Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Skrevet

Kunne du blitt sammen med en av dine ekser, feks etter flere år uten kontakt.

Det er et rent hypotetisk spørsmål ikke noe jeg trenger råd om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en grunn til at en eks er en eks.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje. Det kommer helt an på hvem og hvorfor det ble slutt.

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, hvis det ikke fungerte da, fungerer det ikke nå heller.

Skrevet

kommer helt an på. jeg tror ikke på det at hvis det ikke fungerte første gang, så fungerer det ikke igjen. går det flere år mellom, og begge to vokser i den perioden, så ja... men igjen, kommer heeelt an på.

• Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Nei. Ingen av mine ekser jeg kunne ha gått tilbake til.. Forholdene fungerte jo ikke i det hele tatt. Om det blir slutt mellom kjæresten min og meg som jeg har nå så skal jeg ikke se bortifra at jeg hadde gitt det en ny sjanse, da. Men hvorfor det hadde blitt slutt hadde jo påvirket om jeg hadde gitt det en ny sjanse.

Skrevet

Nei, ikke under noen omstendigheter.

Er jo en grunn for at jeg dumpet han ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg kunne. Jeg føler jeg har forandret meg for mye siden den gang jeg var sammen med mine ekser, at jeg tror ikke det hadde gått. De kan jo selvfølgelig ha forandret seg de også ila denne perioden, for all del. Men, som en annen sa over her "an ex is an ex for a reason". Jeg tror jeg ville følt at jeg tok flere steg tilbake, i stedet for å bevege meg fremover.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det blir kanskje bedre til å begynne med, men så tror jeg man faller tilbake til gamle vaner.

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg ikke, kommer jo an på hvorfor vi slo opp og hvor ille det var. I de fleste tilfeller vil jeg nok si nei, en eks er en eks av en grunn

Skrevet

Ja kunne nok blitt sammen med far til sønnen min igjen hadde det ikke vert for måten det ble slutt på og hva han gjorde.

• Liker 1
Skrevet

Ja! Jeg og eksen hadde 7 år der vi hadde lite kontakt , før vi møttes igjen og gnisten som den gang var, blusset opp i full fyr og flamme . Vi har nå vært samboere i snart 4 år , og vi har aldri vært lykkeligere .

❤️

• Liker 2
Gjest Kaida
Skrevet

Aldri i verden. Eks nummer en er en jumbofjott som behandlet meg mildt sagt råttent og eks nummer to hender det fremdeles at jeg har mareritt om at jeg er sammen med igjen. Grøss og gru!

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Måtte i så fall begge ha forandret seg og utviklet seg, men tror ikke jeg ville blitt sammen med noen av mine ekser.

Ikke når jeg tenker på hvordan jeg var da, og hva jeg trengte da. Det er ikke nødvendigvis det samme nå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kunne du blitt sammen med en av dine ekser, feks etter flere år uten kontakt.

Det er et rent hypotetisk spørsmål ikke noe jeg trenger råd om.

Jeg opplever stadig at eks-datene mine vender tilbake foreks. Alle gjør det omtrent, og jeg står selv i samme spørsmål. Kan jeg bli sammen med en av eksdatene mine? Dette er eksdater, og ikke erklærte kjærester, men føler at dette går i nesten det samme.

Jeg datet en av mine eksdater lenge, og han sa at han angret på at han dumpet meg, og at han bare ble mer og mer forelsket i meg, og spurte om vi skulle være kjærester. Dette skjedde i høst. Jeg klarte det ikke mer, for hele tiden begynte minnene om den gangen han bare stakk tidligere.

En annen date av meg, stakk også. Var borte i 2 år, og så kom han tilbake, og nå sier han at han var veldig forelsket i meg, men at det var min feil at han stakk også. Jeg skjønner at han stakk for jeg vet at jeg ikke var ferdig med fortiden den gangen. Og det var derfor han stakk. Men jeg tror aldri jeg klarer å ta han tilbake igjen, for jeg tør ikke risikere at han stikker i to år til ;) hehe. Når de har stukket før, så er faren der til at de kan stikke igjen ;)

Endret av Meline37
Skrevet

Ja kunne nok blitt sammen med far til sønnen min igjen hadde det ikke vert for måten det ble slutt på og hva han gjorde.

Samme her. Jeg kunne også blitt sammen med far til mine barn igjen, hvis det ikke var for at han møtte en annen dame. Og sa i ettertid at han aldri savnet meg overhode. Dermed føles sviket såpass stort at jeg aldri kan bli sammen med han igjen.

• Liker 1
Skrevet

Ikke en mikroskopisk sjanse i havet for at jeg ville blitt sammen med noen av mine ekser igjen.

Skrevet

Jeg ble sammen med eksen min 2 år etter at det ble slutt. Vi fant tilbake til hverandre. Nå har vi vært samboere i nesten 2 år og har det kjempefint sammen.

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg dumpet samtlige av eksene mine, så er vel evnt de som har et problem med meg :fnise:

Men alikevel, nei, det ble slutt for en grunn. Evt måtte det bli noe sånt som kjæresten min fra ungdomsåra, for det er jo evigheter siden, men alikevel, neppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...