Gå til innhold

Hvilken kapselmaskin er du fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dolce gusto melody. Syns ikke smaken er spesielt god og syns ikke kaffen er varm nok. Har du en du er fornøyd med som koster max 1000 kr? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en Dolce Gusto som gjorde nytta si i 3 år ca. Begrenset med kaffe til den. Jeg likte best den oransje (Lungo), som var vanskelig å få tak i her jeg bor. Irriterende med de store kapslene som aldri ble tomme for vann etter bruk og som tok masse plass.

Da den gikk i stykker var jeg så dum at jeg kjøpte en Senseo. Største skuffelsen ever. Kaffen var i beste fall på høyde med traktekaffe. Gikk i stykker etter noen måneder.

Nå har jeg en Nespresso Pixie og er storfornøyd. Koster mer enn 1000 tror jeg... og kapslene er heller ikke billige. Men kaffen er veldig god.

Anonymous poster hash: 9ddea...070
Skrevet

Nespresso. En av de små, søte. Jeg har ikke bruk for en maskin til å lage te eller sjokolade til meg.

Skrevet

Skal du kun ha kaffe ville jeg gått for en Nespresso-variant. Men et tips, siden du allerede har Dolce Gusto, er å varme opp koppen med varmt vann før du har oppi kaffen. Kapselmaskinene klarer sjelden å varme drikken nok til at det blir varmt nok i kald kopp. Med mindre du er som meg og ikke klarer veldig varm drikke, og syns til og med Dolce Gusto lager for varm drikke :P

Skrevet

Er veldig fornøyd med Dolce Gusto jeg. Liker utvalget de har av både kalde og varme drikker, og jeg som ikke er så glad i sort kaffe får da variert veldig mye! Dessuten blir de varme drikkene drikkeklare med en gang man har laget dem, trenger ikke blåse engang! Det eneste dumme er at de tilsetter unødvendig mye sukker i f.eks. teene og noen av kaffe latte variantene.

Skrevet

Jeg har også Nespresso Pixie. Jeg spurte masse da jeg kjøpte og fikk beskjed om at alle Nespressomaskinene laget samme kvalitiet på kaffen. Forskjellen var med/under melkesteamer og hva de var laget av (plast, metall osv) og utseende. Til og med vanntanken var like stor på alle jeg så. Dermed var det bare å velge den som så penest ut for min del.

Skrevet

Hva koster Nespressokapsler og hvor mange i er det pakken?

Skrevet

Hvis du har problemer med at Dolce Gusto ikke blir varm nok tror jeg det er noe feil med akkurat ditt produkt. Jeg har ikke hatt problem med at drikken er for kald, jeg må som regel vente litt med å drikke for å ikke brenne tunga :)

Ta med produktet tilbake til butikken og hør om du kan få bytte, jeg tror nemlig det er et velkjent problem :)

Skrevet

Det er 10 kapsler i hver pakke med kapsler. Og det ligger vel på rundt 3 kroner per kapsel(?). Jeg er i utlandet og de koster 0,4 euro per stykk i alle fall..

Du får kjøpt litt rimeligere alternativer i vanlig butikk, men de er ikke på langt nær så gode som originalen. Fungerer fint til krisebruk eller til avveksling da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...