Silfen Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Endelig er det kommet noe som fikser situasjonen for dere. Aldri mer trenger dere være ukomfortable grunnet pupp i det fri. Løp og kjøp! 14
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Jeg vil ha sånn! Anonymous poster hash: 5304e...3d0
Sylvari Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Merkelig stille fra ammejegerne. Hva er en ammejeger?
Solstrålemamma Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hva er en ammejeger? Det er de som ikke liker damer som ammer i offentlighet. Endret 12. juni 2014 av Solstrålemamma 1
Gjest Evans Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Lurt! Alle som ikke tåler amming bør gå rundt med et slikt pledd i tilfelle angrep fra en ammende dame! Så kan man i samme slengen leke "borte-tittit".
Gjest multibox Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Grunnen til at jeg er imot offentlig amming er fordi man da blir påmint hva puppene egentlig skal brukes til... 1
Gjest Lights Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Det er latterlig med mennesker som vil nekte noen å amme i offentligheten, men det er også latterlig hvordan vi i Norge skal være så amme-vennlige at det plutselig blir sett ned på å dekke seg til om man ønsker det (med slikt "amme-telt" spøken refererer til). Etterlyser mer kardemomme by lov og mindre drittslenging. 1
Silfen Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2014 Jeg gir absolutt min tillatelse til at ammejegerne skal få lov til å bruke telt. Ikke noe drittslenging her, du har misforstått.
Gjest Evans Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Grunnen til at jeg er imot offentlig amming er fordi man da blir påmint hva puppene egentlig skal brukes til... Og det er egentlig litt trist mener du? Altså, pupper kan brukes til så mangt. Trenger ikke å være enten eller
Gjest KeyserSoze Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Må innrømme jeg holder meg unna kafeer der jeg ser 10 mødre med barnevogner. Ikke bare fordi det henger pupper rundt bordet mitt men da er det ofte høy skriking fra alle kanter også. Skyt meg for at jeg sier meningen min folk må få amme offentlig men synes ikke noe om å spise mens det er svære pupper hengende på bordet foran meg.man må ikke se nei men blir vanskelig å late som ingenting. Men ingen problem, jeg bare drar en annen plass å spiser istedet 3
Silfen Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 18. juni 2014 Må innrømme jeg holder meg unna kafeer der jeg ser 10 mødre med barnevogner. Ikke bare fordi det henger pupper rundt bordet mitt men da er det ofte høy skriking fra alle kanter også. Skyt meg for at jeg sier meningen min folk må få amme offentlig men synes ikke noe om å spise mens det er svære pupper hengende på bordet foran meg.man må ikke se nei men blir vanskelig å late som ingenting. Men ingen problem, jeg bare drar en annen plass å spiser istedet Meningen din er irrelevant, iom at folk ikke sitter med svære pupper hengende på borde, uavhengig om de ammer eller ikke. Så vooosj, under teppet med deg!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Meningen din er irrelevant, iom at folk ikke sitter med svære pupper hengende på borde, uavhengig om de ammer eller ikke. Så vooosj, under teppet med deg! Skal kaste en bossekk over alle som ammer. Fysj, dere ødlegger matlysta mi når jeg spiser. Anonymous poster hash: 25c82...dd3 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #20 Skrevet 18. juni 2014 Problemet er ikke ammingen, men at de mest ekstreme lar puppestellet henge og dingle i friluft mens de legger bort ungen. Anonymous poster hash: f1c4a...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå