Gå til innhold

Jeg er ubesluttsom. Ærlige meninger om dette sofastoffet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært salg på Scandinavia-sofaen fra Bolia og i den forbindelse har jeg bestilt. Jeg hadde litt dårlig tid da jeg var i butikken, så jeg endte opp med å velge noe fort (jeg blir dessuten stresset av selgere som henger over meg). Uansett... Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at sofaen skulle være blå, men likte ingen av blåfargene (alltid litt vanskelig å forestille seg hvordan fargen blir på en sofa). Ønsker å kjøpe i mode-stoffet utelukkende på grunn av pris. Endte opp med fargen grey, men er nå fryktelig usikker. Vurderer å endre til fargen som heter grey/white (valgte i utgangspunktet bort fordi jeg ser for meg stygge flekker raskt).

Legger ved bilder av stoffet jeg valgte. La stoffbiten over en sofa som er mørk, mørk grå, slik at dere kan få en viss idé.

Hva synes dere helt ærlig om fargen? Hadde du byttet?

Anonymous poster hash: 21b48...601

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 21b48...601 post-37809-0-98982800-1402260683_thumb.jpost-37809-0-83858600-1402260720_thumb.jpost-37809-0-53987400-1402260763_thumb.j

Anonymous poster hash: 21b48...601

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den sofaen i den fargen du har valgt tror jeg. Altså den grå. Har hatt den i mange år og har aldri vært noe annet enn fornøyd.

Om jeg skulle valgt om igjen, hadde jeg kanskje valgt en mørkere gråfarge. Men det er vel bare fordi jeg har hatt den her så lenge, så det hadde vært artig med en forandring.

Grått er fint og enkelt og ikke noe man egentlig går lei av. Helt nøytral. Passer som regel alltid til resten av interiøret.

Anonymous poster hash: 1193b...bc5

Skrevet

Grey/white er nesten hvit, ei venninne har den og angrer som bare det. Jeg har grey, men i Nantes stoffet, storfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...