Smk Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg var på fest på lørdagen, og jeg fikk i meg litt mye alkohol. Det endte med at jeg ble bevisstløs og ble hentet av mamma relativt tidlig på kvelden. Søndagen var et helvete med kvalme og hodepine osv, men i dag (mandag) merker jeg fortsatt kvalme og hodepine. Har noen tips på hvordan jeg blir bra igjen? Jeg har en viktig audition på onsdag og en viktig tur/date i morgen, og jeg trenger hjelp FORT!!
debattanten Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Drikk mye vann, evt kan du drikke litt mer alkohol. Det er abstinenser du kjenner på Alkohol er kraftige saker.
Fuglen Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Slapp av, du er nok helt fin igjen i løper av morgendagen Fysisk aktivitet hjelper, men ikke overdriv
Sunbeam Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Ta dagen i dag til hjelp, så går det nok over utover kvelden/natten. Selv spiser jeg litt fet mat etter en fylletur, det hjelper enormt. Når det er sagt så sitter jeg og er enda fyllesyk fra lørdagen selv. Har sinnsykt stive ledd og vond nakke, magen er i protest og humøret er ikke akkurat på topp. Jeg er ikke vant til å drikke lenger for å si det sånn
Smk Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2014 Takk for svar, men fortsatt i dag (onsdag) kjenner jeg litt kvalme og sånn. Er det normalt at det tar så lang tid å bli bra igjen? Har ikke mye matlyst og humøret er på bånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå