Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei alle sammen!

alt står på tittelen :) sorry for laaanngg innlegg

I slutten av februar traff jeg ei jente på fest (hos en venn), vi fikk veldig god kontakt, vi flørtet osv...den uken etterpå vi har vært på kino sammen og bowling sammen med felles venner. Også ho reiste nesten 3 md i afrika pga studiet. da holdte vi kontakt en gang i uka. Da ho var tilbake var jeg med hos ho hvor vi så film, lagd mat og jeg sov der for ho syns det var "for seint at jeg drar hjem"...så var vi sammen nesten hele helgen, vi kysset hverandre og var veldig nær. en fantastisk helg rett og slett!!
siden ho er veldig sjenert det er lettere for ho å skrive det ho mener (for min del også). og ho sa at det var veldig koselig sammen med meg i helga og at ho liker å være med meg.

Jeg bor i kristiansand og ho studerte i krsand..men nå bor ho i sandnes hos foreldrene hennes (ferdig med studiet).

På fredag var ho tilbake i krsand pga innflytningsfest til en felles venn, så vi var sammen hele kveld men ho var litt usikkert...
Ho skrev senere at ho syns det var veldig koselig å se meg igjen men at ho har fått litt panikk av "oss to", at det går litt fort frem og at kanskje jeg føler mer enn ho.

Mens ho var i sandnes jeg har fortalt ho at jeg har søkt på en jobb og det hender at jobben blir i sandnes (jeg lover at det er helt tilfeldig :P). tror det er det ho fikk panikk av..På lørdag møttet jeg ho igjen og vi har snakket mye og koste oss og jeg har bekreftet om jobbested var tilfeldig..det så ut som ho likte det. men ho var litt i avstand...

Så nå jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg liker ho veldig godt og mer jeg er med ho, mer vil jeg bli med ho..
bestevenninne hennes sa at ho liker meg...

Noen tips? jeg vil ikke i det hele tatt ender i friendzone..
Vanskelig å treffe ho siden ho er i sandnes (med mindre jeg besøker ho der...men kan det skremme ho??)

PS: jeg er 28 og ho er 23. og jeg har ikke fått svar om jobben enda...

Kanskje noen jenter kan fortelle meg det som kanskje går i hodet hennes..ho er akkurat som meg...snakker ikke så mye og tenker myyyeee :P

Tusen takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 5ffff...2c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som initierer mesteparten av kontakten?

Hvor ofte?

Mens ho var i sandnes jeg har fortalt ho at jeg har søkt på en jobb og det hender at jobben blir i sandnes (jeg lover at det er helt tilfeldig :P).

Lurer du deg selv?

Ho skrev senere at ho syns det var veldig koselig å se meg igjen men at ho har fått litt panikk av "oss to", at det går litt fort frem og at kanskje jeg føler mer enn ho.

Her har du cluet. Ignorer den frykten du har for å miste henne. Og ignorer instinktet ditt om å "jage mer etter" henne mer som følge av denne frykten. Og ikke prøv "å bli sammen" med henne. Fokuser heller på å ha det gøy sammen, hvis det er mulig å avtale besøk.

Anonymous poster hash: d0d0f...e4f
Skrevet

Hun har bedt deg roe deg ned, da gjør du det. Hun vet tydeligvis at du liker henne. Respekter henne, men vis forsiktig at du fortsatt er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv veldig sjenert og freaker litt når han jeg måtte holde på med pusher for mye. Oppnår gjerne motsatt av hva han ønsker med det.

Anonymous poster hash: a7404...255
  • Liker 1
Skrevet

Hun har bedt deg roe deg ned, da gjør du det. Hun vet tydeligvis at du liker henne. Respekter henne, men vis forsiktig at du fortsatt er interessert.

den siste ting jeg vil er at ho får panikk...

tenkte å holde kontakt som da ho var i afrika..en gang i uka...har det gøy og ikke snakke om akkurat det tema !?

Gjest Coolaid
Skrevet

Ut fra det du skriver så virker hun like interessert som deg. Det er bare å bygge videre på forholdet om det lar seg gjøre. Ta det som det kommer.

Skrevet

den siste ting jeg vil er at ho får panikk...

tenkte å holde kontakt som da ho var i afrika..en gang i uka...har det gøy og ikke snakke om akkurat det tema !?

tja, høres ut som en god ide. Viktig å ikke virke desperat vettu ;)
  • Liker 1
Skrevet

Hvem er det som initierer mesteparten av kontakten?

Hvor ofte?

Lurer du deg selv?

Her har du cluet. Ignorer den frykten du har for å miste henne. Og ignorer instinktet ditt om å "jage mer etter" henne mer som følge av denne frykten. Og ikke prøv "å bli sammen" med henne. Fokuser heller på å ha det gøy sammen, hvis det er mulig å avtale besøk.

Anonymous poster hash: d0d0f...e4f

det er meste parten jeg som tok kontakt men jeg har fått visste at ho liker meg...og den grunn var at ho var sjenert så ho foretrekker at andre ta initativ...

jeg prøver ikke å lure meg...jeg har jo søkt på jobb i oslo området samtidig men den i sandnes ble den eneste jeg var på intervju i (som gikk veldig greit syns jeg).

men jeg skjønner veldig godt at ho tenkte sånn og ho kunne ble skremt av det!

Ok, men skal jeg ikke havne i den såkalt friendzone!?

takk for svaret!

Skrevet

Jeg er selv veldig sjenert og freaker litt når han jeg måtte holde på med pusher for mye. Oppnår gjerne motsatt av hva han ønsker med det.

Anonymous poster hash: a7404...255

ok! tusen takk for svar. hva hadde du ønsket han gjør med deg.?

jeg så ho igår og nå ho er i sandnes...tenker å bare la være den uken og ta kontakt med en liten melding neste uken...

men jeg har så lyst å treffe ho igjen...argg ikke lett når man bor i to forskjellige by

Skrevet

tja, høres ut som en god ide. Viktig å ikke virke desperat vettu ;)

jeg bare frykter at ho mister interess for meg! men desperat vil jeg ikke bli ;)

Skrevet

Ut fra det du skriver så virker hun like interessert som deg. Det er bare å bygge videre på forholdet om det lar seg gjøre. Ta det som det kommer.

takk!!

snakk via FB, var litt flørtete og håper at ho har lyst at jeg besøker henne om noen uker!

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på hver gang jeg leser en sånn tråd, men hvorfor skriver folk så mange identifiserende detaljer i et innlegg?

Anonymous poster hash: 97d9b...0f0
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet (endret)

Jeg er veldig sjenert selv,og jeg trenger tid. Rett og slett for å bli trygg på han,men begynner noen å pushe meg og er veldig "masete" så trekker jeg meg unna.

Men jeg vil jo gjerne vise at jeg er interessert og er jeg det så vil jeg jo gjerne se han så ofte som mulig. Så lenge det virker som han godtar at jeg er stille,og at jeg ikke er klar for sex og nærhet med en eneste gang.

Endret av BrienneOfTarth
  • Liker 1
Skrevet

Dette lurer jeg på hver gang jeg leser en sånn tråd, men hvorfor skriver folk så mange identifiserende detaljer i et innlegg?

detajler jeg skrev her er bare for å få meste "effektiv" svar...

det er helt umulig å vite hvem ho er eller hvem jeg er utfra jeg har skrevet der hvis det er det du tenker på...

Skrevet

Jeg er veldig sjenert selv,og jeg trenger tid. Rett og slett for å bli trygg på han,men begynner noen å pushe meg og er veldig "masete" så trekker jeg meg unna.

Men jeg vil jo gjerne vise at jeg er interessert og er jeg det så vil jeg jo gjerne se han så ofte som mulig. Så lenge det virker som han godtar at jeg er stille,og ikke er klar for sex og nærhet med en eneste gang.

tror ho er akkurat like som deg. jeg vil si at ho er forsatt interessert...jeg tror ho begynner å kjenne meg litt og forstå at jeg har ikke etter bare sex (selv om vi har ikke snakket om det).

Jeg har ikke snakket med ho i 3 mnd da ho var bort bare for sex liksom :P

AnonymBruker
Skrevet

detajler jeg skrev her er bare for å få meste "effektiv" svar...

det er helt umulig å vite hvem ho er eller hvem jeg er utfra jeg har skrevet der hvis det er det du tenker på...

Hadde jeg vært henne hadde jeg ganske sikkert skjønt det, for å si det sånn. Med mindre du har endret på alle detaljene om tid og sted osv, men da forsvinner jo litt av poenget med å ta det med. Den dagen jeg ser meg selv diskutert i et nettforum, forsvinner typen raskt for å si det sånn...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært henne hadde jeg ganske sikkert skjønt det, for å si det sånn. Med mindre du har endret på alle detaljene om tid og sted osv, men da forsvinner jo litt av poenget med å ta det med. Den dagen jeg ser meg selv diskutert i et nettforum, forsvinner typen raskt for å si det sånn...

jeg må være ærlig og si at jeg har ikke tenkt på det! men jeg ser poenget!!

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

tror ho er akkurat like som deg. jeg vil si at ho er forsatt interessert...jeg tror ho begynner å kjenne meg litt og forstå at jeg har ikke etter bare sex (selv om vi har ikke snakket om det).

Jeg har ikke snakket med ho i 3 mnd da ho var bort bare for sex liksom :P

Nei,var ikke det jeg mente. Bare at noen er veldig utålmodige om man ikke er klar for sex etter kort tid,og jeg som er sjenert trenger noen som er litt mer tålmodig :)

Hun trenger nok bare litt tid,så åpner hun seg nok litt mer. Bare fortsette å ha kontakt,og du kan jo si at du vil treffe henne igjen. Se hva hun sier til det,og hvis hun er interessert så vil hun vel ha kontakt og treffes regner jeg med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk alle sammen for svar!

skal føle deres tips; gi ho litt tid.. det er det ho trenger! holder kontakt uten å være desperat og prøver å besøk ho!! Hvis jeg er heldig får jeg den jobben jeg har søkt på og det blir kanskje litt lettere !? :)

Skrevet

Noen tips? jeg vil ikke i det hele tatt ender i friendzone.

Si til henne at du har lyst til å stikke pikken din inn i rompa hennes. Det burde få fram en avklaring på vennsone-situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...