Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor lang tid det gikk fra dere sluttet med p-piller til dere ble gravide! Jeg er 23 år og har brukt monofase piller, mot trefase-piller. Er utålmodig... Dessuten lurer jeg på om det stemmer at man ikke for blødning hvis man ikke har eggløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker søkefunksjonen øverst på siden, vil du se at dette temaet har vært oppe flere ganger før.

Lykke til!

Skrevet

Hei :D

4-5 lange månder etter pilleslutt tok det før jeg ble gravid.... det kjentes i allefall lenge ut, men det er vel høyst normalt å prøve rundet 6 mnd. (og mer) før det går :roll:

Nå er jeg nesten halvveis i svangerskapet....johooooooo!!!

Lykke til. Klemmer fra

Gjest Anonymous
Skrevet

Sluttet med p-pillene i Januar 2002, begynte å prøve for alvor i april. Ble gravid i mai. Forrige gang sluttet jeg med pillen i Februar og ble gravid i mai.

:D

Klem fra

Cobra

7+4

Skrevet

Vi prøvde i 8 mnd. før jeg ble gravid.

Sluttet med p piller i januar 2001, brukte annen prevansjon til juni 2001 (da giftet vi oss), og ble da gravid februar 2002.

Nå er jeg i uke 16+2

Kjempe spennendeå være gravid.

Lykke til med prøvingen

Skrevet

Sluttet med pillen i august i fjor. Ble gravid i november, men mistet 8 uker på vei.

Hadde prøvestopp pga at jeg skulle inn å fjerne en vanncyste på eggstokken i februar. Startet prøvingen i gjen i april og ble gravid på første forsøk. :D

Når det gjelder blødning ved eggløsning, så er det slettes ikke alle som har det. Tror faktisk det er flest som ikke har det. Jeg har hvert fall aldri hatt det og jeg har jo blitt gravid 2 ganger.

Hvis det var det du mente da??

Skrevet

Hallo

For oss tok det under en måned fra jeg sluttet med p-pillene til jeg ble gravid :D

Jeg gikk på trionetta p-piller i ca 5 år før dette.

Lykke til!

Hilsen Hestehoven 35+3 :wink:

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i januar 2002. Ble gravid i April, men mistet. Ble gravid igjen i mai, og er nå 8 uker på veg..

Lykke til :D

Klem fra

Poona

Skrevet

Håper dere vet hvor utrolig heldige dere er..

Skulle ønske det var meg som fikk det til å klaqffe så fort.. isteden for å holde på med utredning..

Hilsen Romle som ikke er bitter, men littegranne misunnelig... :oops:

Skrevet

hei romle! jeg og kjæresten min eller jeg da, har prøvd å bli gravid i flere år, og har nå endelig lyktes, tror mye at det er tilfeldig at man blir gravid...

jeg trodde jeg var steril, for det tok så lang tid, så du skal vite at det er mange strebere der ute også...

så det klaffer nok til slutt for deg også en gang, hvis du da ikke er steril?

lykke til :wink:

Skrevet

Hei Kevin.

Det er oppmuntrende å høre at det klaffer selv for de som trodde det var umulig

Jeg vet ikke om jeg er steril. Håper da virkelig ikke det.

Skal til legen på torsdag for å teste litt. Fikk påvist manglende eggeløsning for en uke siden, og synes ikke akkurat det var særlig godt tegn. Men vi håper jo fortsatt. Kan liksom ikke se for meg at vi ikke skal få barn heller.. :smile:

Vi får bare stå på. I mellomtiden så er det oppmuntring å være på disse sidene . :blunke:

Skrevet

hei romle! jeg er ikke kevin men kjæresten hans..vet ikke hvordan jeg får bort navnet, han har visst registrert seg..hehe.

Du har sikkert sjeldenere eggløsning enn vanlig, så det betyr sikkert bare at du må jobbe litt ekstra med saken og stå på som bare det...

du får ha lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...