snowkid Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 I kirken så vil jeg ha solosang, men vi har ikke noen formening om hvilken sang det skal være. Vi har ikke noe "vår sang", men jeg synes det er et fint innslag. Problemet er at jeg må skaffe noter også, slik at organisten kan spille (på piano) for dem som synger. Er det noen som har et godt forslag?
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Hva med gje meg handa di, ven.....- enkel og nyydelig !!!! :-? klem fra tina
Cilla Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Vi skal ha "you raise me up" av secret garden. men alternativene mine var "Så skimrande var aldri havet", "Kjærlighet" og "Vi vandrar saman". "From this moment" er jo er klassiker, det samme er "The Rose", "Amazing Grace".
Frøya*0803 Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Hva med Bridge over troubled water ? Den er jo veldig fin, og handler om å støtte hverandre og være der for hverandre. Eller Kjærlighetsvisa, eller Mitt hjerte er ditt?
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Jeg lurer på om noen har teksten, og kan sende den til meg. Jeg greier ikke å få lagt inn et eget emne, så håper noen ser dette. Klemmer fra meg
HMSP Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Hei! For å starte ny tråd bruker du knappen nytt emne rett over rammen med alle innleggene. Hvis du sender meg en PM (hvis du er registrert bruker) eller en mail kan jeg sende deg den teksten jeg har på Amasing Grace på norsk. Det er ikke lov å legg ut her nemlig. Klem
scorpion73 Skrevet 20. juni 2002 #7 Skrevet 20. juni 2002 Æ e så gla i dæ, med Åge Alexandersen er en nydelig sang, vi skal bruke den og Noe mer med Jonas Fjeld
Gjest Silla Skrevet 20. juni 2002 #8 Skrevet 20. juni 2002 Hei Jeg har lenge lurt på det samme. Men så hørte jeg "et liv för mig" fremført av The Real Group (på plata "Allt det bästa" og da var jeg ikke i tvil. Noter og tekst finnes på hjemmesiden, www.realgroup.com (tror jeg det var). Sangen går an å fremføre som solo eller som duett (skal få to venninner til å synge, og en annen venn til å spille piano)! Nydelig sang med et vakkert budskap! :D
høst Skrevet 24. juni 2002 #10 Skrevet 24. juni 2002 Tusen takk Silla, du har hjulpet meg til å finne den perfekte sang til vielsen. For alle dere som skal ha sang i kirken og ikke har hørt "Et liv för meg" - gjør det! NYDELIG! :D
meta Skrevet 24. juni 2002 #11 Skrevet 24. juni 2002 Det väckraste med Cecila Vennersten (eller noe sånt..) Den er utrolig fin!
Gjest Silla Skrevet 24. juni 2002 #12 Skrevet 24. juni 2002 Jeg skrev visst feir web-adr... :oops: Den skal være www.realgroup.se!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #13 Skrevet 24. juni 2002 Hva med "When I fall in love"? Jeg synes den er vakker. Vi skal ha den og "Caruso", som Andrea Bochelli synger. Har vært i noen bryllup og synes omtrent alle har "Amacing Grace" eller "The rose". Lykke til!!
diddi Skrevet 25. juni 2002 #14 Skrevet 25. juni 2002 Jeg finner ikke tekst/musikk til "Et liv for mej". Må jeg på platebutikken?
Junibrud2002 Skrevet 25. juni 2002 #15 Skrevet 25. juni 2002 :D Vi hadde en uforglemmelig vielse med solist som sang "Pie Jesu" og "From this moment on". Det var bare sååååå nydelig. Lykkelig gift 01.06.2002 :smile:
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #16 Skrevet 25. juni 2002 Hei Diddi! Jeg fant heller ikke teksten til "Et liv for mej" under "tekster", men når du skriver ut notene følger teksten med der. Jeg falt helt for denne sangen, og har vært og kjøpt cd med den i dag. Du får høre en liten musikksnutt på deres hjemmeside. Endelig etter sååååå lang tid har jeg funnet en perfekt sang vi kan ha under vielsen. Litt moro at den ikke har vært brukt så mye før.
Engel Skrevet 25. juni 2002 #17 Skrevet 25. juni 2002 Jeg har tenkt litt på "When you wish upon a star". Den er nydelig! Ellers var det utrolig mange gode forslag her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå