Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164cm høy og veier nå 60kg. Er ikke så misfornøyd med kroppen min, men overflødig fett ligger på magen, rumpa og lårene. Selv om jeg trener styrke er jeg ganske svak, så tror ikke musklene veier særlig mye. Hva vil dere si min "idealvekt" er? Hvor mye bør jeg sette meg som mål å gå ned? :) Vet at vekten ikke er det man bør legge mest fokus på, men jeg ønsker likevel å sette meg et mål.

Anonymous poster hash: 26737...a12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alder?

Hvor mye veide du når du synes at kroppen din var slik som du synes er ideelt?

Anonymous poster hash: 7d500...d7f
AnonymBruker
Skrevet

Alder?

Hvor mye veide du når du synes at kroppen din var slik som du synes er ideelt?

Anonymous poster hash: 7d500...d7f

17, og noen tidligere vekt kan jeg ikke si. Har gått ned 6kg det siste halvåret.

Anonymous poster hash: 26737...a12

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si uten å se deg. Hvis du har kraftig beinbygning "tåler" kroppen din flere kg enn hvis du er spinkelt bygd. Jeg er litt høyere enn deg og veier 56 kg. Har veldig lite muskler(jobber med saken), har spinkel beinbygning og jeg har litt chubby lår. :P Jeg kan veie ganske lite uten å se syltynn ut, så det kommer veldig an på.

Anonymous poster hash: ddc51...555
AnonymBruker
Skrevet

Synes 60 kg høres ut som en fin vekt :)

Anonymous poster hash: 09f71...b1c
  • Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Det finnes ingen satt idealvekt for noen. Hva som avgjør "idealvekten" er når du har en god balanse mellom muskler og fett, er sterk og sunn og spiser sunn og næringsrik mat som gir kroppen energi og overskudd,

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164 cm høy, og føler at 51 er min idealvekt. Er mest fornøyd med kroppen min da vertfall, men nå har jeg 0 muskler, så sikkert derfor. :P

Anonymous poster hash: dd7e7...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...