AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Trenger noen bøker å lese på i sommer, gjerne på engelsk. Jeg holder på å vende meg til å lese bøker, og merker at jeg ikke er helt klar for store, tunge, avanserte bøker ennå. Det er ikke det at jeg har lesevansker, snarere tvert i mot, men for øyeblikket ønsker jeg noe som er ganske overfladisk, kanskje litt underholdende(som i komedie), men samtidig en ordentlig bok med en ordentlig handling. Har nylig lest alle bøkene til Lauren Conrad, som er veldig lettleste bøker med en ganske "enkel" handling. Synes de var litt kjedelige, men er noe a la den sjangeren jeg ønsker å lese. Noen tips? Anonymous poster hash: 2e119...e67
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Kva med Fred av Arne Garborg? Anonymous poster hash: e2a00...55a 1
Sauen Shaun Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg holder på med "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist nå. Lettlest bok som gir trim til lattermusklene.
netpuppy Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams Good Omen - Terry Pratchett Artige, relativt lettleste bøker. Svært underholdende iallefall
Sugar&Spice Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Alt av Marian Keyes og Cecilia Ahern. Marian Keyes sverger jeg til på stranden i sommerferien, når jeg har lest pensum hele året.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Hva med Shopaholic-bøkene av Sophie Kinsella? Anonymous poster hash: 2dcc0...070
netpuppy Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Alt av Marian Keyes og Cecilia Ahern. Marian Keyes sverger jeg til på stranden i sommerferien, når jeg har lest pensum hele året. Ja! Marian Keyes leste jeg mye av før. Søte, lette bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå