AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Vi har vært sammen i 8 mnd, og flyttet sammen nokså umiddelbart. I starten var alt gull, han sendte meg lange kjærlighets meldinger, natta meldinger, god morgen, og utdypet sin kjærlighet til meg. Masse komplimenter hele tiden , hvor vakker jeg var, kalte meg sin blomst, solstråle og alt kliss. Nesten for mye. Han ville kysse, kose hele tiden, hver gang jeg gikk forbi tok han meg på rumpa, og han ville være med meg hele tiden. Vi var sammen nesten hver eneste dag, og kyssa masse. En forelskelse skal i teorien vare i to år. Ikke her i gården. Jeg kan ikke huske sist vi hadde en date Night, eller koste oss skikkelig. Vi jobber mye kvelder, og motsatt av hverandre og har andre fritidsaktiviteter. Vi har kanskje 2 - 3 kvelder ledige sammen ila. En måned. Men mye dagtid da. Men den sover vi ofte bort, trene, eller vaser hjemme. Han vil alltid at vi skal være flest mulig, tar aldri initiativ til å være oss. Vil samle gjengen å spille fotball, go cart , grille osv. Håper at det er en fest når vi har fri helg.. Når vi først har en frikveld sammen brukes den til hjemme og TV. Vi er slitne, skal gjerne på jobb/skole dagen etter, eller hatt mye å gjøre . Jeg prøver å ta det opp med han men får bare beskjed om at vi er jo sammen hele tiden, og dt er vi jo, for såvidt. Vi er sammen hver dag, sover sammen hver dag. Og tilbringer 80% av dagtid sammen. Før kl blir 14-15 og en av oss skal på jobb/fritidsaktiviteter/ eller noe. Jeg får aldri meld fra han lengre med kos og kliss, men konsise beskjeder og mer prat. Hva skal jeg handle, når kommer du hjem osv. Han tar aldri på meg når jeg går forbi. Tar lite initiativ til å kysse. Overrasker meg aldri. Gjør aldri noe spesielt for meg. Med mindre jeg ber om det. Han hjelper til hjemme, blir med på date hvis jeg foreslår det. Ber jeg han hjelpe meg, uansett hva, så gjør han det.. Sexen er bra. Ingen barn, kun oss selv å ta vare på Er dette normalt, og slik det blir over tid ? Eller holder han på å miste følelsene helt ? Har selvfølgelig prøvd å prate med han om dette. Men han påstår han er forelska og alt er fint. Har sagt at det er ok om han ikke er det, og det er noe son uansett vil skje.. likevel. Nei han er enda forelska sier han..Anonymous poster hash: 4843b...a49
Obiola Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Jeg tror dere flyttet sammen altfor tidlig, det gjør jo at mye av den spenningen forsvinner og man har aldri noe savn etter hverandre. For noen påvirker det ikke forelskelsen, men i deres tilfelle virker det jo som hverdagen kom veldig fort. Jeg mener i allefall at etter kun 8 mnd. er ting enda veldig ferskt og man bør fortsatt være forelska og man burde ha mye å utforske og ville gjøre sammen. Kan dere vurdere å flytte fra hverandre for en periode da? At begge er klar på at dere enda er et par, bare ikke samboere. Kanskje det kan få følelsene til å blusse opp igjen, at dere ikke går oppå hverandre. At dere kan savne hverandre og kanskje dra ut og finne på ting når dere først skal treffes.
Gjest Christina146 Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg vil tro det er slik det blir etterhvert ja. Skal en forelskelse virkelig vare i to år? Min varte bare noen måneder. Til gjengjeld får man da trygghet, og å elske noen når dette har lagt seg, i hvert fall som jeg har opplevd. Kanskje dere rett og slett er for mye på hverandre? At det ikke blir noe spesielt at dere er med hverandre på en måte, dere får ikke savnet hverandre. Jeg for min del har vært sammen med typen i 1 og et halvt år, og forelskelsen har for lengst gitt seg. Men jeg elsker han, og vi passer på at begge har det bra. Sender også påminnelser om at vi elsker hverandre, og gir hverandre oppmerksomhet når vi er fra hverandre. Nå flytter vi sammen om en måned, det blir et helt nytt kapittel i livet vårt, og vi kunne ikke hatt det bedre. Kanskje det hadde vært lurt å flyttet ut for en periode? Når vi var nyforelsket bodde jeg så og si hos han, men det ble til slutt for mye, og vi sluttet å sette pris på hverandre. Så jeg "flyttet" ut, og vi fikk det mye bedre med hverandre. Lykke til!
Veggdyret Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Vi flyttet sammen etter et par måneder, har bodd sammen i snart 10 år og gjør fremdeles alt du savner. Jeg tviler på at det har noe med at det "gikk for fort" å gjøre. Du får forklare for ham hvor viktig det er for deg, eller bare akseptere at dere ikke har et "klisseforhold" og bestemme deg for om du vil leve med det eller ikke...
Trude.lutt Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Flyttet sammen etter 5 dager....sammen i 20 år nå. Forelsket? Ja, av og til. Elsker han , hver dag! Så jeg tror ikke nødvendigvis det at en flyttet raskt sammen ødelegger et forhold. Mitt råd: SNAKK MED HAN! Endret 9. juni 2014 av Trude.lutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå