AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Sønnen min har fått sommerklippen nå. Kort og fin sveis :-) Sendte et bilde av han til besteforeldrene hans. Svigermor hadde vist det til noen og sagt at hun ikke syns han var fin på håret!! Stakkars lille gutten min :-(Anonymous poster hash: eb9d4...35b
Tabris Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor er det stakkars? Det er da en bagatell om hun ikke synes han var fin på håret. 3
GammelKaktus Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Hvem bryr seg om hva hun mener, så lenge du og gutten din er fornøyd. Han ser sikkert kjempesøt ut:) 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Hvis jeg syns noen er stygge på håret sier jeg det ikke på den måten.. Da holder jeg kjeft. Hun hadde jo ikke trengt å si noe om sveisen! Dette ble da gjenfortalt idag med sønnen min på 3 tilstede :-( Fikk helt vondt i magen. Tenk å si at barnebarnet ikke er fin på håret. Er ikke det spesielt? Bare jeg som er hårsår!? TSAnonymous poster hash: eb9d4...35b
GammelKaktus Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Hårsår Neida, du er kanskje litt vel følsom når det gjaldt akkurat dette her... Selv om jeg kan være enig med deg at det er litt rart å si at barnebarnet er stygg på håret, men hun tenker kanskje ikke så mye over hva hun sier..? Er det noe annet med svigermoren din som plager deg siden du tok deg så nær av dette her?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hvis jeg syns noen er stygge på håret sier jeg det ikke på den måten.. Da holder jeg kjeft. Hun hadde jo ikke trengt å si noe om sveisen! Dette ble da gjenfortalt idag med sønnen min på 3 tilstede :-( Fikk helt vondt i magen. Tenk å si at barnebarnet ikke er fin på håret. Er ikke det spesielt? Bare jeg som er hårsår!? TSAnonymous poster hash: eb9d4...35b Hvordan reagerte sønnen din da? Da jeg var liten kunne mamma si det til oss også, men vi tok det ikke ille opp. Faktisk hadde vi en intern konkurranse som hvem som kunne få mamma mest oppgitt. Vi tok en saks og klippet oss selv Vi var litt gamlere da. Broren min vant, siden han gjorde det rett før vi skulle ta familiebilde. Endret 8. juni 2014 av Evilposelos 1
Tabris Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Hvis jeg syns noen er stygge på håret sier jeg det ikke på den måten.. Da holder jeg kjeft. Hun hadde jo ikke trengt å si noe om sveisen! Dette ble da gjenfortalt idag med sønnen min på 3 tilstede :-( Fikk helt vondt i magen. Tenk å si at barnebarnet ikke er fin på håret. Er ikke det spesielt? Bare jeg som er hårsår!? TSAnonymous poster hash: eb9d4...35b Hvorfor er det spesielt? Man kan synes at noen ikke er fine på håret selv om man er i slekt med dem? Jeg klarer ikke og se problemstillingen. 2
Novemberellie Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Jesus kristus! Det er snakk om håret til en 3-åring! Svigermora di syntes vel han var finere med litt lenger hår, da! Big deal.... 1
skruf Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Å herrefred! Det er bare hår, og det vokser ut igjen.
LexSuperior Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Jeg synes ikke man skal si det foran barn. Det kunne vedkommende ha spart seg. Sånn utover det så synes jeg ikke det er så farlig. Kommer kanskje litt an på hvordan det ble sagt. 1
Gjest New_Girl Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Hun kunne spart seg å snakke om det foran gutten, men syns du overreagerer veldig. Reagerte gutten i det hele tatt da? Hvis ikke så er ikke dette noe å tenke på.
Gjest Magdalene Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Hun kunne jo holdt munn forran barnet da. Det handler jo om folkeskikk. 3
Herandjetzt Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Er det rart det er krig i verden? Dette er en ikke-sak, det betyr absolutt ingenting. 2
Harlekin Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Jeg synes absolutt det var dårlig folkeskikk å si dette foran barnet, men ellers synes jeg kanskje du overdriver litt Men jeg forstår hva mammahjertet føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå