Gjest Idollet Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Mange vil si at kvinner går etter typiske tøffe drittsekker, men etter å ha lest litt rundt har jeg forstått det på en annen måte. Nemlig at skaper drittsekken ved at mange velger de samme, og at dermed han fort tillater seg å være litt drittsekk. Han kan jo miste henne og finne ei ny med en gang. Ved å alltid velge han, fordi han er så flink med damene og tiltrekkende, skaper de muligens en drittsekk. De går ikke etter han på grunn av det. En barsk, maskulin, smart, snill, kjekk og omteksom mann er det beste. Men når de må velge mellom en grei gutt/mann, så kallet nice guy, og en barsk, kjekk drittsekk. Går de som oftest for drittsekken i håp om å kunne forandre han ( det er her det kommer fra ). Så når de ikke kunne det og blir behandlet dårlig, og er bare en av de andre ti kjærestene hans. Som han har gått lei av, så kommer de på kg og skal fortelle hvor fryktelige alle menn er. Nei, det er du som valgte, det finnes de som er greiere og. Til og med barske, snille menn. Mens resten klør seg på hodet og blir leie seg, får dårlig selvtillit osv. Noe som bare gjør det verre. Og noen få tenker som så at kvinner liker slemme menn, og ikke snille. Som ikke stemmer. Men er bare et sterkt ønske om de barske, kjekke, maskuline, snille, omtenksomme, med høy selvtillit osv. Endret 9. juni 2014 av Idollet 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Damer vil ikke være i forhold med "badboys", de vil bare ha sex med de. Når det gjelder forhold vil de ha snille menn Anonymous poster hash: a1ad2...647 3
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Nei, nå er jeg pokka lei av at kvinner får skylden for all elendigheta mannfolka selv skaper......! 11
Gjest Faerunpedia Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Man blir da ikke drittsekk av å være attraktiv..
Teeden Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Det er vel ikke noe nytt at kvinner går for den samme fyren. Ren biologi. At de kaller alle menn drittsekker handler vel mer eller mindre om at de eneste de anser som menn er de mennene de er tiltrukket av.Resten er usynlige. Skal det også sies da at men ner raskse til å vurdere en fyr som har draget som drittsekk bare fordi han ikke setter pris på all oppmerksoheten han får av et flertall høyst uinteressante jenter, kun fordi de er så utsultet på oppmerksomhet at de ville satt pris på hvem som helst. 1
Teeden Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Damer vil ikke være i forhold med "badboys", de vil bare ha sex med de. Når det gjelder forhold vil de ha snille menn Anonymous poster hash: a1ad2...647 De vil være i et forhold med samme fyren de vil ha sex med. Men så lenge han ikke vil det samme er han ikke et forholdsmateriale i deres hodet, derfor konkulderer de med at de "bare" vil ha sex. Noe som kun er et symptom av at han ikke er interessert i dem og derfor ikke gjør seg til noe kjærestemateriale for henne. En drittsekk i en kvinnes øyne er stort sett kun en fyr som ikke vil ha henne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 De vil være i et forhold med samme fyren de vil ha sex med. Men så lenge han ikke vil det samme er han ikke et forholdsmateriale i deres hodet, derfor konkulderer de med at de "bare" vil ha sex. Noe som kun er et symptom av at han ikke er interessert i dem og derfor ikke gjør seg til noe kjærestemateriale for henne. En drittsekk i en kvinnes øyne er stort sett kun en fyr som ikke vil ha henne. Nei, de vil ha sex med han fordi "badboys" er for de fleste jenter veldig turn-on. Men når det gjelder forhold vil de ha en grei fyr Hvorfor skulle de ville være i forhold med en de vet er en player? Anonymous poster hash: a1ad2...647
Gjest Idollet Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Det er vel ikke noe nytt at kvinner går for den samme fyren. Ren biologi. At de kaller alle menn drittsekker handler vel mer eller mindre om at de eneste de anser som menn er de mennene de er tiltrukket av.Resten er usynlige. Skal det også sies da at men ner raskse til å vurdere en fyr som har draget som drittsekk bare fordi han ikke setter pris på all oppmerksoheten han får av et flertall høyst uinteressante jenter, kun fordi de er så utsultet på oppmerksomhet at de ville satt pris på hvem som helst. Heldigvis er biologi mer kompleks enn som så. Alle har sine styrker. 1
Alina X Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Grei nok vinkling fra TS, men du glemmer at hele samfunnet er bygd opp på å like den typiske badboyen, og ikke bare samfunnet,men biologien. Alle vet at hunner søker de sterkeste og mest stabile hannene når det kommer til forhold og slikt,men når man ikke er i fasen for å tenke på ordentlige forhold så holder det med sterk,stabil er ikke så viktig. I 2014 betyr det da at disse kvinnene vil ha de kule alfahannene,men når det kommer til å stifte familie så vil de ikke ha ustabile tøffinger lenger. Samfunnet er med på å opprettholde en slags standard,bare se på såkalte high school filmer fra USA hvor de kule gutta ALLTID er jocks som spiller amerikansk fotball,trener masse og er tøffe og NERDENE er alltid alle andre. Aldri en film der sjakkspillerne med astma er de superkule.... All denne "standaren"er egentlig samfunnskapt av forskjellige idelogier,om jeg kan kalle dem det: kapitalisme,seksualisme,feminisme,sosialisme,materialisme og jeg-meg-selvisme...så sitter produsentene bak all denne dritten og gnir seg i hendene og ler imens folk kaster bæsj på hverandre grunnet kjønn,seksuell legning,farve,religion og whatever....istedenfor burde man bryte fri fra lenkene samfunnet har pålagt deg. Ikke oppsøk denne dritten. Hver gang man klikker inn på en blogg eller ser en realityserie med badboys og barbies så opprettholder man denne kulturen, det er low trash....gutter som har knulla halve Oslo og dem jentene ser bare ut som glamourmodeller med 0 hjerne...jeg spør om det er så viktig for folk å etterstrebe denne low trash kulturen vi er skapt i? Nei....slutt å være styrt av penger,materialistiske goder,hva andre synes,hvor mange damer du får pult osv...prøv å være fri. 7
Gjest Ung tøff mann Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 (endret) People tell you who they are, but we ignore it because we want them to be who we want them to be. Endret 9. juni 2014 av Ung tøff mann 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Nei de skaper ikke drittsekker. Men menn vil ofte slippe unna med det får lov å slippe unna med, og jo mer kvinner tillater, jo verre blir det. Men de handler likevel av fri vilje og egen motivasjon, det er ikke kvinner som gir dem disse impulsene. Anonymous poster hash: 42b9f...ca1 1
Red-Ruby Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Sier det jeg sa i forrige tråden: Ordentlige kvinner vil ha ordentlige menn. Det er kun damer med problemer, som elsker drama og har mistet selvrespekten som går etter ehm.."bad boys" Du ts, er tydeligvis ute etter sistnevnte, hvis det er sånn at du blir avvist til fordel for "bad boys" Liker også hvordan din beskrivelse av bad boy inneholder ordet "kjekk" mens nice guy er tydeligvis ikke kjekk. Som om det er moralsk feil av kvinner å velge kjekke menn. For menn går jo ikke etter utseende selv. 1
Tabris Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Bla-bla kvinner er fæle bla-bla kvinner er dumme Ellers noe nytt? 2
Apehjerne Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Mange vil si at kvinner går etter typiske tøffe drittsekker, men etter å ha lest litt rundt har jeg forstått det på en annen måte. Nemlig at skaper drittsekken ved at mange velger de samme, og at dermed han fort tillater seg å være litt drittsekk. Han kan jo miste henne og finne ei ny med en gang. Ved å alltid velge han, fordi han er så flink med damene og tiltrekkende, skaper de muligens en drittsekk. De går ikke etter han på grunn av det. En barsk, maskulin, smart, snill, kjekk og omteksom mann er det beste. Men når de må velge mellom en grei gutt/mann, så kallet nice guy, og en barsk, kjekk drittsekk. Går de som oftest for drittsekken i håp om å kunne forandre han ( det er her det kommer fra ). Så når de ikke kunne det og blir behandlet dårlig, og er bare en av de andre ti kjærestene hans. Som han har gått lei av, så kommer de på kg og skal fortelle hvor fryktelige alle menn er. Nei, det er du som valgte, det finnes de som er greiere og. Til og med barske, snille menn. Mens resten klør seg på hodet og blir leie seg, får dårlig selvtillit osv. Noe som bare gjør det verre. Og noen få tenker som så at kvinner liker slemme menn, og ikke snille. Som ikke stemmer. Men er bare et sterkt ønske om de barske, kjekke, maskuline, snille, omtenksomme, med høy selvtillit osv. Dummestw jeg har hørt. Her fremstiller du menn som hjernedøde aper som ikke kan ta egne valg om være good boy eller bad boy. De har et valg som alle andre. Man velger hvem man vil være 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Nei, nå er jeg pokka lei av at kvinner får skylden for all elendigheta mannfolka selv skaper......! Det er vel ikke noe forskjell på denne tråden. En de tråder kvinner lager om hvor elendige menn er. Eller er du en av hyklerene ? Anonymous poster hash: 88c93...bca
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Jeg mistenker denne tråden ble laget litt grunnet tråden jeg laget om min kjæreste som får meg til å føle meg forferdelig. I tråden skrev jeg at jeg før jeg ble sammen med min kjæreste, hadde jeg valget mellom ham og en skikkelig snill og god gutt - valget endte med førstnevnte. Jeg visste ikke at kjæresten min viste seg å være slik, dette kom gradvis. Ganske langt ut i forholdet faktisk. Han har aldri vært i et forhold før, og det visste jeg heller ikke. Han er ingen typisk badboy, jeg tror bare han ikke aner når han går for langt. Han småler når jeg snakker om sårbare ting, vet ikke om det er fordi han hater å snakke om følelser. Han gjør at jeg får dårlig selvtillit, muligens fordi han VET jeg har mange som gjerne kunne tenkt seg å være med meg, slik at han til slutt får meg til å tenke at det bare er ham som holder ut. Det er ikke jeg som har skapt hans oppførsel. Det er HANS egen usikkerhet. Anonymous poster hash: 13531...0ab
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Jaja, men så sitter det mange kvinner rundt omkring som ikke ønsker seg slike menn. Om man kun møter kvinner som ønsker seg slike menn, så bør man kanskje ta en titt på seg selv og faktisk prøve å endre litt på hvem man ønsker seg oppmerksomhet fra. Det er nok av kvinner som ønsker seg menn som ikke er slik. Faktisk så har jeg aldri møtt noen over fjortisalder som vil ha en slik mann. Jeg kunne også latt meg selv bli bitter, for menn er ikke akkurat engler alltid de heller. Men så har jeg aldri latt meg selv bli det og jeg har alltid tenkt at alle ikke er like. Nå er jeg sammen med en sjenert og snill mann som i følge Kg aldri ville fått seg dame. Man kan ikke skylde på andre for sin egen elendighet, men det er vel en enkel måte å rettferdiggjøre sin egen situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Fikk ikke med alt. Skal sies at jeg aldri har ment at alle gutter er drittsekker og elendige. Jeg mener det finnes fantastiske og snille menn. Anonymous poster hash: 13531...0ab
Gjest Idollet Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Dummestw jeg har hørt. Her fremstiller du menn som hjernedøde aper som ikke kan ta egne valg om være good boy eller bad boy. De har et valg som alle andre. Man velger hvem man vil være Klart, men noen vil jo tillate seg å være en drittsekk når de på mange måter kan slippe unda med det.
Anglofil Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Nei, jeg har overhodet ikke tenkt til å ta på meg skylden for at enkelte menn velger å behandle kvinner dårlig. Beklager, men det er helt uaktuelt. Det som er ironisk, synes jeg, er at du fremstiller menn som om de er uten egne tanker eller evne til å styre seg selv. Vel, så lite synes jeg faktisk ikke om menn. Derimot er det svært mange intelligente menn der ute som klarer å skille mellom rett og galt og som ikke er drittsekker. Mvh Yvonne 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå