Gå til innhold

Hjelp! Han vil ha anal sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har holdt på med ei liten stund sier han vil teste ut anal. Han har aldri hatt det før. Jeg skjønner jo hans ønske om å teste det ut, men jeg tenner ikke ved tanken i det hele tatt. Synes det er ekkelt, og vet det vil være ondt. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så innmari viktig å ha den i rumpa, den hører ikke til der. Har du hatt analsex? Hvodan var det? er dette noe man må "lære" seg å like?

Anonymous poster hash: a5f2b...f88
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke tvinge deg selv til å gjøre noe du ikke har lyst til, det må han bare respektere. Men det KAN være en god idé å la tanken synke litt inn før du gir en total avvisning. Da jeg ble sammen med min nåværende partner hadde han en fantasi som jeg egentlig syntes var direkte turn-off da han fortalte om det. Men iløpet av de neste dagene ble jeg til min egen overraskelse bare mer og mer tent på tanken, og det endte til slutt med at det var jeg som tok initativ til å gjennomføre. Nå nyter vi det begge to en gang i blandt :) For meg var nok hele forskjellen at det var nettopp ham, mannen jeg tenner så ufattelig på, som hadde denne fantasien. Kanskje noe lignende vil skje for deg.

For å svare på andre del av spørsmålet: Ja, jeg har hatt analsex, og synes det er deilig. Men det er kanskje noe man skal "lære" seg å like, da det gir en litt merkelig følelse de første gangene.

Anonymous poster hash: 78a6c...db4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Analsex er ikke vondt. Da gjør dere det feil!

Tro det eller ikke, men det er deilig!

Anonymous poster hash: 803c5...05e

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Han jeg har holdt på med ei liten stund sier han vil teste ut anal. Han har aldri hatt det før. Jeg skjønner jo hans ønske om å teste det ut, men jeg tenner ikke ved tanken i det hele tatt. Synes det er ekkelt, og vet det vil være ondt. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så innmari viktig å ha den i rumpa, den hører ikke til der. Har du hatt analsex? Hvodan var det? er dette noe man må "lære" seg å like?

Tenningen din kan du ikke gjøre noe med i utgangspunkt, men de andre tankene kan du jo se på en gang til.

Hvordan 'vet du' at det vil være vondt?

Og hvor har du fått in 'naturloven' om at 'den hører ikke til der'?

Har du oppdaget at også analområdet er spekket med erogene punkt?

Knytter du noe skammelig eller 'ekkelt' og 'skittent', kanskje tanken på bæsj? til alt som har med analen å gjøre?

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns du skal tenke over saken noen dager. Lese litt på nettet ang analsex, og gjerne lese bruksanvisning på nettet. Plukke opp noen tekniske råd siden dere ikke har erfaring med det. Så kan dere snakke om det en gang eller mer.

Analsex er vanvittig godt om det gjøres rett.

Skrevet

Analsex kan være godt om det gjøres rett, men det kan også gjøre fryktelig vondt om det gjøres feil. Jeg hadde hatt det ett par ganger før jeg ble sammen med eksen min og syns det var ganske godt. Eksen min ville prøve, han hadde ikke peiling på hva han drev på med og det gjorde skikkelig vondt. Jeg har ikke fått meg til å prøve det siden.

Hvis du tenker at du vil prøve bør du sette deg ned og lese om det og hvordan det skal gjøres. Instruer typen din til å gjøre det samme, og sleng gjerne inn en popquiz før han får nærme seg.

Husk oppvarming.

Skrevet

Ikke for alle, nei. Analsex for meg er vondt.Finnes ikke det spor behagelig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Folk liker forskjellige ting. Ikke alle liker å bli slikket, ikke alle liker analsex, ikke alle liker svart kaffe eller fårikål. Jeg personlig digger fårikål, og hvis du ikke gjør det - er det da fordi hver gang du har smakt det så er det noen som har laget det feil?

Men; don't knock it till you try it. søk etter info på nettet (evt i de ti-tusenvis av trådene som allerede fins på KG), bruk god tid, og ikke la deg presse :)

Anonymous poster hash: e641a...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si ja du. Så kjøper du en dildo, finner den fram og ber han om å komme fram med stumpen. Så er det bare å kjøre på. Han vil jo ha analsex...

Anonymous poster hash: 0c745...8e7
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Du sier rett og slett NEI! Dette er din kropp. Ikke hans

Anonymous poster hash: 12f45...ac8
  • Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Bare prøv å være "openminded" TS....Ikke si nei bare fordi du har "hørt at det er vondt".

Du kjenner vel typa di såpass godt at du vet om han vil ta hensyn? En fornuftig mann vil være ekstremt forsiktig om han får lov å pøve analsex. Da følger han med på signalene dine og om han merker tegn til ubehag vil han stoppe opp umiddelbart. Det kan hende du går glipp av noe vetu :)

Men ikke alle syntes det er godt. Om man har forsøkt og funnet det for smertefullt, er det bare å la det være med det man prøvde iallefall.

Lykke til

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare prøv å være "openminded" TS....Ikke si nei bare fordi du har "hørt at det er vondt".

Du kjenner vel typa di såpass godt at du vet om han vil ta hensyn? En fornuftig mann vil være ekstremt forsiktig om han får lov å pøve analsex. Da følger han med på signalene dine og om han merker tegn til ubehag vil han stoppe opp umiddelbart. Det kan hende du går glipp av noe vetu :)

Men ikke alle syntes det er godt. Om man har forsøkt og funnet det for smertefullt, er det bare å la det være med det man prøvde iallefall.

Lykke til

Typa di?!

Ts: ikke les dette møkkainnlegget. Vil du ikke ha anal, så må typEN din respektere det.

Anonymous poster hash: 34779...d24

• Liker 8
Gjest HarryDotter
Skrevet

Typa di?!

Ts: ikke les dette møkkainnlegget. Vil du ikke ha anal, så må typEN din respektere det.

Anonymous poster hash: 34779...d24

13 år og pubertalkrise AB? Du skjønte meget godt det jeg skrev selv om jeg brukte "TYPA DI"...ikke gjør deg dummere enn du virker allerede ;)

Poenget mitt er bare å "PRØVE" noe slik at man vet om man liker det eller ikke. Ikke si nei bare av prinsipp! Sånne innsnevrede personer som deg er ikke interesante å være rundt. Derfor oppfordret jeg TS til å prøve. Om hun ikke liker anasex så er det bare å la være.

Håper du leser begge innlegg TS og skjønner at det er forskjell på det å forsøke og si nei og det å aldri engang vurdere det.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du skal ha analsex tror jeg du må endre tankene dine rundt emnet først. Hvis du tenker at det er ekkelt og vondt så vil det være vondt. Man må slappe av for at det skal være godt. Jeg personlig ville ikke hatt analsex med noen jeg hadde "holdt på med ei lita stund", jeg må virkelig stole på mannen om jeg skal klare å slappe helt av.

• Liker 3
Skrevet

13 år og pubertalkrise AB? Du skjønte meget godt det jeg skrev selv om jeg brukte "TYPA DI"...ikke gjør deg dummere enn du virker allerede ;)

Poenget mitt er bare å "PRØVE" noe slik at man vet om man liker det eller ikke. Ikke si nei bare av prinsipp! Sånne innsnevrede personer som deg er ikke interesante å være rundt. Derfor oppfordret jeg TS til å prøve. Om hun ikke liker anasex så er det bare å la være.

Håper du leser begge innlegg TS og skjønner at det er forskjell på det å forsøke og si nei og det å aldri engang vurdere det.

Så hvis du møtte noen som tente på scat, så hadde du gått med på å prøve det ut? :-)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

vil du ikke så vil du ikke
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt. Var ikke så vondt som jeg trodde men følte bæsjetrang. ekkel følelse. Pluss at det kom masse luft inni der så når jeg gikk på do etterpå var det og kjempeekkelt.

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Så hvis du møtte noen som tente på scat, så hadde du gått med på å prøve det ut? :-)

Hehe du setter meg i en klemme nå miramis. Jeg brekker meg bare av tanken på en åpen kloak, så jeg hadde nok av de enkle årsaker ikke kunnet gjort det nei :)

Jeg har mine preferanser på hva jeg syntes er normalt og innenfor normale seksuelle behov. Det innebærer aktiviteter som vanlig samleie, analsex, suging, all form for fysisk kontakt med hender/føtter, leketøy og slikt. Alle disse aktivitetene er ansett som svært vanlige mellom mann og dame i det "normale" liv. Bæsj/tiss og spark i baller/skade partneren, dyresex og slike ting som det er utenfor min platform.

Jeg er åpen for det aller meste....Bare ikke de siste tingene på lista mi ;) Men det betyr ikke at jeg dømmer dem som faktisk liker sånt. Det må de få lov til bare de er enige.

Jeg selv ville aldri blitt sur på dama om hun ikke ville suge eller få spruten i munn og ting som det.....Noen har sperrer og skal få lov til det. hele poenget mitt var bare å kunne teste EN gang...så finner man fort ut om det var verdt å prøve igjen.

• Liker 2
Skrevet

Måtte Google for å finne ut hva du snakket om.

Greit å gjøre seg selv litt interessant, men oppriktig talt! Det kan virkelig ikke sammenlignes!

Analsex er ikke farlig!

Ingen ville oppfordre noen til å ta piknik på E6 mellom Gardemoen og Oslo heller.

• Liker 1
Skrevet

Måtte Google for å finne ut hva du snakket om.

Greit å gjøre seg selv litt interessant, men oppriktig talt! Det kan virkelig ikke sammenlignes!

Analsex er ikke farlig!

Ingen ville oppfordre noen til å ta piknik på E6 mellom Gardemoen og Oslo heller.

Å bæsje på noen er vel heller ikke farlig. Men jeg er helt enig altså, det kan virkelig ikke sammenlignes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...