Thrones. Lykke til!! Hvis du kan poste bilde når du er ferdig, og fortelle hvordan du gjorde det hadde det vært kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå