AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har nettop begynt å bruke fotkrem og en kropsskrubb fra origins, og jeg virkelig ELSKER de produktene. Noen som har erfaringer med andre produkter i den serien jeg burde prøve? Er alt like bra? Jeg vurderer deriøst å bytte ut alle produktene mine med origins Anonymous poster hash: 2652c...e25
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har aldri hørt om Origins. Hvor selges de produktene? Hvorfor elsker du de produktene? Hvordan virker de på huden din? Hvilken effekt har du oppnådd? Anonymous poster hash: d8e78...432
Berit Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Har prøvd en dagkrem fra Origins. Synes den var god. Jeg synes den var god fordi jeg synes en gav nok fuktighet til min hud som er noe tørr. Jeg kjøpte den på et parfymeri.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Jeg elsker origins! Etter jeg kjøpte min første krem for over 5 år siden har jeg ikke brukt andre merker. Og ja, jeg synes nesten alt er fantastisk! Har body suffle, dagkrem i gelkonsistens (perfect world?), nattkrem 2 stk, dagkrem med solfaktor (har litt konsistens som ansiktssolkrem), ansiktsskrubb (fantastisk), bodyscrub, ansiktsmasker, håndkrem og mascara. Hr sikkert noe mer og som jeg ikke kommer på... Jo, selvsagt sminkefjerner og ansiktsrens Origins selges på kicks. Det er noe med en lisens for å selge merket, derfor selges det ikke i alle parfymeri Anonymous poster hash: 43860...941
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har kjøpt på Kicks og på Taxfree på Gardermoen. Anonymous poster hash: 96bc9...62b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 TS her Ser at folk allerede har svart på hvor de har kjøpt Origins. Jeg syns de tingene som jeg har kjøpt lukter utrolig godt, og når det gjelder fotkremen så har jeg aldri opplevd å få så myke føtter så fort :D Har ikke ekstremt tørre føtter, men etter mye gåing på jobb etc. så blir de litt tørre og hvite rundt kanten. Trenger bare smøre meg en gang med fotkremen fra Origins, så er de babymyke :D:D:D:D Har aldri opplevd maken hos noen andre fotkremer. Ser de har litt sminke og, noen som har prøvd noe annet enn mascara fra dem? Anonymous poster hash: 2652c...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå