Gå til innhold

ANALSEX/HOMOFOBI

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk, de fleste som hater ting. Gjør det for å trykke ned sine skjulte lyster. Prøver å fortrenge det...i virkeligheten kan BMW-fyren være den største skaphomsen i hele skandinavia. Som drømmer om å bli rævpult i timesvis!

Men det ville han jo aldri innrømt for de andre rånerne med BMW...

Anonymkode: ec809...302

😂😂😂 det er nok en annen BMW eier i såfall, jeg er så hetero som det går an å bli. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og menn som liker å motta blowjob er også homofile, muligens bifile.

Anonymkode: ea153...17d

Hvordan kan de være homofile om det er ei kvinne som suger? Er det en mann som gir blowjob er de homofile ja 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Så en mann som har sex med en kvinne, hvor hun bruker en strap-on på han, så er han homofil, og det til tross for at vedkommende aldri har hatt sex med menn eller tenner seksuelt på menn? Er det kun enkelte seksuelle handlinger mellom mann og kvinne som er tillatt for å kunne være heterofil? 

Anonymkode: 225a4...332

Nytt ord på den saken....analofil....

Anonymkode: 6a4bd...379

Skrevet
9 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Feil tolkning? Er det ikke personlig hva man selv tolker det som da? 

Jeg skrev i min verden er det å ville ha noe i ræva for en mann homseri, men etter rett bi, heterofil er det hvertfall ikke. Ingen heterofil mann vil ha en penislignende gjenstand eller andre ting trøkket opp i rassen hverken fra ei kvinne eller mann 

Nei. Seksuell legning har definisjoner. Og de har ingenting med om man har alansex eller ikke å gjøre. Men hva kjønn man tenner på. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva skal det si om meg?

Dine skjulte(?) lyster.

Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Dine skjulte(?) lyster.

Ja helt sikkert, tror nok det er en annen som har de lystene 

Skrevet
10 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvordan kan de være homofile om det er ei kvinne som suger? Er det en mann som gir blowjob er de homofile ja 

Er det en kvinne som får eller gir analsex sammen med en mann, er man ikke homofil. Er det derimot to menn, er man gjerne homofil.

Skrevet

Hva har analsex mellom en mann og en kvinne å gjøre med homofili? 

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Er det en kvinne som får eller gir analsex sammen med en mann, er man ikke homofil. Er det derimot to menn, er man gjerne homofil.

Jeg er hverken for analsex med dame eller mann. Har aldri kjørt den opp bakveien hos noen av eksene mine, etter min mening skal det kun noe ut derfra. De to andre hullene ble flittig brukt

Skrevet
1 minutt siden, Akhenaton skrev:

Hva har analsex mellom en mann og en kvinne å gjøre med homofili? 

Hvis mannen liker å få trøkt noe langt opp i rassen så er han ikke rett nei, han er noe skeiv. Ingen heterofile menn vil ha penislignende eller andre ting opp der. 

Skrevet
7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg er hverken for analsex med dame eller mann. Har aldri kjørt den opp bakveien hos noen av eksene mine, etter min mening skal det kun noe ut derfra. De to andre hullene ble flittig brukt

Og det er helt ok. Men å lage nye definisjoner på seksuell legning, bare fordi DU personlig ikke liker noe. Er fortsatt feil. 

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Og det er helt ok. Men å lage nye definisjoner på seksuell legning, bare fordi DU personlig ikke liker noe. Er fortsatt feil. 

Nye definisjoner? Det er det hvertfall ikke i her i vennegjengen og området rundt her jeg bor. Jeg er absolutt ikke alene om en slik mening, det er jo også logisk tankegang. Kvinner skal bli penetrert ikke menn 

Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Nye definisjoner? Det er det hvertfall ikke i her i vennegjengen og området rundt her jeg bor. Jeg er absolutt ikke alene om en slik mening, det er jo også logisk tankegang. Kvinner skal bli penetrert ikke menn 

Feil er det uansett hva dere mener! Bare fordi DERE ikke liker analsex, betyr ikke det at ingen andre gjør.
Hva med å bare akseptere at folk er forskjellige, og ikke kommentere i trådene om tema som du ikke liker?

Homofil mann: Mann som tenner på, og forelsker seg i menn. 

Heterofil mann: Mann som tenner på, og forelsker seg i kvinner. 

Om noen av disse har analsex, er helt opp til dem, og ikke legningen dems.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Feil er det uansett hva dere mener! Bare fordi DERE ikke liker analsex, betyr ikke det at ingen andre gjør.
Hva med å bare akseptere at folk er forskjellige, og ikke kommentere i trådene om tema som du ikke liker?

Homofil mann: Mann som tenner på, og forelsker seg i menn. 

Heterofil mann: Mann som tenner på, og forelsker seg i kvinner. 

Om noen av disse har analsex, er helt opp til dem, og ikke legningen dems.

Jeg aksepterer alle former for legninger, men forventer at man er ærlige om det. Men er kraftig imot at homser kan dusje sammen med menn i offentlige dusjer, de burde blitt plassert for seg selv på lukket avdeling. Det er derfor jeg alltid dusjer med badeshorts, vil ikke at jævla holder skal se mitt utstyr og begynne å få skitne tanker. 

Du manglet en vesentlig ting, bi 👍 det er det jeg prøver å få andre til å forstå, de er ikke helt skjeve og ikke helt rette

Skrevet
2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg aksepterer alle former for legninger, men forventer at man er ærlige om det. Men er kraftig imot at homser kan dusje sammen med menn i offentlige dusjer, de burde blitt plassert for seg selv på lukket avdeling. Det er derfor jeg alltid dusjer med badeshorts, vil ikke at jævla holder skal se mitt utstyr og begynne å få skitne tanker. 

Du manglet en vesentlig ting, bi 👍 det er det jeg prøver å få andre til å forstå, de er ikke helt skjeve og ikke helt rette

Man trenger ikke være bi for å like analsex heller. Man kan fint like å ha analsex med motsatt kjønn, uten å være bi eller homo. Samme hva du måtte mene. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Man trenger ikke være bi for å like analsex heller. Man kan fint like å ha analsex med motsatt kjønn, uten å være bi eller homo. Samme hva du måtte mene. 

Nei ikke i min verden, men for all del, folk kan ha de meningene de vil om den saken men jeg blir aldri enig. 

Skrevet
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei ikke i min verden, men for all del, folk kan ha de meningene de vil om den saken men jeg blir aldri enig. 

Din mening strider mot hvordan seksuell legning funker. Ord har en mening 😃 

Og igjen, DU må vel ikke like analsex. Men ikke tving en legning på folk, bare fordi de gjør det. 

La meg gi noen eksempler:
Per, Pål, Ola og Lars er venner. (dette er selvfølgelig fiktive personer)

Per er seksuelt tiltrukket av kvinner, har kvinnelig kjæreste. Per og damen hans har stor nytelse av analsex, så de har det jevnlig. Per er fortsatt kun seksuelt tiltrukket av kvinner, og er derfor straight.

Pål er seksuelt tiltrukket av menn, har en mannlig kjæreste. Pål er ikke særlig glad i analsex, men han er fortsatt homofil. 

Ola er seksuelt tiltrukket av begge kjønn, og han liker å ha analsex med begge kjønn. Han er bi. 

Lars er også seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men liker ikke analsex i det hele tatt. Han er også bi. 

Den seksuelle handlingen, har ikke noe med hva legningen deres er, det er hvem de er tiltrukket av, så avgjør det. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Din mening strider mot hvordan seksuell legning funker. Ord har en mening 😃 

Og igjen, DU må vel ikke like analsex. Men ikke tving en legning på folk, bare fordi de gjør det. 

La meg gi noen eksempler:
Per, Pål, Ola og Lars er venner. (dette er selvfølgelig fiktive personer)

Per er seksuelt tiltrukket av kvinner, har kvinnelig kjæreste. Per og damen hans har stor nytelse av analsex, så de har det jevnlig. Per er fortsatt kun seksuelt tiltrukket av kvinner, og er derfor straight.

Pål er seksuelt tiltrukket av menn, har en mannlig kjæreste. Pål er ikke særlig glad i analsex, men han er fortsatt homofil. 

Ola er seksuelt tiltrukket av begge kjønn, og han liker å ha analsex med begge kjønn. Han er bi. 

Lars er også seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men liker ikke analsex i det hele tatt. Han er også bi. 

Den seksuelle handlingen, har ikke noe med hva legningen deres er, det er hvem de er tiltrukket av, så avgjør det. 

Per er fortsatt en mellomting mellom ni og hetero, 100% hetero kan han aldri bli med slikt tenningsmønster ;)

Skrevet
26 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Per er fortsatt en mellomting mellom ni og hetero, 100% hetero kan han aldri bli med slikt tenningsmønster ;)

Hvordan er han bi, når han kun tenner på kvinner? 

Gjest SeptemberRose
Skrevet
2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Du er jammen innbilsk, hvis du tror at bare fordi en mann er homofil, så blir han opphisset av å se deg naken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...