Gå til innhold

jeg blir så flau av Kjærlighetsredet, men klarer ikke slutte å se på det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser og ser, nå er jo paradise ferdig, og selv om jeg sitter der å blir flau, denger hånda i pannen og generelt skjemst av deltakerne så fortsette jeg å se på det.

Hva er det som gjør at vi blir så hekta på slike programmer? det er et mysteriet for meg?

Anonymous poster hash: e9ed6...3aa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, jeg og! Sitter å skammer meg mens jeg ser. Mens vi er inne på det, hva f.. var greia med han Thomas??? Kan ikke fatte og begripe at hun dama valgte ham. Han virka far out there! Og totalt usympatisk. Jeg blir overraska over at det finnes slike folk..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Off, jeg og! Sitter å skammer meg mens jeg ser. Mens vi er inne på det, hva f.. var greia med han Thomas??? Kan ikke fatte og begripe at hun dama valgte ham. Han virka far out there! Og totalt usympatisk. Jeg blir overraska over at det finnes slike folk..

Helt enig! Hadde jeg vært henne hadde jeg valgt alle de andre framfor han. Men hun ble vel litt blownaway av hans badboy-image og trylleri...

Anonymous poster hash: e74ad...b1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja ikke sant!

alt de sier gjør, og når de kliner uff, og så er de så unge de på showet nede i 19 - 20 år gamle.

altså de burde vært 25 - 39 år ca, når ble poenget å finne kjærligheten såå tidlig?

Selv er jeg bare 24 men synes disse deltakerne er altfor unge til å stresse med å finne kjærligehen allerede nå.

jeg sitter mer med hendene dekket foran øynene når jeg ser kjærlighets redet en når jeg ser skrekk film :vetikke:

Anonymous poster hash: e9ed6...3aa
  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Jeg blir oppgitt over de som ser på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...