AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 I dag beviste samboeren min virkelig at vi ikke har samme mål med livet. Han sier han ønsker familielivet, men i dag gjorde han det soleklart at det ikke var på kartet.. Jeg er så lei meg og forbanna!!! Jeg bare må få det ut!!! Jeg er ikke interessert i å bruke energi på å endre han. Er bare så skuffa over at han sier en ting og gjør en helt an ting. Og vet jo at det ikke blir bedre.. Anonymous poster hash: 4205a...5e5
Pysa Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Få det ut! Vær forbanna og sørg over det du har mistet. Vær takknemlig over innsikten du har opparbeidet deg. Og så går du ut og lager det livet du ønsker. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Få det ut! Vær forbanna og sørg over det du har mistet. Vær takknemlig over innsikten du har opparbeidet deg. Og så går du ut og lager det livet du ønsker. Takk for et veldig godt svar! Jeg tar til meg innsikten og skal bruke den videre uten at det skal gå over i bitterhet. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hva har han gjort? Vært uærlig på hva han ønsket her i livet. Hadde han sagt han ville leve som en ungkar så hadde jeg selvfølgelig godtatt det og heller latt være å bli sammen med han. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Vært uærlig på hva han ønsket her i livet. Hadde han sagt han ville leve som en ungkar så hadde jeg selvfølgelig godtatt det og heller latt være å bli sammen med han. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 Det kan jo hende at han ikke visste helt hva han ville og så valgte han feil? Det er ikke alltid folk har dårlige intensjoner og er uærlige, noen ganger oppdager man bare at den retningen ting har tatt ikke er riktig for dem. Anonymous poster hash: d51d4...8c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Det kan jo hende at han ikke visste helt hva han ville og så valgte han feil? Det er ikke alltid folk har dårlige intensjoner og er uærlige, noen ganger oppdager man bare at den retningen ting har tatt ikke er riktig for dem.Anonymous poster hash: d51d4...8c4 Jeg kan da være lei meg og forbanna fordi om? Det er jo vondt å innse at den du trodde du skulle bli gammel med velger en an retning. Nei, han har null peiling på hva det innebærer å involvere seg med ei som har barn fra før. Jeg har vært soleklar på at min datter er et lite menneske som fortjener mennesker i livet sitt som ser henne, og oppfører seg som rollemodeller og er voksne. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 2
Hejesiko Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Føler med deg! Tørk tårene dine du, det er noen der ute ett sted som bare venter på en mulighet til å trekke i samme rettning som deg. Gi ham en sjans i stede:) 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Jeg kan da være lei meg og forbanna fordi om? Det er jo vondt å innse at den du trodde du skulle bli gammel med velger en an retning.Anonymous poster hash: 4205a...5e5 Klart det, men det betyr ikke at han har vært uærlig mot deg. Kanskje han ønsket å være sammen med deg, men så viste deg seg at hele settingen ble feil for ham. Anonymous poster hash: d51d4...8c4 1
Ferny Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Vært uærlig på hva han ønsket her i livet. Hadde han sagt han ville leve som en ungkar så hadde jeg selvfølgelig godtatt det og heller latt være å bli sammen med han. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 Hva innebærer dette når man er sammen med noen? Er ikke en ungkar singel...?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Ante ikke at sannheten kunne svi så jævlig.. Har alltid bare revet plasteret fort av når jeg har gjort det slutt. Men denne ganga gjør jeg ikke valget utifra hjertet, men fornuften. Kjennes ut so. Hele verden min bare ramlet fra hverandre. Jeg er ikke forbanna på han som person. Kunne bare ønske at han sa mer direkte til meg hva han ønsker.. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Hva innebærer dette når man er sammen med noen? Er ikke en ungkar singel...? Han lever llivet som han skulle vært singel ja. Ikke som en mann som har valgt å bo med kjæresten sin som har barn fra før. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Han lever llivet som han skulle vært singel ja. Ikke som en mann som har valgt å bo med kjæresten sin som har barn fra før. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 Vil du at han skal ta ansvar for barnet? Anonymous poster hash: d51d4...8c4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Vil du at han skal ta ansvar for barnet?Anonymous poster hash: d51d4...8c 4 At han ser henne og hører henne ja. Han sier ikke et ord til henne og ignorer henne når hun spør om de skal tegne eller spille. Jeg var temmelig klar på det da vi valgte å flytte sammen hvor viktig det er at hun føler seg trygg på han. Og han var veldig enig og gledet seg. Nå har det gått 1 år og det har virkelig ikke skjedd noe bedring. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
Hejesiko Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Vil du at han skal ta ansvar for barnet? Anonymous poster hash: d51d4...8c4 Selvfølgelig skal han ta ansvar for barnet! De bor jo sammen 1
Gjest Makemeloveit Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Så trist! Føler med deg. Det er forferdelig når man ser for seg noe, har forventninger og forhåpninger også viser det seg at alt bare er løgn. Ja, det kan hende han ikke var klar over hva han ville før nå, men det er stor sannsynlighet for at han har hatt tanker om dette lenge. Godt at sannheten endelig er ute, selv om den svir. Da slipper du i hvert fall å sløse bort mer tid på en som er mer glad i seg selv enn å tilpasse seg andre. Håper du får det fantastisk videre med en ny mann som tar godt vare på deg og datteren din
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 At han ser henne og hører henne ja. Han sier ikke et ord til henne og ignorer henne når hun spør om de skal tegne eller spille. Jeg var temmelig klar på det da vi valgte å flytte sammen hvor viktig det er at hun føler seg trygg på han. Og han var veldig enig og gledet seg. Nå har det gått 1 år og det har virkelig ikke skjedd noe bedring. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 Så du har bodd sammen med ham i ett år og han har ignorert datteren din hele tiden? Da har du brukt lang tid på å få opp øynene, må jeg si. Anonymous poster hash: d51d4...8c4 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Selvfølgelig skal han ta ansvar for barnet! De bor jo sammen Nettopp! Når han som voksen og myndig person tar det valget å flytter sammen med et barn så innebærer det ansvar! Han er aldri barnevakt og betaler ingenting for henne, men i det daglige møte. I møte med henne som menneske. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Så du har bodd sammen med ham i ett år og han har ignorert datteren din hele tiden? Da har du brukt lang tid på å få opp øynene, må jeg si.Anonymous poster hash: d51d4...8c4 Vet ikke med deg, men jeg forlanger ikke at en mann som ikke er vandt til barn bare plutselig tar på seg papparollen. Det er veldig krevende å bli en del av livet til et barn på 6 år. TsAnonymous poster hash: 4205a...5e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Jaja, dumt å gå sånn i et helt år. Kan ikke ha vært mye hyggelig det samboerskaper. Det er mulig at du er litt for tålmodig. Anonymous poster hash: d51d4...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå