Gå til innhold

Kenwood Smothiemaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har den? Er den bra? Det er den lille det er snakk om. Vurderer å kjøpe en sånn, men håper den knuser is og frukt bra og at den ikke støyer så mye.

Anonymous poster hash: 39ed2...8cd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp..

Skrevet

Jeg har den. Den er helt ok, har ikke noe å sammenligne den med.

Skrevet

500 watt er for dårlig hvis du skal bruke frossen frukt og bær. Den vil bli fort ødelagt, snakker av erfaring.

Skrevet

Hvis det er den som er lenket: Det funker greit til fersk frukt og bær. Med frosne bær må jeg bruke mye væske for å få den til å mikse. Helt OK til en billig penge, men jeg ville kjøpt en annen dersom du skal bruke den ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Den var så billig bare... Har dere tips om en annen smoothiemaskin som knuser bra med lite støy som ikke koster 1000+ ? Den skal brukes flere ganger i uka, og mye til frossen frukt og harde grønnsaker som gulrot.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Den var så billig bare... Har dere tips om en annen smoothiemaskin som knuser bra med lite støy som ikke koster 1000+ ? Den skal brukes flere ganger i uka, og mye til frossen frukt og harde grønnsaker som gulrot.

Om du skal bruke den flere ganger i uka til harde ting som is og grønnsaker så kan du bare glemme å få en til den prisen. Da vil den ikke vare spesielt lenge hvertfall.

Anonymous poster hash: 466b6...d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...