cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Jeg og en av mine beste (han er det snilleste mennesket jeg har møtt, så vil helst ikke tro at han bruker meg) kompiser har rotet litt i fylla, men må prøve å skjule det siden hans kompis og samboer er forelsket i meg. På lørdagen ble det plutselig til at det bare var oss to som dro på byen etter vors his ei venninne. Vi rotet og etterpå måtte han dra hjem sånn at samboeren hans ikke skulle bli lei seg. I ettertid så er jeg utrolig lei meg, siden jeg alltid må ta hensyn til samboerens følelse. Hva med meg? Jeg føler at jeg blir satt veldig i bås. Jeg har snakket litt om dette med en helt utenforstående kompis og han mener at jeg blir brukt. Blir så fryktelig lei meg, jeg føler ikke at jeg har bedt om å havne i denne situasjonen. Endret 9. juni 2014 av cathrine.94
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Jeg og en av mine beste (han er det snilleste mennesket jeg har møtt, så vil helst ikke tro at han bruker meg) kompiser har rotet litt i fylla, men må prøve å skjule det siden hans kompis og samboer er forelsket i meg. På lørdagen ble det plutselig til at det bare var oss to som dro på byen etter vors his ei venninne. Vi rotet og etterpå måtte han dra hjem sånn at samboeren hans ikke skulle bli lei seg. I ettertid så er jeg utrolig lei meg, siden jeg alltid må ta hensyn til samboerens følelse. Hva med meg? Jeg føler at jeg blir satt veldig i bås. Jeg har snakket litt om dette med en helt utenforstående kompis og han mener at jeg blir brukt. Blir så fryktelig lei meg, jeg føler ikke at jeg har bedt om å havne i denne situasjonen. Du rotet med mann A som er samboer (og kjæreste med?) mann B, og mann B er forelsket i deg? Er du forelsket i noen av dem? Hvorfor rotet du med mann A? Anonymous poster hash: dc0cb...578
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2014 Du rotet med mann A som er samboer (og kjæreste med?) mann B, og mann B er forelsket i deg? Er du forelsket i noen av dem? Hvorfor rotet du med mann A?Anonymous poster hash: dc0cb...578 De er ikke kjærester nei, men bor sammen. Jeg rotet med mann A fordi jeg liker han, mann B liker meg, men ikke jeg han. Håper det oppklarte litt?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 De er ikke kjærester nei, men bor sammen. Jeg rotet med mann A fordi jeg liker han, mann B liker meg, men ikke jeg han. Håper det oppklarte litt? Da liker vel ikke mann A deg på den samme måten, siden han vi skjule rotinga, så da får du bare gå videre. Anonymous poster hash: 6be62...a63 1
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2014 Da liker vel ikke mann A deg på den samme måten, siden han vi skjule rotinga, så da får du bare gå videre.Anonymous poster hash: 6be62...a63 Får vel det da, takk for svar.
Gjest Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Er du en ONS eller potensielt partner med denne personen? Høres ut som om han ser deg mer som en ONS og da veier følelsene til kompisen tyngst for han. Vil ikke umiddelbart tro at han bruker deg, kanskje han tenker at dere er begge to klar over at det ikke er seriøst, og at det derfor ikke er så viktig om han plutselig må gå? Eller dersom han vil bli seriøs med deg, så er det mulig han er mer trygg på at du forstår avstanden enn at kompisen hans kommer til å forstå at dere eventuelt blir sammen. Kanskje han er litt dradd mellom følelser og samvittighet? Endret 9. juni 2014 av ord deling 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 De er ikke kjærester nei, men bor sammen. Jeg rotet med mann A fordi jeg liker han, mann B liker meg, men ikke jeg han. Håper det oppklarte litt? Takk Ja. Den utenforstående kompisen som mener at du blir brukt, kjenner han mann A og deg ganske godt? Mange venner av motsatt kjønn ønsker dessverre sex av sine venner av motsatt kjønn. Jeg vet ikke om du blir brukt eller om mann A er interessert i forhold med deg. Men rart at han måtte hjem for at mann B ikke skulle bli lei seg...Visste mann B at mann A var sammen med deg? Uansett er det best at mann B får vite at du ikke er interessert Anonymous poster hash: dc0cb...578 1
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2014 Er du en ONS eller potensielt partner med denne personen? Høres ut som om han ser deg mer som en ONS og da veier følelsene til kompisen tyngst for han. Vil ikke umiddelbart tro at han bruker deg, kanskje han tenker at dere er begge to klar over at det ikke er seriøst, og at det derfor ikke er så viktig om han plutselig må gå? Eller dersom han vil bli seriøs med deg, så er det mulig han er mer trygg på at du forstår avstanden enn at kompisen hans kommer til å forstå at dere eventuelt blir sammen. Kanskje han er litt dradd mellom følelser og samvittighet? Helt ærlig så vet jeg ikke, vi sier ofte at vi liker hverandre og er glad i hverandre. Men samtidig så gjør vi det kun i fylla. Vi snakket om å gjøre det i edru tilstand og, men det var nok mest tomme ord. Jeg tror vi begge er litt dratt mellom, siden vi begge er gode venner med kompisen..
