Gå til innhold

25 år krise. Panikk for å miste ungdommen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Er noe jeg ofte tenker på som jeg omtrent ikke klarer å slå meg til ro med. Det hele gjør meg nesten deprimert, på en måte.

Og det er faktumet at vi eldres og går ungdommen forbi. Missforså meg rett; Jeg elsker livet og ønsker å leve i hundre år, men tanken på å ikke være ung lenger skremmer meg noe så til de grader. Tenk at du nå ALDRI kommer til å være yngre enn det du er akkurat nå i dette øyeblikket! Synes ikke dere det er ekkelt å tenke på?

Perioden i livet hvor vi er unge, er for meg alt for kort og hadde det vært opp til meg så skulle jeg vært 16 år igjen.

Jeg blir 25 år om en måned og kjenner angsten snike innpå. Jeg vet at 25 år er en ung alder, men for meg er det steget fra å være ungdom til å bli voksen. Jeg føler absolutt ikke at jeg har fått levd ungdommen i fra meg, og jeg er ikke klar til å bli voksen.

Selvfølgelig er kan man være ung i hodet selv om man eldres men i dette samfunnet er det ikke så veldig populært. Det forventes av en at man roer seg ned, tilbringer kveldene rolig sammen med venner og oppfører seg modent og voksent. Spesielt dersom man er kvinne. Barn og giftemål skal ikke være så alt for langt unna.

Alle skal bli voksne, og slik er det for alle. Yes, I know. Likevel er det trist og jeg føler at den tiden vi har som unge, er den tiden som er den kjekkeste. Når jeg ser tilbake på gamle bilder tenker jeg ´´Se der ja. Hele livet forran meg. Så ung! ´´

Jeg har pratet med mine venninner om dette, men de virker ikke til å ta dette så tungt. Jeg tror kanskje jeg er den eneste som faktisk synes dette er trist? Skulle virkelig ønsket jeg gjorde litt mer av ungdommens mens jeg var veldig ung.

Er jeg virkelig alene om dette?

Når jeg hører på sangen her under så får jeg nesten lyst til å drite i jobben i morgen og bare dra ut å drikke meg dritings mens jeg danser i solnedgangen! :P

´´You ain´t getting any younger´´
http://www.youtube.com/watch?v=_fmKGQ-1we0

Anonymous poster hash: 347aa...741
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Man er ikke eldre enn man oppfører seg.

- Snart 18/28.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til å bli eldre jeg og.. Er 20 nå, og er lei meg hver bursdag. Er jo nesten ingen menn som vil ha en på over 30 :( Hva skal man gjøre da liksom?

Anonymous poster hash: 8fa4e...5f6
Skrevet

Gruer meg til å bli eldre jeg og.. Er 20 nå, og er lei meg hver bursdag. Er jo nesten ingen menn som vil ha en på over 30 :( Hva skal man gjøre da liksom?

Gå for eldre menn?

Skrevet

Vet ikke hva du prater om...

Jeg er over 30 å forsatt ungdom :P

Jeg fikk barn i din alder å aldri tenkt at jeg har gått glipp av noe.

Eneste jeg tenker over er at jeg skulle ønske jeg hadde reist og opplevd mer men nå er jo sønnen min vips 7 år å kan bli med på turer å få sjansen til å oppleve ting han også.

Nå føler jeg meg utrolig gammel nå jeg skriver dette men det kommer en tid i livet der enn setter så utrolig mye mer pris på rolige kvelder, som vin hos naboen i godt lag en sommer kveld mens ungene sover enn å feste på byen osv...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå for eldre menn?

Eldre menn vil jo ha unge jenter de og..

• Liker 4
Skrevet

Eldre menn vil jo ha unge jenter de og..

Jo, men nå hever de nå gjerne grense for hva som er ungt da, samt at litt yngre, "eldre" menn står foran eldre menn i køa når det kommer til de yngste jentene.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men nå hever de nå gjerne grense for hva som er ungt da, samt at litt yngre, "eldre" menn står foran eldre menn i køa når det kommer til de yngste jentene.

Hm.. Du har vel rett i det. :)

Skrevet

For noe tull :fnise: Jeg merker ikke forskjell, men er 29 da.

• Liker 2
Skrevet

Du er 20, men gruer deg til at menn ikke vil ha kvinner på over 30? Det er mye som skjer på 10 år, skal du se :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en sånn krise når jeg fylte 20 år jeg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du prater om...

Jeg er over 30 å forsatt ungdom :P

Jeg fikk barn i din alder å aldri tenkt at jeg har gått glipp av noe.

Eneste jeg tenker over er at jeg skulle ønske jeg hadde reist og opplevd mer men nå er jo sønnen min vips 7 år å kan bli med på turer å få sjansen til å oppleve ting han også.

Nå føler jeg meg utrolig gammel nå jeg skriver dette men det kommer en tid i livet der enn setter så utrolig mye mer pris på rolige kvelder, som vin hos naboen i godt lag en sommer kveld mens ungene sover enn å feste på byen osv...

Jeg håper jeg tenker som deg når jeg er 30 :) Jeg vet ikke hva det er.. vil liksom bare fri, ung, se bra ut, være i god form, ha hele livet forran meg.... :bond: Jeg hører hele tiden fra eldre folk at de skulle ønsket de var unge igjen, at dem savner ungdommen osv. Tror det handler mye om friheten, og det å ikke ha forpliktelser.

tumblr_n13m5z0Y2K1tnfqsqo1_500.gif

are-fuck-girl-party-young-Favim.com-4058

Det virker sikkert som jeg er den partyjenta her, men er egentlig ikke det. Jeg liker en god fest, men det blir dessverre ikke så ofte når jeg og andre venninner begynner å slå seg til ro.

ts

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg er helt lik! Forever young <3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir seriøst sjalu når jeg ser 16 ish gamle jenter. Jeg vil også være så ung igjen!! :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 50. Og skjønner litt hva temaet ditt dreier seg om.

Ikke vær redd for å bli eldre. Det er ike så skummelt.

Morsomt å "forfalle"? Kanskje ikke. Men du velger i stor grad selv hvor mye du vil "forfalle".

For meg var de beste årene utseendemessig og seksuelt mellom 30 og 42.

Anonymous poster hash: b5588...42c
  • Liker 1
Skrevet

Jepp. Jeg har sånn mini-midtlivskrise nå. Halvveis til 50 liksom. Det er ikke bare bare. Føler at folk som er eldre enn meg, forventer at jeg skal snart være like voksen og etablert som de er, men jeg bruker mesteparten av tiden på å :bond:

Har kjøpt meg joggesko, sånn at jeg kan løpe til alle stedene jeg skal. For det gjorde jeg som barn. Vurderer også å kjøpe meg sykkel for da kan jeg føle meg like usikker på 2 hjul som da jeg var barn :fnise:

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Heisann. Er noe jeg ofte tenker på som jeg omtrent ikke klarer å slå meg til ro med. Det hele gjør meg nesten deprimert, på en måte.

Og det er faktumet at vi eldres og går ungdommen forbi. Missforså meg rett; Jeg elsker livet og ønsker å leve i hundre år, men tanken på å ikke være ung lenger skremmer meg noe så til de grader. Tenk at du nå ALDRI kommer til å være yngre enn det du er akkurat nå i dette øyeblikket! Synes ikke dere det er ekkelt å tenke på?

Perioden i livet hvor vi er unge, er for meg alt for kort og hadde det vært opp til meg så skulle jeg vært 16 år igjen.

Jeg blir 25 år om en måned og kjenner angsten snike innpå. Jeg vet at 25 år er en ung alder, men for meg er det steget fra å være ungdom til å bli voksen. Jeg føler absolutt ikke at jeg har fått levd ungdommen i fra meg, og jeg er ikke klar til å bli voksen.

Selvfølgelig er kan man være ung i hodet selv om man eldres men i dette samfunnet er det ikke så veldig populært. Det forventes av en at man roer seg ned, tilbringer kveldene rolig sammen med venner og oppfører seg modent og voksent. Spesielt dersom man er kvinne. Barn og giftemål skal ikke være så alt for langt unna.

Alle skal bli voksne, og slik er det for alle. Yes, I know. Likevel er det trist og jeg føler at den tiden vi har som unge, er den tiden som er den kjekkeste. Når jeg ser tilbake på gamle bilder tenker jeg ´´Se der ja. Hele livet forran meg. Så ung! ´´

Jeg har pratet med mine venninner om dette, men de virker ikke til å ta dette så tungt. Jeg tror kanskje jeg er den eneste som faktisk synes dette er trist? Skulle virkelig ønsket jeg gjorde litt mer av ungdommens mens jeg var veldig ung.

Er jeg virkelig alene om dette?

Når jeg hører på sangen her under så får jeg nesten lyst til å drite i jobben i morgen og bare dra ut å drikke meg dritings mens jeg danser i solnedgangen! :P

´´You ain´t getting any younger´´

http://www.youtube.com/watch?v=_fmKGQ-1we0

kom tilbake når du er 30
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 50. Og skjønner litt hva temaet ditt dreier seg om.

Ikke vær redd for å bli eldre. Det er ike så skummelt.

Morsomt å "forfalle"? Kanskje ikke. Men du velger i stor grad selv hvor mye du vil "forfalle".

For meg var de beste årene utseendemessig og seksuelt mellom 30 og 42.

Anonymous poster hash: b5588...42c

Flott å høre :) Men det er ikke bare utseende og sex jeg tenker på. Det er vel heller mer den friheten, det å kunne være barnselig og ja.. slike ting.

black-and-white-fashion-friends-girls-ho

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært 25 år i 6 dager og skulle virkelig ønske at jeg kunne vært 15 igjen, mye jeg ville gjort annerledes da ja!:P

Men jeg går rundt å føler meg som en 20-åring.. #YOLO

Anonymous poster hash: 75974...c84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Jeg har sånn mini-midtlivskrise nå. Halvveis til 50 liksom. Det er ikke bare bare. Føler at folk som er eldre enn meg, forventer at jeg skal snart være like voksen og etablert som de er, men jeg bruker mesteparten av tiden på å :bond:

Har kjøpt meg joggesko, sånn at jeg kan løpe til alle stedene jeg skal. For det gjorde jeg som barn. Vurderer også å kjøpe meg sykkel for da kan jeg føle meg like usikker på 2 hjul som da jeg var barn :fnise:

Å halleluja! Godt jeg ikke er alene. :danse:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...