Gå til innhold

Eplecidereddik!?

DenAnonymeJenta

Anbefalte innlegg

Hei, har noen av dere peiling på hvor jeg kan få kjøpt eplecidereddik i Oslo? Har gått rundt i noen butikker men har ikke klart å finne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du har vært litt uheldig altså. Alle matbutikker pleier å ha det :klo:
488304-488304.jpg?width=220&crop=none

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har vært litt uheldig altså. Alle matbutikker pleier å ha det :klo:

488304-488304.jpg?width=220&crop=none

Haha, ja det har jeg nok! Sikkert ikke vært 100% våken. Skal sørge for at jeg åpner øynene mer neste gang jeg tar meg en tur til butikken. Takk for svar :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det har jeg nok! Sikkert ikke vært 100% våken. Skal sørge for at jeg åpner øynene mer neste gang jeg tar meg en tur til butikken. Takk for svar :)

Bare hyggelig :)

Jeg vet ikke om den er organisk (sannsynligvis ikke), men den gjør agurksalaten supergod :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor du i Oslo så har garantert grønnsaksbutikkene den, eventuelt større butikker som Meny,coop,rema osv....på min nær kiwibutikk har de bare den vanlige hvite 7%greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det organisk?

Garantert, den er jo laget av epler ... Men om du mener å spørre om den er økologisk, er svaret sannsynligvis ikke. I alle fall ikke Heinz-eddiken. Økologiske varer pleier være tydelig merket, siden man gjerne kan ta høyere pris for dem.

("Organic" oversettes med "økologisk", ikke "organisk", som betyr noe helt annet.)

Anonymous poster hash: f24ea...dd3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert, den er jo laget av epler ... Men om du mener å spørre om den er økologisk, er svaret sannsynligvis ikke. I alle fall ikke Heinz-eddiken. Økologiske varer pleier være tydelig merket, siden man gjerne kan ta høyere pris for dem.

("Organic" oversettes med "økologisk", ikke "organisk", som betyr noe helt annet.)

Haha, takk for at du rettet på feilen min! Er 16 om det er en unnskyldning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, takk for at du rettet på feilen min! Er 16 om det er en unnskyldning :P

Trøst deg med at du er langt fra den eneste som gjør den feilen. Jeg prøvde å informere med glimt i øyet, uten å være slem. Håper det funket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at du er langt fra den eneste som gjør den feilen. Jeg prøvde å informere med glimt i øyet, uten å være slem. Håper det funket. :)

Det funket som bare det haha. Bedre å bli rettet på enn å si den samme feilen flere ganger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant det på Coop Prix. :) Heinz sin er ikke økologisk.

Anonymous poster hash: c7f8d...868
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant det på Coop Prix. :) Heinz sin er ikke økologisk.

Anonymous poster hash: c7f8d...868

Jeg fikk kjøpt meg eplecidereddik fra en utenlandsk butikk. Stemmer ikke det at den økologiske har sånne "rester" etter epler? Brunt og ekkelt som ligger i bunnen av falska?

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...