AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Finnes det en god frisør i Oslo som farger håret til den prisen? Jeg snakker ikke om minicoler men ekte farge. Vil ikke ha minicoler, da minicolor går ut etter kun er par vask. Tenker å farge hele håret mørkt, eller eventuelt legge noen mørke striper:) Anonymous poster hash: 90abc...afd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Mulig hendrix, for de er ikke så dyre. Men hva med å gjøre det selv? Anonymous poster hash: cdd5e...4e7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Mulig hendrix, for de er ikke så dyre. Men hva med å gjøre det selv?Anonymous poster hash: cdd5e...4e7 Så på prislisten til Hendrix at farge og klipp koster fra 1750kr, kan jo ringe dit å spørre hva kun farge koster. Jeg vet ikke om jeg tørr å gjøre det selv? Har blondt hår med ettervekst, redd for at det skal bli grønt :/ ts Anonymous poster hash: 90abc...afd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Full fargedesign ligger stort sett på 1400,- maks, med mindre du har mye hår osv. Og hvis du bare skal farge, så bør det jo bli en del mindre enn det. Anonymous poster hash: cdd5e...4e7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Full fargedesign ligger stort sett på 1400,- maks, med mindre du har mye hår osv. Og hvis du bare skal farge, så bør det jo bli en del mindre enn det.Anonymous poster hash: cdd5e...4e7 Ja, skal bare farge med en farge på hele. ts Anonymous poster hash: 90abc...afd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Ja, skal bare farge med en farge på hele. tsAnonymous poster hash: 90abc...afd Verdt å ta en telefon til de hvertfall Anonymous poster hash: cdd5e...4e7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Verdt å ta en telefon til de hvertfall Anonymous poster hash: cdd5e...4e7 Ja, gjør det i morgen:) Anonymous poster hash: 90abc...afd
Minya Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Kommer nok litt an på lengden på håret ditt. De fleste salonger vil ha rundt 2000 bare for permanent farge i mitt hår. Så har jeg 78cm lengde også. Spør spesifikt om pris for din lengde.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Gjør det selv. Jeg farger håret mitt selv et par ganger i året, blir alltid fornøyd. Har farget det hos frisør et par ganger og har ikke blitt fornøyd. Har til og med stripet håret mitt bedre selv. En gang stripet jeg håret mitt ca en mnd før jeg klippet det hos en frisør og frisøren lurte på hvilken flink frisør som hadde stripet håret mitt Anonymous poster hash: ddc8b...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå