AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal til Oslo i juli, og har med meg bil. Skal være der i 4-5 dager, og lurer på hvor jeg kan stille bilen uten å måtte betale for det. Er fult mulig for meg å ta trikk eller t-bane og buss. Så lenge jeg slipper å betale for å ha bilen stående er jeg fornøyd. Noen som har tips? Anonymous poster hash: b97f3...36c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Gateparkering.. På p-plasser koster det penger. Du må rett og slett lete når du kommer. Stort sett finner man plass. Anonymous poster hash: 2db5a...d9f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Gateparkering.. På Private p-plasser og p-hus koster det penger. Du må rett og slett lete når du kommer. Stort sett finner man plass. Anonymous poster hash: 2db5a...d9f Anonymous poster hash: 2db5a...d9f
kråkefjas Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Gateparkering i et rolig boligfelt nær en t-banestasjon er ikke dumt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hvis du ankommer Oslo om kvelden er "alle" gateparkeringer opptatt, men på formiddagen går det bra. Kjør f.eks. til øvre Grunerløkka og let etter ledige plasser. Har imidlertid vært mye boligbygging i området så det er ikke så mye ledig som det en gang var... Anonymous poster hash: f362c...a9e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Pass på at det ofte er betaling frem til kl 17, og gratis resten av kvelden. Anonymous poster hash: 2db5a...d9f
Kjetil E Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal til Oslo i juli, og har med meg bil. Skal være der i 4-5 dager, og lurer på hvor jeg kan stille bilen uten å måtte betale for det. Er fult mulig for meg å ta trikk eller t-bane og buss. Så lenge jeg slipper å betale for å ha bilen stående er jeg fornøyd. Noen som har tips? Anonymous poster hash: b97f3...36c Hvis du skal til Oslo på en lørdag så kan det lønne seg og se ved T-banen på Jar, Ringstabekk eller Gjønnes. Her er gratis parkering og t-bane inn til sentrum. Samme sone som hele Oslo forøvrig. Dog er disse fulle fra tidlig morgen på hverdager. Men godt mulig du kan finne ledige plasser her hvis det er lørdag du skal til Oslo.
Vikki11 Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Sognsvann! Gratis hele døgnet, massevis av plasser - og rett ved t-banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå