AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Det blir lange flyturer i sommer, så jeg ser etter noe lesestoff til flyet. Jeg leser sjeldent bøker, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg liker å lese. Det eneste jeg vet at jeg ikke liker er slike fantacy-lignende bøker. Så kom gjerne med tips! Anonymous poster hash: d7fdb...703
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Det er umulig å komme med en spesifikk anbefaling. Og det finnes ingen bøker spesielt tilpasset flyturer. Les tråden her inne som heter noe ala "Hvilken bok leser du nå?" og se hva folk sier om de bøkene de leser. Men siden du ikke er vant å lese bøker, så bør du gå for noe lettlest og gjerne humoristisk. Sjekk ut: "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant" (men bare om du ikke er redd for at de andre på flyet skal reagere om du får latterkrampe). "Tusen strålende soler" av Khaled Hossein om du ikke vil le på flyet (men kan hende du begynner å gråte i stedet) Eller så går du innom ARK og ser hva slags bøker de anbefaler der. Og spør gjerne de bak kassa om tips. Anonymous poster hash: f3fa5...b75
Gjest Blomst83 Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Denne http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146
Vinduskarmen Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Sjekk ut: "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant" (men bare om du ikke er redd for at de andre på flyet skal reagere om du får latterkrampe). Kan skrive under på at hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant er fantastisk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå