AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Noen som har den? Er den bra? Det er den lille det er snakk om. Vurderer å kjøpe en sånn, men håper den knuser is og frukt bra og at den ikke støyer så mye. Anonymous poster hash: 39ed2...8cd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/blender-og-handmikser/SB266/kenwood-blender-smoothie-maker-sb266 Er det denne du mener? Anonymous poster hash: 8ef12...63f
torias Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har den. Den er helt ok, har ikke noe å sammenligne den med.
Beach Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 500 watt er for dårlig hvis du skal bruke frossen frukt og bær. Den vil bli fort ødelagt, snakker av erfaring.
sullå Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Hvis det er den som er lenket: Det funker greit til fersk frukt og bær. Med frosne bær må jeg bruke mye væske for å få den til å mikse. Helt OK til en billig penge, men jeg ville kjøpt en annen dersom du skal bruke den ofte.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Takk for svar. Den var så billig bare... Har dere tips om en annen smoothiemaskin som knuser bra med lite støy som ikke koster 1000+ ? Den skal brukes flere ganger i uka, og mye til frossen frukt og harde grønnsaker som gulrot. Anonymous poster hash: 39ed2...8cd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar. Den var så billig bare... Har dere tips om en annen smoothiemaskin som knuser bra med lite støy som ikke koster 1000+ ? Den skal brukes flere ganger i uka, og mye til frossen frukt og harde grønnsaker som gulrot. Anonymous poster hash: 39ed2...8cd Om du skal bruke den flere ganger i uka til harde ting som is og grønnsaker så kan du bare glemme å få en til den prisen. Da vil den ikke vare spesielt lenge hvertfall.Anonymous poster hash: 466b6...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå