Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet prisene på Gevir frisør på løkka?

Har tenkt til å klippe tupper og stripe det.

Ellers vil jeg bare høre deres generelle erfaringer derfra:)

Anonymous poster hash: ca57d...285
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på om Gevir frisør er bra, og hva det koster å gå dit!

Anonymous poster hash: 18d3e...038
AnonymBruker
Skrevet

Husk de sponser bloggere og kjendiser, så god omtale av de kan være kjøpt og betalt. Bare understreker at det er viktig å være kritiske til frisøren til alle bloggerne, da de MÅ være positive og fornøyd for å få gratis behandling og produkter.

Når det er sagt har jeg ikke testet de selv, men hun ene makeup artisten der virker veldig flink :)

Anonymous poster hash: ca40f...c55

• Liker 2
Gjest Linn35
Skrevet

Har en venninne som går fast til AG på Gevir. Hun er alltid så fin på håret, med rette farger og striper og alt, så hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg også testet ut Gevir :)

Skrevet

Har en venninne som går fast til AG på Gevir. Hun er alltid så fin på håret, med rette farger og striper og alt, så hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg også testet ut Gevir :)

Vet du hvor mye hun betaler?:)

Gjest Linn35
Skrevet

Vet du hvor mye hun betaler? :)

Niks, ikke sikker og det varierer vel alt ettersom hva hun gjør med håret...men dyrt er det ;)

Skrevet

Lå priser ute på nettsidenesist jeg klippet meg der. Jeg har vært der et par ganger og vært veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingenting på nettsidene om priser:/

Ingen som vet hvor mye det koster med klipp og/eller striper?

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingenting på nettsidene om priser:/

Ingen som vet hvor mye det koster med klipp og/eller striper?

Altså, er det ikke bare å ringe salongen å spørre dem om pris, da???Har forøvrig hørt av venner at de betaler ca 800-900 for en klipp der.

Anonymous poster hash: d927b...afa

AnonymBruker
Skrevet

Har vært der to ganger, og har blitt veldig fornøyd begge gangene :-) Man føler man er i trygge hender mtp. at de som jobber der er oppdaterte, har kul stil og virker veldig oppegående (i forhold til "vanlige" frisører som ofte er stappet med brunkrem og annet trashyness, hilsen fordomsfull). Salongen er superfin. Det er litt høy kjendisfaktor der da, så kjendiser der begge gangene jeg var der :P MEN herligheten koster selvfølgelig. Husker ikke helt hva (må nok ha fortrengt det), men det var rimelig dyrt. Om det er verdt det? Hvis man har pengene, så. Jeg bruker de ikke som fast frisør, men når jeg er up for en litt mer special treat!

Anonymous poster hash: 691a7...a03
AnonymBruker
Skrevet

Her er et fint gevir

CopyofAntlers_0008_Layer3.jpg?width=424&

Anonymous poster hash: 79cb9...83c
  • 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

God erfaring, snakker om Gevir Løkka

Anonymkode: 4e61d...cbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...