Gå til innhold

ANALSEX/HOMOFOBI

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg som er lesbisk skal liksom ha enerett på oralsex, fordi mine heterofile bekjente kan ha samleie?  

Anonymkode: 225a4...332

Snakker om hva vi ble utstyrt med fra tidens morgen. Hvordan homofile hadde sex.

Nå er det mye annet som har kommet på markedet. Gjør hva du vil.

Anonymkode: 15e62...cab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Dere heterofile har jo penetrering med penis og vagina.

jeg har et spørsmål til.. når fikk vi hender og fingre? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakker om hva vi ble utstyrt med fra tidens morgen. Hvordan homofile hadde sex.

Utstyret er det samme for en mann, enten han er homo eller hetero. 

Gjest Blondie65
Skrevet
12 minutter siden, ArneA skrev:

Menn klarer som regel ikke å vurdere seksuell orientering på andre måter enn seksuell praksis. De ser sjelden på hvem en forelsker seg i eller ønsker å leve med og går ut fra legning på den måten. Ønske om analsex har lite med legning å gjøre. Det blir bare en måte å diskriminere og nedvurdere homofile. 

Ikke bare menn, dessverre. De fleste homofobe ser kun på den seksuelle interaksjonen - ikke på helheten. Hvordan ellers kunne det være at homofile giftet seg med heterofile i håp om at det homofile nykket gikk over eller at den såkalt naturlige måten å leve på skulle kurere dem for deres "vrangforestilling" med det resultatet at man gjorde minst to personer vondt? Her har jo mødre bidratt i samme stil som sine ektemenn med å få avkommet på "rett spor" - dette på tross av at mødrene som regel vet hva slags legning barnet deres har lenge før de kommer ut og en god stund før det samme avkommets far har skjønt det.

Gjest Blondie65
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

jeg har et spørsmål til.. når fikk vi hender og fingre? 

Nei, nå må du ikke komme her med fakta ...

Forøvrig er det funnet dildolignende redskaper i utgravninger. Jeg tipper også at enhver som kunne forme tre og hadde sett en penis kunne lage seg en til egen forlystelse lenge før man fikk silikon, batterier og vibrasjonsløsninger.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utstyret er det samme for en mann, enten han er homo eller hetero. 

Synes bare heterofile skal finne på sine egne ting, ikke kopier homofile sin måte å ha sex på. Dere har som sagt den spennende misjonæren ;) 

Skrevet
2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Forøvrig er det funnet dildolignende redskaper i utgravninger. Jeg tipper også at enhver som kunne forme tre og hadde sett en penis kunne lage seg en til egen forlystelse lenge før man fikk silikon, batterier og vibrasjonsløsninger.

Nei huff.. beklager, hvordan kunne jeg tenke at fakta var viktig 😃

Skrevet
4 minutter siden, Blondie65 skrev:

De redskapene var sikkert ikke fra tidens morgen, kopieringen hadde allerede startet.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare heterofile skal finne på sine egne ting, ikke kopier homofile sin måte å ha sex på. Dere har som sagt den spennende misjonæren ;) 

Dere? Jeg er lesbisk. 

Hva er kildene dine til at det var homofile som startet med analsex? Hvem var dyneløfteren som hadde stålkontroll på alle som hadde sex? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere? Jeg er lesbisk. 

Hva er kildene dine til at det var homofile som startet med analsex? Hvem var dyneløfteren som hadde stålkontroll på alle som hadde sex? 

Tydeligvis du som var dyneløfteren, du er jo veldig sikker på dine egne meninger. Jeg skriver at jeg mener og tror.

Tenk naturlig , hva  var det vår skaper utrustet oss med så alle hadde muligheten , på vær sin måte, å nyte sex. 

Kopiering og hjelpemidler har kommet etterhvert.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis du som var dyneløfteren, du er jo veldig sikker på dine egne meninger. Jeg skriver at jeg mener og tror.

Tenk naturlig , hva  var det vår skaper utrustet oss med så alle hadde muligheten , på vær sin måte, å nyte sex. 