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2014 Takk Ja. Den utenforstående kompisen som mener at du blir brukt, kjenner han mann A og deg ganske godt? Mange venner av motsatt kjønn ønsker dessverre sex av sine venner av motsatt kjønn. Jeg vet ikke om du blir brukt eller om mann A er interessert i forhold med deg. Men rart at han måtte hjem for at mann B ikke skulle bli lei seg...Visste mann B at mann A var sammen med deg? Uansett er det best at mann B får vite at du ikke er interessertAnonymous poster hash: dc0cb...578 Nei, den utenforstående kjenner ingen av dem. Han har bare hørt meg snakke om det. Han vet ikke hvem det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Enten er TS et troll, ellers er du usmakelig tøs. Du skal aldri "rote" med noen som er i et forhold. Da får du vente til forholdet er slutt først. Kriminelle som deg burde sitte bak lås. Anonymous poster hash: b35a2...95f
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2014 Enten er TS et troll, ellers er du usmakelig tøs. Du skal aldri "rote" med noen som er i et forhold. Da får du vente til forholdet er slutt først. Kriminelle som deg burde sitte bak lås.Anonymous poster hash: b35a2...95f Tror du har misforstått litt, han er ikke i noe forhold. Samboeren er en gutt, begge er heterofile og single. 1
Ferny Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Helt ærlig så vet jeg ikke, vi sier ofte at vi liker hverandre og er glad i hverandre. Men samtidig så gjør vi det kun i fylla. Vi snakket om å gjøre det i edru tilstand og, men det var nok mest tomme ord. Jeg tror vi begge er litt dratt mellom, siden vi begge er gode venner med kompisen.. Du og han andre kompisen har jo aldri hatt noe på gang eller? I så fall gjør ikke du og han andre noe galt. Ærlig talt. Det er bare noe han sier for å slippe å "forplikte" seg til noe mer enn fyllesex. Hadde han likt deg godt nok, så hadde dere datet ordentlig. 1
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2014 Du og han andre kompisen har jo aldri hatt noe på gang eller? I så fall gjør ikke du og han andre noe galt. Ærlig talt. Det er bare noe han sier for å slippe å "forplikte" seg til noe mer enn fyllesex. Hadde han likt deg godt nok, så hadde dere datet ordentlig. Det var akkurat det han som er helt utenforstående sa og...
Apehjerne Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Enten er TS et troll, ellers er du usmakelig tøs. Du skal aldri "rote" med noen som er i et forhold. Da får du vente til forholdet er slutt først. Kriminelle som deg burde sitte bak lås. Anonymous poster hash: b35a2...95f Hvor trang i nøtta er eu egentlig?? Les tråden!
Apehjerne Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Du og han andre kompisen har jo aldri hatt noe på gang eller? I så fall gjør ikke du og han andre noe galt. Ærlig talt. Det er bare noe han sier for å slippe å "forplikte" seg til noe mer enn fyllesex. Hadde han likt deg godt nok, så hadde dere datet ordentlig. Hvorfor det? Jeg har selv skjult roting med en selv om jeg likte han. Var ikke klar for at det ble en snakkis på daværende tidspunkt
Ferny Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor det? Jeg har selv skjult roting med en selv om jeg likte han. Var ikke klar for at det ble en snakkis på daværende tidspunkt Ja, men gikk du rundt og sa at du ikke kunne gjøre annet enn å ha sex på fylla av hensyn til en eller annen venn av deg? Neppe. 1
Gjest Knuse Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Høres ut som han vil være en god kamerat og holde seg unna damer som han vet kompisen liker. Siden de bor sammen, så blir det jo bare dårlig stemning om han skulle dra deg med seg hjem.
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Jeg og en av mine beste (han er det snilleste mennesket jeg har møtt, så vil helst ikke tro at han bruker meg) kompiser har rotet litt i fylla, men må prøve å skjule det siden hans kompis og samboer er forelsket i meg. På lørdagen ble det plutselig til at det bare var oss to som dro på byen etter vors his ei venninne. Vi rotet og etterpå måtte han dra hjem sånn at samboeren hans ikke skulle bli lei seg. I ettertid så er jeg utrolig lei meg, siden jeg alltid må ta hensyn til samboerens følelse. Hva med meg? Jeg føler at jeg blir satt veldig i bås. Jeg har snakket litt om dette med en helt utenforstående kompis og han mener at jeg blir brukt.Blir så fryktelig lei meg, jeg føler ikke at jeg har bedt om å havne i denne situasjonen. Hallo. Når du roter med mennesker som for eksempel er i et forhold så ber du om å bli såret, samtidig som du sårer andre. Dersom du er tilfreds med å være en ikke er god nok til å få annet enn rester så kjør på. Gjør du ting på en skikkelig måte så blir du heller ikke såret. Dette har du lagt opp til helt selv.
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2014 Hallo. Når du roter med mennesker som for eksempel er i et forhold så ber du om å bli såret, samtidig som du sårer andre. Dersom du er tilfreds med å være en ikke er god nok til å få annet enn rester så kjør på. Gjør du ting på en skikkelig måte så blir du heller ikke såret. Dette har du lagt opp til helt selv. For guds skyld samboeren og kompisen er en og samme person. Det er snakk om to single heterofile gutter. Altså ingen er utroe eller i noe forhold.
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 For guds skyld samboeren og kompisen er en og samme person. Det er snakk om to single heterofile gutter. Altså ingen er utroe eller i noe forhold. for guds skyld var det bra du oppklarte dette. Tror jeg leser innlegget om igjen. Takk skal du ha Okay, er riktig svaret" pul i vei" da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå