Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

du blir usikker på han/henne og forholdet? Eller venter du? Hvor lenge ventet du fra du startet å føle usikkerhet til det ble slutt? Angrer du?

Anonymous poster hash: e21e2...961
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener at mye kan løsest ved hjelp av tid. slår ikke opp av litt usikkerhet nei. slår ikke opp så lett. kjemper for forholdet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg mener at mye kan løsest ved hjelp av tid. slår ikke opp av litt usikkerhet nei. slår ikke opp så lett. kjemper for forholdet.

Men er det ikke tungt å gå rundt hele tiden å undre og lure og tenke på denne usikkerheten. Er han riktig for meg? De konstante opp- og nedturene som gjør deg forvirra. Syns du ikke det er slitsomt?

Anonymous poster hash: e21e2...961

Skrevet

Det avhenger av forholdet. Hvor seriøs han er, og hvordan ting er mellom oss. Men jeg er ikke typen til å gi opp fort.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis man går ved første usikkerhet kommer man aldri til å oppleve et langvarig forhold. Alt har sine ups and downs, man må jobbe seg gjennom nedturene for å få gleden av oppturene etterpå.

Anonymous poster hash: 92af2...3c6

Skrevet

Jeg går kun hvis det er vold,utroskap eller psykisk mishandling i forhold. Samt hvis han gjør ting som strider imot mine verdier eller gir uttrykk for å ha annerledes verdier enn meg(feks plutselig begynne å nevne at han hater homofile og sånn)

Skrevet

Det spørs på forholdet og mannen det. Med tidligere kjærester har jeg gitt opp tidlig og det har føltes rett, men med han jeg er sammen med nå skulle det ganske mye til før jeg ga opp.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg er litt usikker, så gir det en liten sjanse til. Men hvis jeg rett og slett føler det er noe som ikke stemmer så går jeg så raskt som mulig. Har brent meg på det før, men det er slik man lærer av. Dessverre så måtte jeg ha ett forsøk før jeg ble klar over hvor viktig det er å lytte til seg selv. Så dette var det mitt første og mitt eneste forhold. Nå er jeg mer rustet hvis sjansen byr seg :)

Anonymous poster hash: 7dd68...ef5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går kun hvis det er vold,utroskap eller psykisk mishandling i forhold. Samt hvis han gjør ting som strider imot mine verdier eller gir uttrykk for å ha annerledes verdier enn meg(feks plutselig begynne å nevne at han hater homofile og sånn)

For et kjedelig forhold. Det å dele ulike synspunkter og være litt forskjellig, men også ha gjensidig respekt for hverandres meninger, er nettopp krydderet i et forhold. Kanskje ikke rart om du ikke har et vellykket forhold. Hvis du er klok, så tar du det jeg skriver som en god hjelp, selv om jeg kanskje ikke forventer at du skal klare å se at det er nettopp det jeg gjør.

Anonymous poster hash: 7dd68...ef5

Skrevet

For et kjedelig forhold. Det å dele ulike synspunkter og være litt forskjellig, men også ha gjensidig respekt for hverandres meninger, er nettopp krydderet i et forhold. Kanskje ikke rart om du ikke har et vellykket forhold. Hvis du er klok, så tar du det jeg skriver som en god hjelp, selv om jeg kanskje ikke forventer at du skal klare å se at det er nettopp det jeg gjør. Anonymous poster hash: 7dd68...ef5

Du misforstår eksempelet mitt. Om han politisk sett er annerledes enn meg så er ikke det et problem,det samme gjelder interesser, men jeg tror aldri jeg kunne vært med en som feks hater homofile,du ser forskjellen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...