Kopiering og hjelpemidler har kommet etterhvert.

Jeg ber om kilder til dine påstander om at homofile menn er opphavsmennene til analsex, noe du ser ut til å mene. Er det et problem at analsex nytes av flere enn kun homofile menn? Rammer det deg personlig på noe vis? 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ber om kilder til dine påstander om at homofile menn er opphavsmennene til analsex, noe du ser ut til å mene. Er det et problem at analsex nytes av flere enn kun homofile menn? Rammer det deg personlig på noe vis? 

Men herrejesus, du er jo verre enn en klegg i Finnmark. Orker vel ikke å bruke tiden min på å overbevise deg.

Les meldingen min en gang til, og du ser det er min overbevisning, min tro, mine meninger.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herrejesus, du er jo verre enn en klegg i Finnmark. Orker vel ikke å bruke tiden min på å overbevise deg.

Les meldingen min en gang til, og du ser det er min overbevisning, min tro, mine meninger.

Har lært av deg å være en klegg. Analsex er altså ikke forbeholdt homofile menn. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lært av deg å være en klegg. Analsex er altså ikke forbeholdt homofile menn. 

Det er fra naturen sin side ( mener jeg ) en mening med at jenter som er mye sammen får samme syklus og at menn får 10 ganger så sterk orgasme ved analsex.  En fordel for homofile og lesbiske dette. Er du ikke enig, så blåser jo jeg i det.

Har du lært av meg å være klegg? Det er jo du som henger på postene mine.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ifra naturens side ( for millioner av år siden), før dildoen kom og strap on, var analsex forbeholdt homofile.

Hva vet du om det?

Og ifra naturens side skulle vi vært døde før 40 og generelt hatt det ganske jævlig liv. Så jeg tror ikke akkurat "ifra naturens side" er noe godt argument.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

¨Analsex er opprinnelig måten homofile nyter sex. At heterofile ønsker orgasmer i alle hull og måter er kopiering av homofil sex.

Kilde?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør hva jeg vil med eller uten din tillatelse.

Skrevet
8 timer siden, Blondie65 skrev:

Ikke bare menn, dessverre. De fleste homofobe ser kun på den seksuelle interaksjonen - ikke på helheten. Hvordan ellers kunne det være at homofile giftet seg med heterofile i håp om at det homofile nykket gikk over eller at den såkalt naturlige måten å leve på skulle kurere dem for deres "vrangforestilling" med det resultatet at man gjorde minst to personer vondt? Her har jo mødre bidratt i samme stil som sine ektemenn med å få avkommet på "rett spor" - dette på tross av at mødrene som regel vet hva slags legning barnet deres har lenge før de kommer ut og en god stund før det samme avkommets far har skjønt det.

Jaja, er ikke bare homofobe som har fordommer 😄 bare tenker siden menn ofte er mer fysisk  orientert enn kvinner generelt er, eller i det minste jeg har erfart. Og min oppfatning er at kvinner ofte er mindre fordomsfull enn menn når det gjelder seksualitet.

Er alltid noen som vil påpakke sin levemåte på andre, styre i motstridende retninger. Og det er jo synd, uansett hva det er, enten å være seg selv med sin legning eller andre styrker barnet måtte ha som ikke samsvarer med foreldrenes synspunkt. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, SlemUlv skrev:

Og du måtte dra opp en tråd fra 2002, for å komme med en feil tolkning av hvordan sexuell legning funker?

Feil tolkning? Er det ikke personlig hva man selv tolker det som da? 

Jeg skrev i min verden er det å ville ha noe i ræva for en mann homseri, men etter rett bi, heterofil er det hvertfall ikke. Ingen heterofil mann vil ha en penislignende gjenstand eller andre ting trøkket opp i rassen hverken fra ei kvinne eller mann 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, jabx skrev:

Så hva sier det om deg når du søker opp en tråd fra 2002 om å motta analsex?

Hva skal det si om meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...