Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med navnet på den låten som spilles i American Beauty, når hovedpersonene sitter og ser på Ricki (var det det han het?) sitt videoopptak av en pose som danser i vinden...?

Den er så fin at jeg får helt vondt. Vet at den også er på en Café Del Mar-plate, med blått cover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt nydelig!!

Jeg har forsøkt å finne navnet på den, uten hell. Vet at den ikke er på soundtracket.

Har du Kazaa, kan du søke på Thomas Newman og "Plastic Bag".

Da får du nok tak i den.

:)

Skrevet

Å de sangen er fiiiiiiiiiiiin. Den har jeg hørt så mange ganger å lurt på hvor jeg har hørt...irriterte meg grønn. Så gikk Ameriican Beauty i reprise på TV3...ahhhh den er kjempe fin! Flere are de aerobic instruktørene jeg har hatt har brukt den som uttøying/avslapningsmusikk.....

Skrevet

Vel, det kom to soundtrack fra denne filmen, først "Original soundtrack", med bare to bidrag fra Thomas Newman, og et senere et med bare originalmusikk; "Original score". Plastpose-sangen er spor nummer 8, og heter rett og slett "American Beauty". Jeg syns forresten at spor nummer 14; "Angela Undress", er den fineste musikken.

Du kan høre smakebiter på alle sangene hvis du søker opp American beauty på http://shopping.yahoo.com/b_music_14612517

Skrevet

Yes, der har vi den! Tror nesten jeg må kjøpe Original Score..

Tusen takk alle sammen :blomst_opp:

• 4 uker senere...
Skrevet

Oi, jeg visste ikke at Original Score fantes, den er nå bestilt. :)

Den sangen som finnes på Cafe del Mar heter "Any Other Name" av Thomas Newman både på Cafe del Mar nr 8, og det første American Beauty Soundtracket.

Skrevet

Å ja, spor nummer 8 på Original Score plata er nydelig. Den hadde jeg helt glemt. *laste ned*

Jennifer

• 3 måneder senere...
Skrevet

Diverse besserwissere i flere platebutikker har kunnet fortelle meg at Original Score faktisk ikke finnes... :roll:

Dere som har fått tak i cden, har dere bestilt fra utlandet eller? Har noen et sånt nummer som står på siden av coveret så jeg kan høre om de kan søke den opp?

Skrevet

Inne hos amazon.com står dette nummeret, men jeg vet ikke om det kan brukes..

ASIN: B00003XACV

Skrevet

Jeg bestilte det fra en engelsk nettbutikk, fikk den i posten etter tre dager, og prisen totalt med frakt ble lavere enn vanlig pris for en cd i butikken. :-)

Skrevet

Noe å tenke på... Hvilken nettbutikk da?

Skrevet

Amazon.uk, der koster den bare £10.99 nå, så de er rimelige også. Med den kursen som var i sommer endte jeg opp med 145 kroner for alt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...