DenAnonymeJenta Skrevet 9. juni 2014 #1 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei, har noen av dere peiling på hvor jeg kan få kjøpt eplecidereddik i Oslo? Har gått rundt i noen butikker men har ikke klart å finne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 9. juni 2014 #2 Del Skrevet 9. juni 2014 Rema1000 kjøpte jeg det på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. juni 2014 #3 Del Skrevet 9. juni 2014 Tror du har vært litt uheldig altså. Alle matbutikker pleier å ha det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenAnonymeJenta Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2014 Rema1000 kjøpte jeg det på Er det organisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenAnonymeJenta Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juni 2014 Tror du har vært litt uheldig altså. Alle matbutikker pleier å ha det Haha, ja det har jeg nok! Sikkert ikke vært 100% våken. Skal sørge for at jeg åpner øynene mer neste gang jeg tar meg en tur til butikken. Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 9. juni 2014 #6 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha, ja det har jeg nok! Sikkert ikke vært 100% våken. Skal sørge for at jeg åpner øynene mer neste gang jeg tar meg en tur til butikken. Takk for svar Bare hyggelig Jeg vet ikke om den er organisk (sannsynligvis ikke), men den gjør agurksalaten supergod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 9. juni 2014 #7 Del Skrevet 9. juni 2014 Bor du i Oslo så har garantert grønnsaksbutikkene den, eventuelt større butikker som Meny,coop,rema osv....på min nær kiwibutikk har de bare den vanlige hvite 7%greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Del Skrevet 9. juni 2014 Er det organisk? Garantert, den er jo laget av epler ... Men om du mener å spørre om den er økologisk, er svaret sannsynligvis ikke. I alle fall ikke Heinz-eddiken. Økologiske varer pleier være tydelig merket, siden man gjerne kan ta høyere pris for dem. ("Organic" oversettes med "økologisk", ikke "organisk", som betyr noe helt annet.) Anonymous poster hash: f24ea...dd3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenAnonymeJenta Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 9. juni 2014 Garantert, den er jo laget av epler ... Men om du mener å spørre om den er økologisk, er svaret sannsynligvis ikke. I alle fall ikke Heinz-eddiken. Økologiske varer pleier være tydelig merket, siden man gjerne kan ta høyere pris for dem. ("Organic" oversettes med "økologisk", ikke "organisk", som betyr noe helt annet.)Anonymous poster hash: f24ea...dd3 Haha, takk for at du rettet på feilen min! Er 16 om det er en unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Del Skrevet 10. juni 2014 Haha, takk for at du rettet på feilen min! Er 16 om det er en unnskyldning Trøst deg med at du er langt fra den eneste som gjør den feilen. Jeg prøvde å informere med glimt i øyet, uten å være slem. Håper det funket. Anonymous poster hash: f24ea...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenAnonymeJenta Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 10. juni 2014 Trøst deg med at du er langt fra den eneste som gjør den feilen. Jeg prøvde å informere med glimt i øyet, uten å være slem. Håper det funket. Anonymous poster hash: f24ea...dd3 Det funket som bare det haha. Bedre å bli rettet på enn å si den samme feilen flere ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg kjøpte på jakobs. Anonymous poster hash: c58e5...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg fant det på Coop Prix. Heinz sin er ikke økologisk. Anonymous poster hash: c7f8d...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenAnonymeJenta Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg fant det på Coop Prix. Heinz sin er ikke økologisk.Anonymous poster hash: c7f8d...868 Jeg fikk kjøpt meg eplecidereddik fra en utenlandsk butikk. Stemmer ikke det at den økologiske har sånne "rester" etter epler? Brunt og ekkelt som ligger i bunnen av falska? Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå