AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har lagt merke til at i mange tråder hvor TS har spurt om hjelp til noe. Så har folk skrevet lange innlegg og funnet diverse linker og får ikke noe som helst svar ifra TS. Ikke så mye som et lite takk for hjelpen. Det hele får meg til å egentlig ikke gidde å svare, selv om jeg vet svaret eller har en link til hvor TS kan finnet ut mer om det h*n lurer på. Jeg er klar over at det gjør meg rar og snål. Det er ikke at jeg må ha noe feedback på det jeg har skrevet. Jeg synes bare at det er ren høflighet med å si takk for hjelpen om man får hjelp til noe. Det kan jo også være at TS har glemt tråden sin, evt skrevet som annonym og ikke husker igjen tråden sin. Er det andre her som har reagert litt på samme måte som meg eller? Anonymous poster hash: 4bdd9...768 13
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Det er ikke noe jeg blir fornærmet over. Jeg har selv opprettet tråder som AB og glemt den etterpå. Ellers takker jeg for rådene jeg får :-) Anonymous poster hash: 0771f...041 2
Gjest Tekola Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg prøver å huske på det, men noen ganger så tenker jeg "Ah, må huske å oppdatere og takke samtidig når jeg har fått prøvd ut tipsene" eller lignende, og så går det rett og slett i glemmeboka. Men jeg er enig med deg, TS, jeg blir litt oppgitt hvis jeg har brukt en del tid på å finne frem linker og å hjelpe noen, og så får jeg ikke en liten takk en gang. Men det er ikke noe jeg henger meg opp i (ikke at det virker som at du gjør det heller, altså).
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Trådstartere kan jo løse dette med å si på forhånd takk, uansett, i tilfelle de glemmer bort tråden sin eller blir svært sen med å svare pga uttesting av råd etc Anonymous poster hash: d46f3...5ab 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Enig. Jeg har flere ganger tatt meg bryet med å svare ganske utfyllende på problemstillinger jeg vet en del om og har erfaring med, og så ikke hørt et ord fra TS. Derfor har jeg sluttet med det, jeg skriver nå alltid et kort svar først, og dersom det faktisk er respons fra tS, så kan det hende jeg tar meg bryet med å svare mer utdypende.Anonymous poster hash: df8da...117
Gjest Makemeloveit Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Jeg prøver så godt jeg kan å alltid si takk, både fordi det er en selvfølge for meg, men også fordi jeg vet hvor irriterende det er når man skriver gode svar man bruker lang tid på og ikke får noe svar tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Jeg blir heller ikke fornærmet. Synes bare det er litt respektløst å ikke si takk og ser at det er andre som deler mine tanker. Anonymous poster hash: 4bdd9...768
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Jeg blir ikke fornærmet, men blir ofte irritert over tråder som åpenbart er forlatt av ts, kanskje hun bare skrev det og logget aldri på igjen. Uansett,så er det ingenting å bry seg om, fordi selv om du kanskje ikke hjalp ts, så er det sikkert noen andre som lurer på det samme som har nytte av å lese det du skrev 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Når jeg svarer i sånne tråder og ikke får svar fra TS tar jeg det ikke så tungt(betyr jo nødvendigvis at jeg ikke løste problemene hans/hennes), det er alltids noen andre som lurer på det samme, finner tråden via google og så finner en løsning på problemet sitt:) Anonymous poster hash: 168f8...5f3
Gjest Enhjørning Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Jeg sier ofte takk på forhånd, sånn tilfelle jeg glemmer det. Men jeg prøver definitivt å gjøre det, er bare et stort surrehue til tider. Noen ganger kan jeg glemme at jeg er på forumet i det hele tatt..
Beach Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det verste er vel når folk kommer med kjempegode råd og tips, og det eneste brukeren som opprettet emnet kommer med er: "Flere tips?" uten å ha sagt takk eller noe som helst. Jeg ser faktisk dette ganske ofte. Endret 9. juni 2014 av Beach 6
hjertesukka Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Det verste er vel når folk kommer med kjempegode råd og tips, og det eneste brukeren som opprettet emnet kommer med er: "Flere tips?" uten å ha sagt takk eller noe som helst. Jeg ser faktisk dette ganske ofte. Enig! 1
Aldrisur Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Når TS ikke kommer med tilbakemelding på svarene h*n fikk, var h*n vel egentlig ikke så interessert i å få noe svar da, tenker jeg. 1
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Så rart. For jeg ser ofte trådstarter takker for hjelp og tips... ?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Jeg synes egentlig det er mer irriterende når jeg følger med på en tråd og ser at det er nye innlegg, og så er det bare "takk" eller "jeg er enig" eller "+1" Anonymous poster hash: c13da...455 1
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Så rart. For jeg ser ofte trådstarter takker for hjelp og tips... ? Det har ikke skjedd nok ganger til at det plager meg, og helt ærlig så har jeg fått masse fine tilbakemeldinger på KG, det er faktisk veldig hyggelig!
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Jeg lar meg ytterst sjelden irritere av det. Det kan være flere årsaker til at man ikke får et takk, og jeg orker rett og slett ikke bruke tid og energi på å spekulere i noe jeg neppe kommer til å få svar på uansett. Jeg er med andre ord ganske likegyldig til det. Når det er sagt, så blir jeg glad når noen takker for svaret mitt. Betyr kanskje ikke allverden, men er uansett en liten hverdagsglede.
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Det har ikke skjedd nok ganger til at det plager meg, og helt ærlig så har jeg fått masse fine tilbakemeldinger på KG, det er faktisk veldig hyggelig! Jeg syns også jeg får mye positiv respons på forslag til løsninger osv. Og om noen ikke svarer, så er jeg ikke så opptatt av det. Dette er jo internett! Som mange liker å si..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Det verste er vel når folk kommer med kjempegode råd og tips, og det eneste brukeren som opprettet emnet kommer med er: "Flere tips?" uten å ha sagt takk eller noe som helst. Jeg ser faktisk dette ganske ofte. Også utrolig enig. Jeg påtalte faktisk et slikt svar en gang, og TS skjønte overhodet ikke at det var frekt. Hun hadde spurt om en oppskrift, fått mange svar, forsvunnet fullstendig fra tråden, for så å komme tilbake noen uker (!) senere med innlegget "Flere?" Temmelig utrolig i min verden. Anonymous poster hash: 97d59...dc9 3
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Enda mer irriterende når trådstarter ber om råd, er uenige i rådene h*n får og skjeller ut alle som er uenige med han eller henne. "Sant jeg kan ta ungene ut av skolen og stikke langt pokker i vold med dem og så kan barnefaren bare drite i å se dem".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå