AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Okei.. På fredag var jeg på fest hos noen venner jeg ikke har sett på alt for lenge. Jeg ble litt i overkant full. Jeg ble hentet av kjæresten min, som var sur når han "leverte meg" og når han hentet meg.. Aner ikke hvorfor. Så, på facebook så jeg at han hadde likt en side som jeg synes er støtende og jeg skulle blokke denne siden, men klarte på et eller annet vis å slette han som venn på facebook. Det var virkelig IKKE med vilje! Nå er han sur på meg og tror ikke på det jeg sier (skrevet ovenfor).. Han sier at han tolker det som at jeg prøver å gjøre det slutt med han og at "De fleste andre ville trodd det samme".. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Om jeg skal ta på pokerfjeset i bursdag etterpå, eller droppe bursdagen, pakke baggen og dra hjem til mor og far.. Jeg er så utrolig lei meg, for dette var ikke meningen i det hele tatt - og han tror ikke på noe av det jeg sier... Anonymous poster hash: 7c404...6e1
Gjest Coolaid Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Oki. Da får du fortelle ham at du har forsøkt å fortelle sannheten uten at han vil høre. Fortell ham så at om du vil gjøre det slutt så sier du det til ham direkte, ikke gjennom facebook eller sms eller noe.. Tror han fortsatt ikke på deg så får du si til ham at han kan selv velge å oppøre seg som en dramatisk kjerring eller oppføre seg som en mann.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Facebook er teit.Anonymous poster hash: b5197...908
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Haha, takk for svar! Han sa etterhvert at "må vel forsøke å legge det bak meg å håpe at du er ærlig mot meg." Jeg tenkte "what?" Og sa at jeg var ærlig. Merker på hele han at han fortsatt ikke tror på meg. Anonymous poster hash: 7c404...6e1
cathrine.94 Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Prøv å finn ut hvorfor han var sur når han leverte og hentet deg, kanskje du da skjønner bedre hvorfor han tror du slettet han med vilje?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Prøv å finn ut hvorfor han var sur når han leverte og hentet deg, kanskje du da skjønner bedre hvorfor han tror du slettet han med vilje? Jeg aner ikke hvorfor han var sur.. I så fall var det fordi jeg dusjet ti minutter for lenge.. TsAnonymous poster hash: 7c404...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå