Gå til innhold

ANALSEX/HOMOFOBI

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvordan kan d ha seg at de samme menn som er helt fixert på analsex er de samme som gir uttrykk for den verste homofobi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke møtt en mann som liker analsex, og som er utpreget homofob...

Men kan kanskje tenke meg at noen menn forbinder analsex med et homofilt samleie (noe som igjen er basert på myter...), og føler at det er litt tabu å like analsex, selv om det er med en kvinne...

12

• Liker 1
Gjest sexysadie
Skrevet

Du burde treffe min x-kjæreste!

Skrevet

Det har jeg!

xkjæresten min liker analsex og er veldig homofob!12

Skrevet

Min type likar analsex og er definitivt ikkje homofob. Trur ikkje det har noko med kvarandre å gjere, eg.12

• Liker 2
Skrevet

Mannen min har homofobi! Skjønner seg overhodet ikke på homser..men vil gjerne ha analsex..skjønner ikke dette helt jeg..??12

• Liker 1
Gjest petra
Skrevet

Homofil og hetrofil er 2 forskjellige ting.

Homser jørr vell mer i "senga" enn å ta hverandre i rauå?

Hetrofile kan kose seg med d de synes er godt. Liker du analsex så jørr d.

Jeg synes d er vont

Skrevet

Hei..

Smaken er som baken..

Men jeg kan ikke tro at det er en sammenheng med det å ha analsex og være homofobe.

12

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Rart det der egentlig.

Jeg har hørt at flere hetero par har anal sex enn homer!12

• 16 år senere...
Skrevet (endret)

Menn som liker å motta analsex er homofile i min verden, muligens bi, hvertfall ikke heterofile 

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Menn som liker å motta analsex er homofile i min verden, muligens bi, hvertfall ikke heterofile 

Så en mann som har sex med en kvinne, hvor hun bruker en strap-on på han, så er han homofil, og det til tross for at vedkommende aldri har hatt sex med menn eller tenner seksuelt på menn? Er det kun enkelte seksuelle handlinger mellom mann og kvinne som er tillatt for å kunne være heterofil? 

Anonymkode: 225a4...332

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så en mann som har sex med en kvinne, hvor hun bruker en strap-on på han, så er han homofil, og det til tross for at vedkommende aldri har hatt sex med menn eller tenner seksuelt på menn? Er det kun enkelte seksuelle handlinger mellom mann og kvinne som er tillatt for å kunne være heterofil? 

Ja, i min verden så er han det, men som jeg skrev så er han i virkeligheten bi, hvertfall ikke hetero. Ingen menn vil ha kuk eller andre ting i ræva

Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, i min verden så er han det, men som jeg skrev så er han i virkeligheten bi, hvertfall ikke hetero. Ingen menn vil ha kuk eller andre ting i ræva

Merkelig nok så vil enkelte kvinner og menn ha ting i analen, og det til tross for at de ikke er homofile eller bifile. 

• Liker 7
Gjest SeptemberRose
Skrevet
På 3.3.2002 den 16.46, Bakgårds-katta skrev:

Mannen min har homofobi! Skjønner seg overhodet ikke på homser..men vil gjerne ha analsex..skjønner ikke dette helt jeg..??12

Du høres like fordomsfull ut som han siden du tenker at analsex bare er homofilt. 

Skrevet
26 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Og du måtte dra opp en tråd fra 2002, for å komme med en feil tolkning av hvordan sexuell legning funker?

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Så hva sier det om deg når du søker opp en tråd fra 2002 om å motta analsex?

• Liker 10
Skrevet

Det er mange som ikke forstår seksuell legning. Anal=homo. Hva er kvinner som liker analsex da? Hmm....lurer på hva det kalles, homolesbisk?

Jeg er mann, tenner ikke på menn. Men elsker å ri en dildo til analorgasme, himmelsk! Drømmen er en kvinne med strap-on og stay-ups... 🙂 

Anonymkode: ec809...302

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Så hva sier det om deg når du søker opp en tråd fra 2002 om å motta analsex?

Husk, de fleste som hater ting. Gjør det for å trykke ned sine skjulte lyster. Prøver å fortrenge det...i virkeligheten kan BMW-fyren være den største skaphomsen i hele skandinavia. Som drømmer om å bli rævpult i timesvis!

Men det ville han jo aldri innrømt for de andre rånerne med BMW...

Anonymkode: ec809...302

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Og menn som liker å motta blowjob er også homofile, muligens bifile.

Anonymkode: ea153...17d

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...