AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Ja, som tittelen sier, er det for sent å stamme opp kroppen som 29åring? Skal på ferie om et års tid, og vil veldig gjerne slippe slappe, dissende lår Anonymous poster hash: 7d147...4f7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Nope, kjør på Tror ikke det noengang blir for sent. Anonymous poster hash: bd66c...cf1 1
Pomelo Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 For sent? Hvorfor skal det være for sent? Kjør på 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Ja, som tittelen sier, er det for sent å stamme opp kroppen som 29åring? Skal på ferie om et års tid, og vil veldig gjerne slippe slappe, dissende lår Anonymous poster hash: 7d147...4f7 Min mor er 50 og er på sitt aller beste nå. Aldri har hun vært mer fit, så det er ikke for sent for deg heller. Kjør på!Anonymous poster hash: 95ae8...f6a 2
Beach Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det er ikke for sent. Langt der i fra! Start nå, slik at du ikke får "kjempedårlig tid" 2 uker før du skal på ferie. Kanskje tar det kortere tid enn du tror å få den kroppen du ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Hva får folk til å tro at de er gamle, når de er 29 år? Ikke kast bort ungdomstiden med å tro at løpet er kjørt Jeg er 45 år og har aldri hatt mer muskler enn nå. Jeg har alltid vært aktiv, men nå er det første gang i mitt liv jeg bygger og rumpa mi er strammere og fastere enn noen sinne. På ett år kan du se ut som en bikini-fitnessmodell om du vil. Anonymous poster hash: d0c66...87d 3
Gjest Runforit Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Er 32 år og har bedre kropp nå enn da jeg var 18. Det er aldri for sent å piske kroppen i form. Start i dag! 2
MonaPona Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Jeg starta som 34-åring... Er sterk og fit, skal bare ned 2 kg med fett/vann... Aldri vært i bedre form!!
Ms.Mx Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Aldeles ikke. Jeg tok meg sammen i en alder av 39, og i dag, 1 1/2 år senere har jeg blitt kvitt +30kg og kroppen begynner å likne på Cecilia Brækhus sin. Jeg forsøkte i flere år å komme i form men feilet gang på gang fordi det var så ur-kjedelig å trene. Så kjøpte jeg en BMX-sykkel, og nå sykler jeg 10-15km på stier og skogsveier hver dag. Det er kjempe gøy og jeg har ikke vært i så bra from siden tenårene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Aldeles ikke. Jeg tok meg sammen i en alder av 39, og i dag, 1 1/2 år senere har jeg blitt kvitt +30kg og kroppen begynner å likne på Cecilia Brækhus sin. Jeg forsøkte i flere år å komme i form men feilet gang på gang fordi det var så ur-kjedelig å trene. Så kjøpte jeg en BMX-sykkel, og nå sykler jeg 10-15km på stier og skogsveier hver dag. Det er kjempe gøy og jeg har ikke vært i så bra from siden tenårene. Så råkult! Slike som deg har jeg sansen for Anonymous poster hash: d0c66...87d 3
Ms.Mx Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Så råkult! Slike som deg har jeg sansen for Anonymous poster hash: d0c66...87d Takk for det Imidlertid er medaljens bakside at muskler og blodårer blir synelige. Fettprosenten er veldig nær null (er 180cm høy og veier nå 61kg) og jeg har fått six-pack på magen o_O Jeg synes jeg ser mer attraktiv ut når jeg er utrent, men det er så moro å sykle at jeg ikke klarer å la vær. Jeg forsøker å spise så mye fet mat som mulig i et håp om at mer underhudsfett vil dekke over musklene, men jeg klarer rett og slett ikke legge på meg. Jeg spier en pakke bacon til frokost hver morgen, spiser smulteringer og drikker Litago sjokolademelk til det tyter ut av ørene mine men jeg ser uansett konstant ut som et beinrangel, noe hvert eneste menneske jeg møter på føler de må informere meg om
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Dette lover bra! Takk for svar folkens, det hjelper på motivasjonen! Nå er det bare å sette igang, men aner ikke hvor jeg skal begynne da :s hehe. Anonymous poster hash: 7d147...4f7
gjestgjestgjest1 Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Blir nok litt hardere når man er 29 fremfor når man er 18! Men det er aldri for sent:-D Lykke til og stå på!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Takk for det Imidlertid er medaljens bakside at muskler og blodårer blir synelige. Fettprosenten er veldig nær null (er 180cm høy og veier nå 61kg) og jeg har fått six-pack på magen o_O Jeg synes jeg ser mer attraktiv ut når jeg er utrent, men det er så moro å sykle at jeg ikke klarer å la vær. Jeg forsøker å spise så mye fet mat som mulig i et håp om at mer underhudsfett vil dekke over musklene, men jeg klarer rett og slett ikke legge på meg. Jeg spier en pakke bacon til frokost hver morgen, spiser smulteringer og drikker Litago sjokolademelk til det tyter ut av ørene mine men jeg ser uansett konstant ut som et beinrangel, noe hvert eneste menneske jeg møter på føler de må informere meg om Fettprosent nær 0? Som kvinne er fettprosenten faretruende lav dersom den er under 12%. Og 12-15% defineres som ekstremt tynn. Anonymous poster hash: f0de9...8cb 2
Ms.Mx Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Fettprosent nær 0? Som kvinne er fettprosenten faretruende lav dersom den er under 12%. Og 12-15% defineres som ekstremt tynn. Anonymous poster hash: f0de9...8cb Vel, ikke bokstavligt talt da, men svært lav er den og blodårer, muskler, sener og ribbein er godt synelig under huden. Jeg liker det ikke men klarer rett og slett ikke gå opp i vekt. Jeg spiser så mye jeg har råd til, men det hjelper ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Vel, ikke bokstavligt talt da, men svært lav er den og blodårer, muskler, sener og ribbein er godt synelig under huden. Jeg liker det ikke men klarer rett og slett ikke gå opp i vekt. Jeg spiser så mye jeg har råd til, men det hjelper ikke. Da bør du jo faktisk kutte ned på treningen da, hvis det faktisk er sånn at du har farlig lav fettprosent. Anonymous poster hash: f0de9...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Vel, ikke bokstavligt talt da, men svært lav er den og blodårer, muskler, sener og ribbein er godt synelig under huden. Jeg liker det ikke men klarer rett og slett ikke gå opp i vekt. Jeg spiser så mye jeg har råd til, men det hjelper ikke. Jeg vet selvsagt ikke om du er farlig tynn, men blir litt bekymra når jeg leser at du spiser så mye du kan og har råd til, det er ikke alltid det er nok og da må man spise mer uansett(eventuelt trene mindre). Som sagt jeg vet ikke om du er farlig tynn, bare pass på at du passer like godt på din egen kropp som du ville passet på kroppen til en enventuell datter. Anonymous poster hash: 590e0...16a
Ms.Mx Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg vet selvsagt ikke om du er farlig tynn, men blir litt bekymra når jeg leser at du spiser så mye du kan og har råd til, det er ikke alltid det er nok og da må man spise mer uansett(eventuelt trene mindre). Som sagt jeg vet ikke om du er farlig tynn, bare pass på at du passer like godt på din egen kropp som du ville passet på kroppen til en enventuell datter. Anonymous poster hash: 590e0...16a Om jeg er farlig tynn vet jeg ikke, men folk klager noe fryktelig. Interessant nok var det ingen som kommenterte vekten min når jeg veide nesten 100kg og måtte bruke armene på gelenderet for å komme meg opp trapper, hjelpe til med armene for å reise meg opp fra sittende stilling og sove med beina rett ut for å ikke hindre blodtilførsel. Som sagt har jeg ikke følt meg bedre siden jeg var i tenårene, men jeg digger ikke å se ut som om jeg kan kvesten en hest med bare hendene. Jeg ser nå omtrent slik ut: Endret 11. juni 2014 av Ms.Mx
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 hmm..virker som det er endel veltrente pulbare damer i +35 her. Hvordan står det til på seksualfronten jenter? Når dere har trent dere så bra, får dere lyst å knulle oftere? Er musa oftere våt? Anonymous poster hash: 79654...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå