Gå til innhold

Hjelp! Aldri hatt kjæreste!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt kjæreste!

Jeg vet ikke, hva som er galt med meg? Jeg som gutt på 25 år,når det gjelder klesstilen min, så synes jeg selv at den er bra.

Men kanskje kunne jeg holdt meg i form bedre,. Det gjelder ølen, men skal og må begynne trene til å komme meg i form, t.o.m har jeg fått liten mage av ølen..

Som dere jenter alle vet, vi gutter holder å slitte meg uønsket hår. Jeg er ganske sjenert fyr, som har aldri gått ute uten t-shorte pga hår på magen.

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/856/sud3.jpg

Men når det gjelder shaving av hår, så synes jeg at det er homsete da, men også vil jeg være hårløs. Har alltid følt at der er deilig, dra ut på stranda, uten t-shorte med shorts. Med den kroppen som er i kjempe form.

Som person, gir jeg alt for kjærligheten, er jeg kjempesnill, artig, humør på 100% for hver dag, alltid blid!

Er det noe galt med meg? Hva bør jeg gjøre, for å forbedre meg?

Anonymous poster hash: f6b18...941
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som person, gir jeg alt for kjærligheten, er jeg kjempesnill, artig, humør på 100% for hver dag, alltid blid!

"Som person". Vel, en ting er hvordan du er når du er for deg selv eller med kompiser. En helt annen ting er et forhold. Du vil merke drama på et helt annet nivå en før. Sjalusi, enten er det feil at du ikke blir sjalu, eller så er det feil for at du er sjalu.. Aldri skjønt meg på den greia der med damer. Trodde jeg ga 110% for kjærligheten selv, kjempe snill kar også. Men når det kommer til forhold så blir det noe helt annet. Man må rett å slett finne en person man klikker med vil jeg tro, har ikke vært så heldig. Til nå har jeg kun hatt en kjærste, men hun slo meg litt for ofte, fikk skikkelige blåmerker av og til. Veldig agressiv. Hu var liksom grei til vanelig. Men var et par sider med henne som jeg ikke holdt ut. Så ikke gi 110% for kjærligheten dersom dere ikke klikker. Det er bortkastet tid

Anonymous poster hash: 399be...b1a

Gjest Reza08
Skrevet

Så lenge du er fornøyd med deg selv, kan du komme langt. Ofte der det starter. Hvis du har ett helt greit forhold til deg selv, har du et godt utgangspunkt.

Damer tiltrekkes gjerne av en mann som er selvsikker (dog ikke på feil måte), er sjarmerende og tør å heve frem seg selv litt. Du trenger ikke nødvendigvis å se ut som David Beckham rent utseendemessig, om du har en del av det andre på plass.

Etter hvert som du kommer tettere på ei dame, kan du vise mer av deg selv. Da har du jo muligheten til å vise at du er snill, har humor o.l

Vet det kan være en vanskelig og utfordrende oppgave. Er ikke alltid like lett, men ha stå-på vilje, så kommer det nok etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg postet også bilde av magen min. Jeg ville bare vise dere hva jeg synes om det.

At det er så helvete stygt osv, føler meg ikke så bra.

Linken til bilde er på starten av tråden, helt oppe.

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg postet også bilde av magen min. Jeg ville bare vise dere hva jeg synes om det.

At det er så helvete stygt osv, føler meg ikke så bra.

Linken til bilde er på starten av tråden, helt oppe.

Du så da ikke så forferdelig ut, ved å ta utgangspunkt i bildet du viser til. Nå er det bildet ganske lite, men synes ikke det så veldig ille ut. Har sett mye værre eksempler enn det der.

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig selvtillit er turn-off. Får du opp den, får du deg nok dame på null komma niks.

Anonymous poster hash: 52e8b...93f
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt kjæreste!

Jeg vet ikke, hva som er galt med meg? Jeg som gutt på 25 år,når det gjelder klesstilen min, så synes jeg selv at den er bra.

Men kanskje kunne jeg holdt meg i form bedre,. Det gjelder ølen, men skal og må begynne trene til å komme meg i form, t.o.m har jeg fått liten mage av ølen..

Som dere jenter alle vet, vi gutter holder å slitte meg uønsket hår. Jeg er ganske sjenert fyr, som har aldri gått ute uten t-shorte pga hår på magen.

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/856/sud3.jpg

Men når det gjelder shaving av hår, så synes jeg at det er homsete da, men også vil jeg være hårløs. Har alltid følt at der er deilig, dra ut på stranda, uten t-shorte med shorts. Med den kroppen som er i kjempe form.

Er det noe galt med meg? Hva bør jeg gjøre, for å forbedre meg?

Seriøst? :klo:

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

Viktig å sensurere man titsa for jentenes skyld. Man vet aldri om de vil besvime av lyst. Thumbs up!

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kroppen din ser da helt fin ut den.

Skrevet

Du skriver om hvordan du ser ut og hvordan du er, men du skriver ikke noe om hva du gjør for å forsøke å få deg en kjæreste, hvor aktivt og hvor ofte du prøver, samt hvordan du går frem for å kapre henne. Kanskje er det ikke deg det er noe galt med, men fremgangsmåten eller mangel på sådan?

• Liker 1
Skrevet

Det nytter ikke å bare si til seg selv at man vil begynne å trene.

Begynn å tren! det er ikke vanskelig, man tar på seg skoenene og går ut døren

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan gi deg par tips, skaff deg tinder. Skriv en useriøs profil som dette:

Hei, jeg er deltids ansatt hos burger king, jeg samler på matrix frakker og fingerløse hansker. Jeg er måneds n3erD på dataforumet gamer.no. Jeg streamer også på twitch.tv for å få unna forbrukerlånet mitt. Jeg er også brony.

Så legger du ut de beste bildene du har. Lik alle jentene du ser, er det noen jenter som liker deg. Gratulerer da har du funnet drømmedama di som liker deg som du er.

Dette er hvordan både jeg og bestevennen min fant oss dame.

Gjest heihallo1998
Skrevet

Dårlig selvtillit er turn-off. Får du opp den, får du deg nok dame på null komma niks.

Anonymous poster hash: 52e8b...93f

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Skrevet

Som andre har nevnt tidligere er selvtillit viktig. Da det kommer til uønsket hårvekst er det fullt mulig å få det vokset bort, og litt brunfarge får en fort til å føle seg "freshere" - ta solarium noen ganger, eller enda bedre, sett deg ut i det fine været! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...