Syden Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 rett før jeg skulle flytte ifjor, var det en katt som tisset oppi sofaen min detter er over 1 år siden, og lukta er der ennda, får det ikke bort.. noen som har gode tips/erfaringer, for å få fjernet denne lukta? på forhånd, takk for svar!
Syden Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 Du kan forsøke med eddikvann. okei, skal prøves! men blandingsforhold der da?
netpuppy Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Varmt vann og eddik, 1:5 kanskje? Hell det der katten tisset og la det trekke inn. Strø på et godt og tjukt lag med potet- eller maismel og la det stå til det er tørt. Over natten f.eks. Støvsug det opp.
Frisørdama Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hvis du googler der kommer det mange tips, jeg prøvde vel mer eller mindre de alle sammen, og det kommer fremdeles en liten eim nå et år etter når det begynte bli veldig varmt, så nå blir det enda en runde med eddikvann iallefall. Kattepisslukt er helt forferdelig å bli kvitt
Syden Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2014 Hvis du googler der kommer det mange tips, jeg prøvde vel mer eller mindre de alle sammen, og det kommer fremdeles en liten eim nå et år etter når det begynte bli veldig varmt, så nå blir det enda en runde med eddikvann iallefall. Kattepisslukt er helt forferdelig å bli kvitt ja, helt forferdelig lukta er til å spy av.. så kanskje d må ny sofa til:/ veldi kjedelig, når sofaen nesten er helt ny :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå